ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 6 augusti 2011 18:21

hej!


har precis kommit hem från en åktur på flaket! asmysigt!


utställningen gick inge bra, trots att hon stog fint, o sprang kanonbra..

men det var kul att kolla på alla andra hundarna!


nu ska vi göra mat, blir nån sallad (som vanligt) o antagligen kyckling! nomnomnom :3


 

Av ellen wiklund - 6 augusti 2011 11:00

om det är nåt som gör mig glad är det mina vänner o min pojkvän.

alla är dom glada människor som får mig att le.

när jag är ledsen kan jag prata med dom. om det är nåt med mina kompisar kan jag alltid prata med älsklingen, o när nåt har hänt med honom finns alltid mina kompisar där för mig..

tror jag är världens lyckligaste chey, som har alla dessa människorna runt omkring mig. 


 

  

 

vad vore jag utan er?

♥♥♥♥

Av ellen wiklund - 6 augusti 2011 08:30

hej! nu sitter jag antaglien astrött i bilen påväg till södertälje. sov inte så många timmar.  gick o la mig runt 2, o gick upp runt 6 , så 4 timmar totalt då. mysiiiigt.

hoppas det är fint väder hela dagen. kanske inte föör varmt, men lagom! för det är bäst så! det är väldiigt trångt i bilen, för vanilla måste sitta fram, på golvet, vid mina fötter. o det blir trångt D:


menmen! kameran har jag med mig. så laddar upp bilderna när jag kommer hem, om jag orkar!


ha en underbar dag! 

kram!

Av ellen wiklund - 6 augusti 2011 01:05

halloj!


har gjort ett tidsinställ inlägg nu som kommer upp imorgon runt 11.
nu sitter jag o skypar med emma o iza. men det bryts hela tiden D: asjoobbigt.
sen äter jag vattenmelooooon oxå :3 men nu ska jag göra ett till tidsinställt inlägg till! men sen tror jag att jag ska sova, så godnatt kära bloggläsare!   


passande bild från iförrgår.


 

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 22:20

.

Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 21:44

hej!


åt förut. det var asgott. sen duschade jag vanilla o torkade henne osv. så nu är jag ledig sitter o snackar med simon, o vi började snacka om "typ en festival". är förjävla taggad för att dra dit asså! hoppas bara att lina fortfarande vill joina mig.. annars blir det lite tråkigt... D: vill ha det som förra året, fast 100 gånger bättre! men vi håller tummarna..


nu blev jag törstig D:

så måste hämta ett glas vatten! onödigt vetande? ja.

*hämtar vatten* 


*dricker vatten*

aaahh. det var gott!


iallafall.

imorgon ska vi vara i södertälje runt 9, och jag vet inte hur länge det håller på. men jag kommer fixa nåt/några tidsinställda inlägg, så ni inte är utan mig hela dagen..  


Av ellen wiklund - 5 augusti 2011 19:55

nu ska jag ställa mig o göra mat. blir samma som igår ^^
fläskfilè (som inte är nästan samma sak som fläskytterfilé, äikäs!) o sallad. så jävla gott! :D

Ovido - Quiz & Flashcards