ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 18:42

tjohej.


förut när jag letade kläder hittade jag mina svarta shorts som jag inte använta på jättelänge, men som jag tycker är urmysiga. det fick bli ett vanligt vitt linne till det. sen provade jag att locka håret. och det blev kortare, men ändå såå gulligt. har knappt haft det i skolan för jag tycker att det är för jobbigt att gå upp astidigt för att hinna.. men ska börja ha det oftare!   


 

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 15:42

hejsan!


duschade för en stund sen, fixade mig, datorn stängde av sig, jag fick damp. satte på den igen. målade naglarna på ena handen, och nu skriver jag här medans jag lyssnar musik, som vanligt    hade tänkt dra ut o fota lite i det fina vädret sen!

vad tycker ni om det? jag själv tycker att det låter som en bra idé!


nu ska jag måla klart naglarna.

skriver sen istället! 

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 11:19

godmorgon. tror ni jag fick åka in till stan eller? nej. jag är inte ett dugg förvånad.
blir ju alltid såhär.. o jag som hade sett fram emot det asmycket! D:


så vad ska man göra nu då?! till en början.. äta frukost. men efter det? finns ju inget att göra! kanske sola, kolla film, eller spela.. inte kan jag smsa med älskling heller, för han är i göteborg och på liseberg typ nu. så då vill man ju inte störa.


men det är chill att det är fredag iallafall. helgen kommer ju gå fort. o på måndag kanske jag drar till älskling, sover där nån natt eller två. o på torsdag kväll drar vi till skåneee ;D najsbajs!


men nu skriker min mage efter frukost!

tjingeling! 

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 10:55

idag är det 2 månader med världens underbaraste pojkvän. och fler ska det bli.
du är mitt allt, jag älskar dig ♥ 

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 03:02

nej, nu är det dags att sova. måste nämligen koncentrera mig för att hålla ögonen öppna.. så vi hörs imorgon! godnatt! 


 

trött chey.

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 02:12

det finns många människor jag saknar. men en jag saknar speciellt mycket är Anna Victoria Hjelm. Vickis o jag har känt varandra väldiiigt länge. sen hon satt i barnvagn. och för några år sen innan jag började oppeby var vi så tajta som två personer kan vara. vi gjorde allt tillsammans. dessutom bodde vi grannar när jag var hos pappa. så då gick vi alltid över till varandra. vi spenderade hela sommarloven o julloven med att vara med varandra.

det enda som fanns i våra huvuden var att ingen kunde stoppa oss. inget kunde få oss att skilja oss åt.


men när jag väl började oppeby hände det som inte fick hända. vi började bråka.

vi gled isär. vi sa upp vänskapen. jag tänkte till en början att det inte spelade nån roll, jag skulle klara mig bra med alla nya kompisar i klassen. men jag märkte att nåt var fel. jag hade inte skrattat lika hysteriskt, eller känt den där lyckan som jag gjorde när vi var allrabästavänner. för jag hade ju trots allt, förlorat henne.

men vi blev sams. sen tjafsade vi igen. o våran vänskap gick upp och ner. 


nu är vi helt sams. men ändå är vi inte lika bra kompisar som förut. vi har inte varit på hur länge som helst. inte skrattat ihop på månader. och det är nåt jag verkligen saknar. nåt jag verkligen ångrar. Hon ska börja oppeby nu i höst, och då hoppas jag att vi blir tajtare. mycket tajtare. att det kan bli som förut. vilket jag inte tror kommer hända, men man kan ju hoppas.


hon är en människa jag alltid skrattar med. en människa man alltid är glad med. 
det går inte att vara sur när man är i hennes närhet. för hon är en helt underbar, älskvärd människa. världens sötaste o snällaste. 


 

gammal bild.. ^^

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 01:29

hej igen... 


jag gick o la mig. sen gick jag upp o startade datorn igen. så nu sitter jag o lyssnar skrillex i hörlurarna och snackar på msn med puffarN o rooooobin.


mamma fick damp förut o sa att jag inte fick dra till stan. men jag måste få träffa tjejerna! så ska ta ett rejääääääält snack med mor min...


asså.. FUCK! om det inte varit för att älskling skulle till göteborg idag hade man ju lugnt dragit till karnevalen o hängt med härligt folk där asså! var så jävla taggad.. 

men det sket sig, som allt annat typ. okejdå.. nääästan allt annat, iallafall ;)


såå. vad gör man nu då? hm. vet inte. är lite trött, men vill iiinteee sooovaaa D: 

kanske sätta på nån film? ska kolla om det finns nån bra att se sen.

men nu ska jag tvinga rikard att vara socialare med mig! 

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 00:41

nu ska jag sova, så jag orkar gå upp imorgon!

godnatt, sov gott! 

kram!   

Ovido - Quiz & Flashcards