ellenwiklund

Alla inlägg under september 2010

Av ellen wiklund - 30 september 2010 19:59

Heej!


Idag är det torsdag och nu sitter jag och pratar med michelle i telefon.
Dagen har varit sådär.. Många missförstånd, och det gjorde allt värre..

På datan idag när vi skulle jobba tillsammans, jobbade jag med dessan.

När dessan skrev på datorn och jag skulle sträcka på mig började jag asgarva. Och dessan fattade typ ingenting, men hon började också skratta, så då skrattade jag ännu mer.. och efter ett tag frågade hon mig: vad skrattar vi åt?
jag bah: jag vet inte.. XD
då började vi asgarva, hahahahahaa!!!  

och till slut sa marcus åt oss att vara tysta, och då blev vi tysta ;)


och robin kom inte till skolan idag heller, saknar honom.. :/


men nu ska jag kolla på idol, bloggar vidare imorgon.

hejdå :D 

Av ellen wiklund - 29 september 2010 21:37

Hejsan, hoppsan! 


Idag efter skolan gick jag, dessan, michelle, felicia, izabella, alexander och lisa till ica. Där mötte vi jesper, sofia k och denise.. dom skulle handla goodiiis XD
När vi var klara gick vi till torget och flummade som vanligt. haha! men jesper var elak och kasta vatten på mig.. Så jag blev alldeles blöt.. ;<


På bussen satt jag, dessan, alex, lisa, elin och sabina och pratade.. det var najs :D
Och när vi kom fram till kyrkan så ringde jag lina, och vi träffade henne en stund.. Hon hade ju "opererat" sig i munnen.. usch, usch. hon berättade att det hade gjort jätteont.. Stackars lina!
Men när vi hade pratat klart och Lina började gå hemåt så hade jag och lisa lite kul, moahahah (a) sen gick jag hem och maten var redan klar. Så jag åt och efter det ringde jag robin, som fortfarande typ är sjuk? Han har iaf inte varit i skolan idag, hoppas han kommer imorgon. Har ju inte träffat honom på länge..

saknar dig :(

När vi pratade så bröts det. jag trodde han klicka mig, och han trodde jag klicka honom. Men det visade sig att mina pengar på mobilen tog slut.. så nu kan jag inte vara social längre.. Måste tjata på mamma och be henne fixa de.. :)


Nu sitter jag och kollar på teve, det är askallt här! Men snart ska jag sova.

är jättetrött.. ^^


och här är en video på jesper från idag.. Rubriken säger allt.. XD




hejdåååå :)



btw. 0,5 månad idag! hahaha XD <3

Av ellen wiklund - 28 september 2010 20:51

hej igen, jag lovade ju att lägga upp några videor.. 


och här kommer videon på alex och dom andra när vi flummade sönder häromdan.. XD




och här är den på bea och rasmus vid råbybadet idag :D




 


och här är några bilder från idag :)
     

molly, lisa, michelle och dessan.. mina små gullungar :D <3


och sen hittade jag en gammal bild på robbie i klassrummet när vi hade SO.. XD

nadja var ju bara föör busig, hon ritade mustasch på honom -.-
   




aja, nu ska jag titta på house, hejdååå ;D

Av ellen wiklund - 28 september 2010 18:25

TJALLÅÅÅ :D

Idag hare hänt väldiiiigt mycket.. ojojoj.

Didrik kom och typ mosade mig förut!

och sen på kultur och skapande skulle Bea, jag, dessan och rasmus åka till råbybadet för bea och rasmus skulle bada. Eftersom att vi gör en film.. Titanic! 

video kommer.. ;) btw. det var iskallt i vattnet! ;o


Nu pratar jag med lina i telefon.. hon kommer inte till skolan imorgon, för hon ska operera sig i munnen.. Hoppas det går bra! jag lider med dig.. ;<


men nu ska jag äta, bloggar vidare sen :)


hejdååå


Av ellen wiklund - 27 september 2010 15:44

tjaah :D

Kom hem för en stund sen.. Ska ta något att äta, är jättehungrig..

dagen har varit som vanligt, men robin är sjuk.. och det va jag som smittade honom, så nu har jag jättedåligt samvete ;< 
hoppas han kryar på sig snart..

På bussen hem flummade jag och lina asmycket! shit va vi skrattade XD
älskardig <3


jag vet att jag lovade att lägga in videon på oss när vi flummade, men det har inte blivit av.. ska försöka göra det imorgon, för idag måste jag träna på engelskan som vi fick tills på onsdag..  men nu ska jag äta, bloggar imorgon.


pusss, hejdå :D

Av ellen wiklund - 26 september 2010 09:02

Godmorgon!

Igår blev det inte nge mys eller muffinsbakande.. Mamma tvingade med mig till norrköping, även fast jag är förkyld!

iallafall.. Hon skulle kolla på ett nytt batteri till sin muppmobil, så vi åkte till mediamarkt. men hon hittade inget. Så vi åkte upp till ingelsta shopping. Och där träffade jag lina det första jag gjorde när vi gick in. hon kom med armarna utsträckta, men jag dissade henne och sa att jag var sjuk.. hahahha! Vi satt och pratade en stund, det var najs.. Sen skulle hon gå för marita och sara väntade på henne. Ingen hejdåkram blev det heller (a)
Men jag gick och kollade lite.. Och till slut hittade jag ett par jeans inne på cubus som jag ville ha, och min snälla mor köpte dom till mig, taack ^^


När jag kom hem blev det lite mys framför soffan innan vi skulle äta. Lina ringde och ville komma hit, men eftersom att jag är sjuk och inte vill smitta henne så blev det inget med det.. ;<


Det hade slutat göra ont i halsen igår.. Men nu är det tbx, och är fortfarande lika snuvig.. usch, usch, usch! vill bli frisk!! 



 

 


jeansen från cubus 





nu ska jag kolla efter lite kläder på ellos, men bloggar vidare sen!
hejdååå :D 


Av ellen wiklund - 25 september 2010 10:21

halloj!


imorse vaknade jag i sängen med kläderna på, haha.. För igår väntade jag på ett sms från robin så att jag kunde ringa honom, jag hade jätteont i huvudet, ont i halsen och var täppt i näsan..  ;< men jag somnade och imorse kl 06.00 vaknade jag.. Mådde fortfarande lika dåligt, fast huvudvärken hade gått över. När jag kollade på mobilen hade jag fått två sms och ett missat samtal från robin, hoppsan.. ^^

Så jag skrev ett sms varför jag inte hade svarat och sen gick jag ner och kollade på en film. Men somnade igen, haha (a)

och sen vaknade jag runt 9 och satte mig vid datan.. 


mina planer för idag blir nog bara att mysa och kolla på film, och sen har jag lovat mamma att vi ska baka muffins idag.. mums :D


Nu ska jag gå och duscha, bloggar vidare sen.. ahjuste! Sen ska jag ju lägga in videon på alex och dom andra när vi flummade igår ^^


hejdå :)<3



<3

Av ellen wiklund - 24 september 2010 18:29

Hej bloggen,


är förkyld.. ont i halsen och röd om näsan, inte kul.. ;<

men annars har dagen varit helt okej.. Jag och Nadja har flummat som vanligt xd. och sen på biologin hade jag och sofia ahlin askul, shit vad vi skrattade! hahaha :')

och innan musiken skrattade jag tills tårarna rann, lägger in en video sen.. :D


Nu ska jag gå och hjälpa mor min med maten, slänger in några bilder.


hejdååå.. 



 







btw. jagälskardig <3

Ovido - Quiz & Flashcards