ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 13 augusti 2011 00:11

Halloj!Pratade med älskling i telefonen förut, o medans jag gjorde det dog min dator... Och jag fick inte igång den igen.. Så jag satt o snackade med honom tills jag skulle gå o lägga mig för en stund sen. Men jag fastnade vid köksbordet där mamma o hennes kompisar satt o snackade. Rebecka har ju med sig sin iPad, så då tänkte jag att jag kunde skriva ett godnatt-inlägg innan jag bäddar ner mig.Imorgon går jag upp runt 08.00 för det börjar runt 10.00!Därför måste jag sova nu. För jag är astrött och har jätteont i huvudet :( Godnatt kära läsare!Pusss!

Av ellen wiklund - 12 augusti 2011 22:14

nu har vi varit ute med hundarna, pratat med trevligt folk osv. passade på att träna lite inför imorgon. provade ställa upp dom o springa med dom. funkade super med vanilla! Gunnar (som han heter) däremot var lite klurigare..
så sitter i stugan o chillar, blir nog så resten av kvällen oxå! 


nej nu ska jag varaa social med alla.
pussn! 

Av ellen wiklund - 12 augusti 2011 18:32

halloj!


blev inte som tänkt. vi åkte inte vid 04.00 mamma kom nämligen hem vid 02.00 o då gick hon o la sig. så hon sov som en stock tills klockan var 8. då gick vi upp o fixade o kom iväg 11, sex timmar försenade. 

kom fram till stugan vid 17, och då var redan rebecka (en valpköpare o kompis till mamma) där. vi packade upp direkt, o jag satte mig självklart vid datorn med detsamma ^^ känner mig som hemma nästan! ;)
imorgon är det hundutställning, och jag ska ställa vanilla o gunnar (förhoppnings!) då. mamma ställer kanske dimma om inte jag gör det också. i vilket fall som helst, så hoppas vi på bra resultat!
 
lite bilder från idag: 


     

Av ellen wiklund - 12 augusti 2011 12:15

just nu vill jag dra in till stan, träffa lina, emil o massa trevligt folk o dygna.

vore asnajs alltså.. var ju väldigt längesen vi gjorde det. flummade en hel natt och hade det awesome. saknar't väldigt mycket!


minnen asså.. <3


 

Av ellen wiklund - 11 augusti 2011 23:24

nu ska jag gå o lägga mig. ska lixom upp om några timmar.
skriver imorgon nån gång!


puss&godnatt!

   5

Av ellen wiklund - 11 augusti 2011 21:00

jag fryser sjukt mycket. o nu ska jag lixom cykla ner till tvättstuga o hämta tvätt D: 
kommer blii kaaallt!

skriver sen!


 

Av ellen wiklund - 11 augusti 2011 20:36

det fick bli så enkelt som ostmackor o oboy. men det är gott, det med! ;)  

Av ellen wiklund - 11 augusti 2011 20:12

duschade för en stund sen, fixade mig osv. tog lite kort. 
nu ska jag måla naglarna, men funderar på att äta nåt...
är ensam hemma nämligen. mamma är i trosa med några grannar på nån veteranbilsskit. vettefan vad det är. menmen. och jag är ju jätteeehungriiig så ska nog fixa i ordning nåt.

puss!

   

Ovido - Quiz & Flashcards