ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2012

Av ellen wiklund - 22 februari 2012 11:40

godmorgon! nu sitter man här, snorig och trött, redo för att åka till skavsta flygplats.
flyget går om 3 timmar, men man måste vara där långt innan så man hinner med allt.
tar 4 timmar att flyga dit, men me musik i öronen ska det nog funka fint!
har med mig kameran, så en hel del bilder blir det. dock vet jag inte om jag uppdaterar nåt när jag är där borta.. vi får se.. men annars hörs vi om ungefär en vecka! okeej?

fyfan vad jag kommer sakna alla.. sjukt mycket.. speciellt min fina prinsessa.. men ha det bra!

hejdå Sverige, hej Malta!


 

Av ellen wiklund - 22 februari 2012 00:57

min sista natt i sverige spenderas på skype med farbror fille och headshot ♥


Av ellen wiklund - 21 februari 2012 23:07

hej!


haft en bra dag? 
min har varit uppochner men till slut blev det bra.

det började med att jag vaknade 10 i 9, tio minuter innan jag skulle gå mot bussen, så sprang upp ur sängen, duschade fort som fan, klädde på mig och sprang till bussen osminkad och med blött hår. 
fick sminka mig på bussen, och när anna gick på bussen tyckte hon jag var dum i huvudet x)

hahahhahaha! 
vi drog iallafall till stan och käkade en ceasarsallad till frukost på donken, sen gick vi på stan o jag handlade lite.

jag fick med mig en bodylotion, ett par solbrillor, en tröja och hårfärg. och när jag handlade på h&m fick jag ett magasin och ett presentkort på 50 spänn helt random? x) men det är ju alltid bra!


vid halv 1 tog vi bussen till oppeby för att vara med philip.
vi gjorde inte så mycket men man gick därifrån runt 3 med en fläskläpp och ett tuggummipaket mindre... hm..

då tog vi bussen vidare till harg för att träffa gustav. 
vi stog typ ute och snacka i 1 timme, sen gick vi in och kollade tv i stort sett ^^ vid 6 sa vi hejdå och drog till ica, där vi köpte vårt efterlängtade hubbabubba och en chokladkaka :3 
sen tog vi bussen hem som gick halv 7. vi flummade fett mycket på bussen, och det märkte man på tjejen snett framför oss som kollade irriterat på oss typ 24/7... x)

när anna skulle av fick hon en lååång kram bara för att jag kommer sakna henne så sjuuukt mycket, mest av alla, när jag är borta.. :c 


ska verkligen försöka hinna slänga in ett inlägg imorn innan jag åker! 
nu ska jag fortsätta snacka skype med min prinsessa och smsa med min fina vän, puss!


 

Av ellen wiklund - 20 februari 2012 19:41

hej!


kom hem för en stund sen, bytte om till myskläder och stoppade in mat i ugnen som jag väntar på att få äta.

var ju med philip idag, självklart lika random som vanligt...nejmen.. det var najs. fast han hade sönder min luva :c inte med flit såklart, men ändå! x)


Imorgon tar jag och anna bussen vid 09.10 till stan för att kolla efter lite grejer, sen åker vi och träffar philip, och efter det drar vi en snabbis till harg och träffar gustav :)


så vet inte om jag bloggar nåt imorn, men det märker ni!

ha en bra kväll, puss!


 

 

Av ellen wiklund - 20 februari 2012 10:41

godmorgon alla läsare!

min uppdatering har inte varit den bästa pga brist på tid.. 
men som ni redan visste, och som jag skrev i fredags, var jag på fritidsgården med massa folk.
det var som vanligt najs, eller ah... iallafall oftast..

i lördags åkte vi till studsvik till min gudmor. 
jag fick en parfym, och sen kollade vi på whitney houstons begravning. så tragiskt.. 
efter det åt vi mat, typ 10, och sen satt vi bara o pratade i stort sett.
mia skjutsade hem mig igår och jag började packa saker jag skulle ha med mig till pappa och till malta.  

på kvällen kom han och hämtade mig o nu är jag här.

tänk att det bara är 2 dagar kvar, ihihihih :D

dagen ska spenderas med philip var det bestämt, så tar en buss vid halv 2 in till stan och sen får vi se hur uppdateringen blir ikväll.

nu ska jag äta frukost och dricka massor med te, för jag har sjukt ont i halsen... D:

inte bra alltså! 

     

jag älskar dig, min fina. du är anledningen till att jag lever.

Av ellen wiklund - 17 februari 2012 11:02

tjaah!

sitter i datasalen och har spanska D:
vi hade prov igår, och jag tror det gick hyfsat bra iallafall, håller alla tummarna!

ikväll drar jag till gårn och träffar folket med anna som vanligt, blir najs innan jag drar till malta, då jag kommer sakna alla supermyycket D:
på lördag åker jag och mamsen till min gudmor som kommer hem från gran canaria idag, sover nog där tills på söndag, ska bli trevligt då jag inte träffat henne på flera månader ju o:


nu kanske man ska jobba vidare, mehehhehe.
tjing!


  

  

två fina bilder på mig och min prinsessa, älskar dig ♥

Av ellen wiklund - 15 februari 2012 20:40

hej!

skolan var chill, o vi slutade halv 2, väntade i skolan på anna och philip, o när dom hade slutat var vi en stund. men det var aaaaaskallt x) tog bussen mot västerljung vid 10 över 4 och när jag kom hem till min mycket saknade mamma gav hon mig ett paket. och i det låg min försenade onepiece, blev superglad och satte på mig den direkt :3

sen myste jag med hundarna som jag längtat så mycket efter. efter det kom lasse och vi käka lite mat, potatismos, köttfärsbiffar och sås.

har 3 läxor tills imorn, så ska plugga nu. tjing!

 

Av ellen wiklund - 14 februari 2012 21:30

hej!

allt bra med er?
förutom alla läxor så mår jag själv tipptopp! :D

åkte inte till mamma idag, utan bestämde mig för att göra det imorn istället, men ringde henne och önskade henne en glad alla hjärtans dag. när vi pratade insåg jag verkligen hur enormt mycket jag saknar henne, helt sjukt att vi inte har träffats på över en månad.. :c

skolan var helt okej, och istället för dans gick jag och michelle på studiegrupp, och påå den långa rasten spelade jag o michelle lite gitarr o sjöng o hade det trevligt, jappjapp!
efter studiegruppen åkte jag, anna och alicia mot stan, där vi träffade felicia.. haha, så jävla elak..
menmen, vi satt o snacka lite, och när dom drog hem åkte jag o anna till oppeby och träffade philip en stund :)
vi tog halv sju-bussen och när jag kom hem åt jag, sen fick jag en allahjärtansdagpresent av pappas tjej.
en deodorant och en parfym från björnborg. tacktack :)

imorgon är det chill dag med bara tre lektioner. diagnos på matten, skoj på hkk och paruppgift på no:n antagligen.. men jobbar med luda, så det är ganska chill x)

nu ska jag plugga, pusshej!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards