ellenwiklund

Alla inlägg under september 2012

Av ellen wiklund - 28 september 2012 12:58

Hej!

Sitter nysminkad i The Studio på Kungsgatan i Stockholm och väntar på att få håret gjort. Det vi ska göra är alltså att fotograferas, vilket var en födelsedagspresent jag fick. Resultatet får ni senare :) kram!

Av ellen wiklund - 28 september 2012 08:53

Hello babes! 


Vaknade 8, låg och vaknade till i sängen ett tag innan jag gick upp och började färga håret. Så nu sitter jag och väntar på att få skölja ur hårfärgen. Är ledig idag, ska nämligen till Stockholm och göra en grej, mer får ni veta sen! Så Mia och Axel kommer och hämtar mig 10, så tar vi tåget från västerljung halv 11.
Igår drog jag med Emma till stan efter skolan, och vi fastnade på donken med några kompisar, så där satt vi och snackade och glömde helt bort tiden. Så vi drog igenom affärerna lite snabbt innan jag hittade två tröjor på Ginatricot för sammanlagt 298 kr. Efter det sprang vi in på Åhléns och köpte hårfärg och sen tog vi varsin glass på donken, vilket kanske inte var det smartaste då jag är laktosintolerant. Men jag glömmer ju bort det hela tiden! Gaaaah, blir galen på mig själv! 


Nej, nu ska jag skölja ur hårfärgen, ha en toppendag! Vi hörs senare, puss 


 

Av ellen wiklund - 27 september 2012 09:24

Buenos diás!


Vaknade ca 18783 gånger inatt, och lyckades missa bussen imorse, smidig som jag är. 
Käkat frukost och väntar nu på att få cykla till bussen om en kvart. Som tur är missar jag bara musikprofilen och halva so:n, efter det har vi lunch och spanskaprov, sen slutar vi kvart i 2. Då drar jag till stan en stund, och när jag kommer hem måste jag välja kläder tills imorgon då jag ska till Stockholm. Ha en fin dag, kära ni 


   


Av ellen wiklund - 26 september 2012 18:38

Hej kära vänner!


Igår drog jag till vårdcentralen för att se om dom kunde hjälpa mig och min hosta, men de visste tyvärr inte vad det var, så dom skrev ut en hostmedicin åt mig och bad mig ringa om det inte blev bättre inom ett par veckor. 

Eftersom att jag inte bör anstränga mig stannade jag hemma från friluftsdagen idag, vilket betydde sovmorgon. Vaknade runt 12 och sen dess har jag bara tagit det lugnt, fram tills nu. Imorgon har jag spanskaprov och jag måste plugga för fullt om jag vill ha ett bra betyg. Belönar mig själv med en godispåse som får hålla mig sällskap genom läxläsningen. 


 

Av ellen wiklund - 25 september 2012 19:06

  

Åååååh! Är helt kär i dessa iphoneskal från society6. Skulle jag haft pengarna hade jag beställt allihopa, för jag har sjukt svårt att bestämma mig för en favorit.. Skal nummer 1,5 och 6 är nog de som fastnade mest hos mig, och som ni seer är jag ett stort fan av döskallar. Det är så sjukt fint att jag tror jag dör. GE MIG. 

Av ellen wiklund - 24 september 2012 20:47

  

// Jacka - Monki // Jeans - Crocker // Halsuk - Cubus // Skor - Dr Martens // Väska - Malta //

Det känns verkligen att hösten är här! Kallt och ruggigt ute, frost på marken när man vaknar, tråkigt väder osv. 

Vill åka och införskaffa mig välbehövda stuffs, så som stickade tröjor, mössa, vantar, halsduk, tjocktröja, jeans och jacka nuu  



Av ellen wiklund - 24 september 2012 07:58

Godmorgon!
Sitter snuvig och hostandes på bussen in till stan. Halsduken åkte på, för nu mera är det inte varma morgnar som gäller.. Kallt och blåsigt.. Usch! För övrigt ser jag ut som en jävla discokula, och till det har jag premiär för mina vinröda älsklingar. Satte upp håret i nån slarvig tofs, att fixa håret var det sista jag hade lust med den här morgonen.. Annars då? Jo, det rullar på. Har en ganska bra dag framför mig, om man bortser ifrån spanskan i eftermiddag.. Nej, nu ska jag smsa lite med mina vänner, ha en bra dag!

Av ellen wiklund - 23 september 2012 22:39

Vaknade halv 11 av att mamma ringde mig, efter olyckan igår kan hon knappt röra sig så fick springa och hjälpa henne. Mia kom och körde oss till akuten, och dom gav oss en tid på vårdcentralen kl 2. Så vi käkade på donken innan dom kollade upp mamma. Igår hade hon ramlat i trappan, och troligen brytit/fått sprickor i revbenen. Dom är inte riktigt säkra, men hon har iallafall fått pilller hon ska käka så hon slipper det onda. 
Nu kollar jag beck och smaskar på b&j, samtidigt som jag smsar med Robin, livet leker :)


AHMAJGAD, LOOK AT THAAT FACE. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards