ellenwiklund

Alla inlägg under september 2013

Av ellen wiklund - 30 september 2013 21:48



Min absoluta favorit. Han som gör mig varm i hela kroppen, som får mig att bli lycklig. Han som jag älskar så mycket att jag inte finner ord till det. Han som är min, och bara min. 

Av ellen wiklund - 30 september 2013 19:47

I nyköpta jeans från dr denim, tröja köpt på bikbok, mina älskade docs och mammas gamla raybans gick jag till skolan idag. Vi hade skolfoto, och jag är säker på att jag lyckades blunda, haha. Har legat i sängen och spelat GTA V och FIFA14 med min älsklingskille sen jag kom hem och nu ska vi alldeles strax sova. Natti lovies.


Av ellen wiklund - 28 september 2013 11:31

Godmorgon!


Vaknade halv 8 och satte igång xboxet för att spela lite GTA. Tre timmar senare gick vi upp och åt frukost, har även duschat så alldeles strax ska vi åka mot linköping och norrköping för att införskaffa nya saker.


 

Av ellen wiklund - 28 september 2013 11:00

Det blev varken en natt med killarna eller insparken igår kväll. Det slutade istället med att jag, Robin, Pappa och hans tjej drog till Rosvalla och körde discobowling i en timme. Hur kul som helst var det, och när vi var klara åkte vi hem till Ålberga och lirade GTA.


Av ellen wiklund - 27 september 2013 09:21

Godmorgon!

Imorse ringde alarmet 05.30, då gick jag upp och duschade, åt lite frukost och gjorde mig i ordning tills klockan blev 06.30 och jag åkte med mamma in till Trosa. Satt på hennes jobb och hjälpte till i en halvtimme innan jag gick mot bussen. Nu sitter jag i skolan med killarna från Trosa och väntar på att första lektionen ska sätta igång, eftersom att vi har sovmorgon idag. Vi börjar 09.50 och då ska vi ha samhällskunskap. Vi har endast tre lektioner idag och slutar 14.40

Ikväll är det inspark för alla ettorna på träffen, men istället ska jag spendera kvällen men mina favoritkillar hemma hos Alex. Längesen jag spenderade tid i Ålberga med dom. Lateeeeer.

Av ellen wiklund - 23 september 2013 22:18

Hej! Idag efter skolan mötte jag upp Lina och gick till öster för att hålla henne sällskap medan hon solade. Vi träffade på Felicia en snabbis innan vi träffade Robin så jag kunde få min jacka och mina vantar som jag var i stort behov av, då det blåste storm och var iskallt ute trots att solen sken. Efter det gick vi mot stan och träffade Ludwig, Adam och Alexander vid BR, Vi gick sen hem till Ludwig och tog det lugnt ett tag, satt i sängen och pratade, mosade varandra och skrattade en hel del. Gick sen ner mot bt för att ta bussen när jag insåg att jag lånat ut mitt busskort, så när Lina gått, ringde jag Robin som ställde upp på att skjutsa hem mig. Nu ligger vi nergosade i sängen och ska äta godis framför en film. Godnatt!


ni är för himla bra.


Av ellen wiklund - 21 september 2013 11:42

Godmorgon!

Imorse 04.40 ringde alarmet och både jag och Robin stressade som galningar för att hinna bli färdiga tills 05.00 då Richard kom och hämtade oss. Vi somnade runt två, så vi båda kände oss som lik när vi gick upp, ca tre timmar senare. Vi åkte vidare till harg och hämtade upp Linus och Andreas och sen vidare mot Askersund. Nu är vi framme och sitter i skogen i väntan på att någonting ska hända. Later!

Av ellen wiklund - 20 september 2013 22:25

Sitter just nu i sängen med Lina, pratar om allt och inget och skriver ner exakt allt vi tycker och känner om folk. Har saknat bruden för mycket alltså! Alldeles strax lär nog Robin dyka upp, så vi kan åka hemåt och öppna godispåsen på 1,5 kg vi köpte förut. Lateeer.

Ovido - Quiz & Flashcards