ellenwiklund

Alla inlägg under december 2010

Av ellen wiklund - 31 december 2010 13:49

hejhopp!


ska gå o duscha snart, vi ska nämligen in till stan sen.. 

så de får bli ett kort inlägg.. förut var vi ute o tog kort på valparna.. 

här är två av dom:


     

fler bilder kommer sen om jag hinner :)


hejdåååå <3

Av ellen wiklund - 30 december 2010 13:58

tjallåååå :D


igår åkte jag o mamma in till norrköping.. o min mobil fick följa med in till media markt.. för den är dum i huvudet.. o nu har den slutat funka, bra va? jag har inte ens haft den i en månad en! :o det är riktigt, riktigt DÅLIGT! så nu får jag ha min gamla mobil sålänge.. -.- efter de åkte vi till ingelsta o jag köpte ett par nya skor o en ring :) sen såg jag ebba där, men jag var inte heeelt säker på om de var hon.. så när jag kom hem messade jag o frågade om hon hade varit där.. o ja, det hade hon :p hahaha, så fail jag är :D 


idag har de inte hänt särskilt mycket.. lyssnat på musik o varit ute med hundarna.. nu ska jag äta nåt som ska likna frukost/lunch.. :s ahja!


hejdååå D:



  

Av ellen wiklund - 29 december 2010 10:45

hejsvejs igen!


har inte bloggat sen i fredags, eftersom att jag har varit hos pappa.. 


i lördags tog vi de lugnt.. satt o kollade tv typ hela dagen, o sen läste jag i några timmar.

i söndags hände typ samma sak tills klockan blev ungefär tre. För då ringde lina.. Så hon kom till mig o räddade min dag, o vi var helt flumm,

i måndags skulle vi in till stan o kolla på skor.. men de blev inget..

i tisdags hade vi det bara allmänt trevligt.. kollade på tv o tog de lugnt. hon åkte hem typ halvfyra. o då kom mamma o hämtade mig.. och när jag kom hem igår var jag astrött, kände bara inte för att blogga.. så jag satt i soffan med täcket o kollade på film istället, myysigt (a)


julens outfit

  

mohahahhahaw :]


idag ska jag kaaaaanske till norrköping o kolla på skor.. får flörta 

lite med mamma (a) o dit kan jag ju inteåka utan lina.. så hon följer nog förhoppningsvis med.. :) kanske bloggar ikväll, vi får se.. 


puss&kram 


Av ellen wiklund - 24 december 2010 11:11

god jul, god jul, GOD JUL ALLESAMMANS! :D



  

Av ellen wiklund - 24 december 2010 11:02

             

Av ellen wiklund - 24 december 2010 00:00

halloj!


i tisdags åkte jag, dessan o lina till stan, o vi handlade lite julklappar osv.. 

de blev en tröja till pappa från dressman, o själv köpte man en blå cardigan från h&m. lina sov sen över hos mig.. :)


i onsdags var det julavslutning.. vi gick på stan igen o handlade lite.. 


i torsdags va jag i norrköping o köpte in de sista julklapparna.. 


o nu: GOD JUUUUUUUL :D

Av ellen wiklund - 20 december 2010 17:35

hejsvejs!


ja, rubriken säger väl de mesta..

kan inte blogga förrän på torsdag.. ska nämligen åka till pappa snart.. o på torsdag kommer jag hem igen :D fast åker tbx till pappa på fredag kväll.. så vi får väl se om jag hinner blogga något.. de är ju trots allt julafton snart.. 

nu ska jag bara packa de sista, o sen åker jag..


ha det bra nu.. och om jag inte hinner säga det senare säger jag det nu:


GOD JUL! 



  

Av ellen wiklund - 19 december 2010 18:40

hejsvejs!


idag har jag varit ute en hel del.. de är verkligen kallt ute o massor med snö, men har man varma kläder så funkar de ;) jag har inte så stor lust att skriva en massa här på bloggen, men vill bara säga att jag saknar min nadja mest.. saknar våran sjuka humor väldiiigt mkt.. (a) men vi ses ju snart .. som tur är. o sen är de jullov.. så vi får se till att träffas :)



pusspådig, stumpan :D


  


men nu ska jag snart hjälpa mamma ute i köket.. så hejdååå :)

Ovido - Quiz & Flashcards