ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2013

Av ellen wiklund - 28 februari 2013 21:39

Hade en jätterolig dansträning, precis som alltid. Blev upphämtad och väl hemma tog vi en dusch innan vi käkade. Nu ska jag försöka plugga lite innan jag kryper ner i sängen med min kära, ha en bra kväll. Kram.

Av ellen wiklund - 28 februari 2013 18:33

Sitter nu med fillä på bussen påväg till slakthuset för att i en timme få göra det jag älskar, dansa. Taggad? Som fasen!

Av ellen wiklund - 28 februari 2013 16:29



Idag har det varit soligt och ca 10 plusgrader, så jag passade på att inviga mina nya brillor från ginatricot.

Ledsen att jag bloggat så dåligt de senaste dagarna, men har sovit 2 nätter hos min padre med Robin, och det har varit mysigt. Har idag klarat av det muntliga och även det sista nationella provet i svenska, känns skönt!

Ikväll blir det dans, längtar! Dans är verkligen bland det bästa jag vet. 

-

Av ellen wiklund - 24 februari 2013 18:57

Har varit och kollat på innebandy idag, både när Robin och Elin spelade. Det gick bra och bådas lag vann. Kom hem och tog en dusch, och nu sitter jag och kollar Vampire Diaries i telefonen medans Robin spelar. Måste också plugga sen eftersom att skolan drar igång imorgon igen, inget jag direkt längtat efter..


 

Av ellen wiklund - 23 februari 2013 23:44

Har varit i Gnesta på rally idag. Det var väldigt kallt och gjorde ont i fötterna, men annars var det riktigt bra tack vare alla trevliga människor. Åt pizza när vi kom hem och efter det gjorde jag chokladbollar med mitt hjärta. Ska nu gosa ner mig med honom i sängen och mysa, godnatt.

älskar honom så.

Av ellen wiklund - 22 februari 2013 22:14

Resultatet av håret blev kaos. Helt knallröd i hårbotten. Började asgarva när jag kom ut ur duschen, Emma också haha. Jaja, nu kryper vi ner i sängen framför Vampire Diaries, som jag har fått min älskling att börja titta på, hihi.

Peace out.

 

Av ellen wiklund - 22 februari 2013 17:21

Har precis kommit hem från stan, fick med mig hårfärg och annat välbehövligt, så nu sitter jag med Emma hemma hos Robin med hårfärg i håret och väntar på att tiden ska gå fortare så jag får skölja ur det. Kände att jag inte orkade gå runt med min enorma utväxt längre, så tog mig i kragen och fixade det. Håret ser så mycket fräschare och finare ut då. 


- saknat min emma massor.

Av ellen wiklund - 21 februari 2013 22:41

Ska nu gosa ner mig i sängen med min andrahalva och en b&j, massa tända ljus och en film. Har saknat honom enormt och ska äntligen få tillbringa natten i famnen på denna underbara människa. Ha en bra kväll, puss.

 

Ovido - Quiz & Flashcards