ellenwiklund

Alla inlägg under november 2011

Av ellen wiklund - 27 november 2011 20:25

första advent har vi bara plockat fram stjärnan i fönstret och tänt lite ljus. inte mer med det.
men nästa gång jag är här ska vi pynta :3
bakade mockarutor förut. tyckte inte dom blev så bra, men pappa går runt och smaskar på dom hela tiden ^^


nu sitter vi och kollar på "gustafsson 3 trappor" som snart slutar. och ikväll blir det "walking dead" som vanligt, mys!


men godnatt sålänge!
     

          

       bild från igår.

Av ellen wiklund - 27 november 2011 17:27

hej!
min söndag har varit hur tråkig som helst.
jag åt frukost vid 11, och sen dess har jag bara legat i soffan, hela dagen

så vid kvart i fem tog jag på mig kläder, och gick ut en sväng i det blåsiga vädret. 
blev bara 2 km, men ändå. bättre än inget. så när jag kom hem tog jag en dusch, rakade benen och satte på mig andra kläder. så nu känner jag mig fräsch. vad jag ska hitta på nu har jag ingen aning... 
men hoppas eran söndag har varit bättre än min iallafall! 

Av ellen wiklund - 26 november 2011 16:50

chokladmuffins blev det.
nu ska jag bara chilla framför tvn o ha det mysigt.
ha en bra kväll!

köpte dessa söta muffinsformar i båda rött och vitt, o dom kostade endast 10 riksdaler.

Av ellen wiklund - 26 november 2011 15:06

halloj!

igår var varken jag eller emma med på gympan, så istället drog vi till ica och var så onyttiga som man kunde vara typ. 
busigt va? hihihih. 


efter skolan drog jag, anna och lisa till stan och skulle skämma ut oss lite. 
först åt vi på donken, sen gick vi till br och sjöng "vet ni vad det bästa är? *klang* *klang* leksaker från br!"
och vi hade cymbaler med oss. fan vad kul det var XD
vi tog bussen vid 6 till jönåker, lisa tog en pommes på pizzerian och sen tog vi bussen vidare till kila, och vi sov hos lisa :) vi hade sjukt kul, och det var jättelängesen vi var, så det var awzuum.

idag vid halv 12 kom pappa och hämtade mig, vi åkte till norrköping och kollade varför dom inte skickat mitt paket än, och det slutade med att dom sa att det skulle komma på måndag eller tisdag. så får vänta ännu längre.. D:
menmen, som han i norrköping sa: väntar man på nåt goooott.....
så jaja. får hålla ut. hmpf.

sen drog vi och handla massa.
så nu ska jag ta en varm dusch, äta god mat och sen baka lite :3
och vid 7 blir det "grinchen - julen är stulen", en gammal klassiker. myyyys!
bilder kommer later!

puss!

   

Av ellen wiklund - 25 november 2011 07:01

godmorgon.

vaknade kvart i 6 o gjorde det vanliga.
fixade håret så tog extra lång tid, men ändå sitter jag här nu, och kan göra det tills halv.
lönar sig faktiskt att gå upp tidigt!

idag är det äntligen fredag, och det ska bli så jävla skönt med helg, bara för att få komma bort från allt & alla. för om jag ska vara ärlig så är det väldigt jobbigt i skolan. alla är ju sura. hur kul är det?!
men finns ju dom som hjälper mig ta igenom dagarna. särskilt emma & matti. love ya guys ♥


efter skolan kanske jag åker till pappa, men det märker vi ju!
nu ska jag äta lite frukost. kram!

   

Av ellen wiklund - 24 november 2011 22:05

hej.


jag mår inte bra och tänker därför inte skriva nåt långt inlägg.

skolan var skit, alla är sura, många ledsna miner osv.
men nu vet ni iallafall att jag lever.


och emma, jag älskar dig. tack för att du finns ♥ 

Av ellen wiklund - 24 november 2011 07:04

goodmorning!

gick upp 10 över 6, duschade och gjorde mig i ordning.
blev klar tidigt och hann sätta mig ner och ta det lugnt, för bussen går inte förrän om en halvtimme, så ska möta vickis om ca 20 min :) Dock stressade jag i mig den lilla frukosten jag åt -.-

är fett sur för att jag inte fått hem den där grejen än.. den skulle komma "om 3 dagar" i söndags.. men nu har det snart gått fyra.. kanske kommer idag? jag håller iallafall alla tummar för jag vill ha den nuuuuuu D:

vanlig, äckeltorsdag idag.
gillar inte alls torsdagar bara massa tråkiga lektioner...
engelska, svenska, so, no och massa sånt..usch.

see ya later, guys!

   

Av ellen wiklund - 23 november 2011 22:35

modern family, 2 avsnitt av glee och engelskaläxa avklarad!
nu ska jag dejta kudden och vara social på mobilen.
godnatt! 

Ovido - Quiz & Flashcards