ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 19 augusti 2011 17:12

Halloj!Precis kommit hem till ålberga. Nu ska vi laga mat sen ska jag göra mig i ordning o tagga inför kvällen. För vid sju drar jag in till stan o träffar lina. Sen kommer emil oxå. Men nu ska jag hjälpa pappsen. Skriver sen. Pusss!

Av ellen wiklund - 19 augusti 2011 15:30

hej!

nu ska jag packa det sista o lägga fram kläder som ska tvättas.
o torka vanilla som är dyngsur. sen kommer pappa så måste vara klar när han kommer.

nu kom han! 



ciao.

Av ellen wiklund - 19 augusti 2011 14:00

   

ahjuste, finns faktiskt ett 6:e o ett 7:e favoritplagg.. 
jag är nämligen en person som älskaaar att gå i mjukisbyxor o nån mysig tjocktröja. men eftersom att man bara fick ta 5 så blev det bara bild på dom. 

Av ellen wiklund - 19 augusti 2011 12:26

pappa kommer o hämtar mig... 
själv mår man inte särskilt bra. ont i huvudet, ont i magen o mår illa. skojigt värre.
o ikväll är det festivalen.. gaah. vill inte må dåligt då oxå! D:

aja. ska ta nåt o äta o slappa en stund. skriver sen!
ciao. 


Av ellen wiklund - 19 augusti 2011 12:08

halloj!

vaknade vid 10 o då duschade jag. sen ringde lina o vi snackade en stund om helgen.

efter det fixade jag mig lite o nu väntar jag på svar från papsen o hopppas han kan hämta mig.
dessutom har jag asont i magen, inte bra.


men nu måste jag ringa honom igen...

hejsålänge. 




Av ellen wiklund - 18 augusti 2011 18:12

hej!

hemma nu. sitter o pratar med älskling som har halsfluss :( stackars honom!
när jag var påväg hem började det spöregna, o det var väldigt blött o kallt.

men fick skjuts sista minutrarna.

nu ska jag snart kolla film o ta nåt att äta. har knappt ätit nåt idag.

   

puss!

Av ellen wiklund - 18 augusti 2011 13:24

halloj!


lina o jag har precis käkat frukost o gjort oss i ordning för att dra ner på stan. vi bestämde oss båda för att ha shorts när det visade sig att de var 25+ ute. o när vi var klara så regnade det ute...... skoj! :o

desssutom sprack mina byxor igår.. skojigt det med.. not.
så måste gå med dom D:
ciao!

Av ellen wiklund - 18 augusti 2011 13:21

oj. mina drömmar? jag vet faktiskt inte.

har inte täntk så långt, utan jag lever livet o tar dagen som den kommer just nu.

men klart har jag en dröm om att få leva ett bra liv o ha kvar mina vänner o min pojkvän för alltid. men man kan inte alltid få som man vill, o tänker man så begär man om mycket.. man kan ju alltid hoppas iaf..

Ovido - Quiz & Flashcards