ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2013

Av ellen wiklund - 31 mars 2013 22:25

Hej!


Åkte hem till mamma förut, och när jag hoppade av bussen åkte vi och handlade, dessutom fick jag min tredje omgång med påskgodis, nomnom. Vi åkte sen hemåt och jag hälsade på våra 2 dygn gamla foxterriervalpar som vi har hemma, och fysatan vad söta dom är. Annars då? Det var tänkt att jag och min gudmor skulle åka till ikea imorgon, men eftersom att hon blivit sjuk blir det troligtvs ändrade planer, så istället lär det bli storstädning här hemma hela dagen, wihooo.

Haha, ser inte klok ut, men vadfan, kolla på valpen istället! 

Av ellen wiklund - 31 mars 2013 10:28

 

Gårdagen var mycket bra med fint väder. Dock slog jag nästan ihjäl mig i en svart backe, tappade luften och blev blåslagen. Elin och Robin som hade åkt i förväg fick springa upp för den branta backen i pjäxorna till mig som låg och vred mig i smärtor. Anledningen till varför jag ramlade var för att det låg massor med tung snö i högar i backen, och det var inte särskilt populärt enligt mig. Idag har jag ont överallt, magen, nacken, armen, benen, ryggen osvosv. Känner mig helt handikappad. Nu ska vi käka frukost, och senare idag åker jag hem till mamsen. 

Av ellen wiklund - 30 mars 2013 06:56

Godmorgon! Klockan närmar sig 7 och jag sitter i bilen med Elin, Matte och Robin påväg till Romme. Lasse och Catrin åker i den andra bilen före oss. Får hoppas att jag inte bryter några ben, vet ju att jag är ganska klantig och eftersom att det gick så bra sist, kanske det går sämre idag, man vet aldrig! Hör av mig senare ikväll när jag kommer hem, ha en riktigt bra dag!

Av ellen wiklund - 29 mars 2013 19:23



Den här dagen har i princip spenderats i sängen sen vi kom hem och åt varsin kebabtallrik. Har slumrat till flera gånger framför beck, och känt mig allmänt seg. Haft jätteont i magen också dessutom. Pappa kom förbi förut och räddade min dag med ett varsitt påskägg fyllt med godis till mig och Robin. Imorgon åker jag till Romme med Robin och hans familj, kommer bli riktigt kul. Så nu sitter dom och bokar skidutrustningen, hoppas bara vädret blir bra! 


Av ellen wiklund - 29 mars 2013 14:40

Hade en underbar kväll/natt med underbara människor och fick spendera många timmar tillsammans med mina tjejer och min älskade pojkvän. Dansade i massor, skrattade tills jag fick kramp i magen och hade det hur bra som helst! En toppenbörjan på påsklovet!

Av ellen wiklund - 28 mars 2013 20:02

Nu drar vi mot tompa för att tillbringa kvällen där med fina mäniskor. Talk to you later!


/Peplumtop - Newyorker / Jeans - Crocker / Armband - Glitter /

Av ellen wiklund - 27 mars 2013 22:39

Sorry för min kassa update igår, humöret var inte det bästa. Efter första lektionen började jag må dåligt, så jag ringde farmor och frågade om jag kunde komma hem till henne ett tag, och visst fick jag det. När jag sen kom hem till Robin hade jag inte någon lust att sätta mig framför datan, var nämligen tvungen att plugga på engelskaprovet vi skulle ha idag. 


Vi hade hål på spanskan idag, så då passade jag och Michelle på att åka in till stan en snabbis och införskaffa viktiga saker. Jag som hade fått ett presentkort på h&m av Robins föräldrar införskaffade mig en ny foundation och en hårinpackning. Förut gick jag och Robin ut för att försöka få igång min kärlek som står ute i förrådet, och efter en halvtimmes irritation, när vi var nära på att ge upp ville den äntligen gå igång, så hann dessutom provköra den lite, fina bettan.

Nu sitter vi här i ålberga och ska ta en kopp te och macka innan vi kryper ner i sängen och taggar inför imorgon, då drar vi ut till tompa för att träffa fina människor och ha kul.

Av ellen wiklund - 25 mars 2013 17:27

Idag har jag gått runt i min kära supermantröja och mössa och mått bra. Har haft 4 lektioner idag, men en gick åt att göra nationella labben i fysik. Har haft hål på spanskan och 120 minuters rast. Ikväll ska jag ägna mig åt läxor, då vi har svenskaprov imorgon och engelskaprov på onsdag. Det är bara att bita ihop eftersom att vi sen går på lov på torsdag eftermiddag, härligt!


 

Ovido - Quiz & Flashcards