ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2015

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36

Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit

I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran.

Vi ses på nya bloggen! puss finisar!

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51

Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.

 

Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkort på bikbok, ett par nike air max 90, moroccan oil, en ryggsäck, ett par döläckra byxor från madlady, en självutlösare, fina inredningsdetaljer (helst i koppar/roséguld), en keps och fina enkla örhängen. 

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46

Hej!


Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va?

Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för ett fyra timmars arbetspass. Allt gick jättebra och dom var jättetrevliga allihopa! Nästa arbetspass är på torsdag, och jag längtar redan.
Nu tänkte jag gå och lägga mig och försöka få lite sömn så jag är någorlunda frisk imorgon, för efter skolan ska jag dra på stan en sväng med Ludwig och Ogge :)

 


Förövrigt är vi nu i mars månad, och det är endast nio dagar kvar till den stora dagen, wihoooo.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards