ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2014

Av ellen wiklund - 30 juni 2014 00:15

I helgen var jag med Robin och hans familj, inkl Emma & Tompa, till Botkyrka där det vankades folkrace. Efter att ha kommit trea, fyra och etta i sina heat, blev det c-final för Robin där han slutade på fjärdeplats då elen strulade för honom. Annars gick bilen bra och var extremt startsnabb, så han var nöjd ändå. Så som vi har hållt på i garaget senaste veckan med motorer hit och dit är jag glad att han lyckades få med sig en pokal hem. Klippte ihop en liten film ifrån dagen, på Robins begäran, och lägger nu upp den här. 


Glöm inte att välja HD-kvalitet längst ner i högra hörnet!


Av ellen wiklund - 22 juni 2014 21:38

 Min midsommar tillbringades med mina finaste vänner. Vi grillade, spelade kubb, skrattade i massor och bara hade det bra tillsammans. Tycker väldigt mycket om dessa människor.


La även ihop en liten film längst ner. Glöm inte att välja HD-kvalitet längst ner i högraq hörnet!

Av ellen wiklund - 17 juni 2014 16:29


Imorgon drar Nelly igång en av årets största reor med upp till 50 % rabatt. Men genom att klistra in koden VIP4YOU får du tillgång till rean innan alla andra. Så passa på att fynda innan favoriterna är slutsålda! Den megastora rean hittar ni HÄR.

Av ellen wiklund - 13 juni 2014 08:03

Idag är ingen vanlig dag, utan långt ifrån. Idag tar den viktigaste människan i mitt liv studenten. Han som står mig allra närmast. Han som alltid kommer ha den största platsen i mitt hjärta. Han som jag upplevt så många bra stunder tillsammans med. Han som jag aldrig skulle klara mig utan. Du är så värd det här, Robin. Vi ses senare. Älskar dig ♥


Skulle även vilja gratulera till alla andra jag känner som tar studenten idag. Stort grattis, ha en grym dag!

Av ellen wiklund - 10 juni 2014 13:54

1. Bio med Robin, Bad Neighbours var filmen vi såg, och den var bra. 2. Poserandes framför kameran innan nattbad med Robin. 3. Robin och jag tog en sväng förbi hamnen och spelade minigolf i det härliga vädret. 4.Åkte till sjösa och badade.

Av ellen wiklund - 8 juni 2014 20:41


Hej! Har alldeles precis ätit spaghetti och köttfärssås och ska nu göra mig i ordning för att åka in till stan med Robin, men först ska jag dricka upp mitt kaffe. Inatt blir det förhoppningsvis nattbad då det varit så fruktansvärt varmt ute idag. Vi hörs senare!

Av ellen wiklund - 7 juni 2014 14:00

 

//1. HÄR//2. HÄR//3. HÄR//4. HÄR//5. HÄR//

 

Ett par av dessa ska definitivt införskaffas inom kort. Creepers. Döläckra verkligen! Speciellt dom uppe i vänstra hörnet, hur balla är dom inte? Passar till i princip vad som helst. Och i sommar skulle jag matcha dom till högmidjade shorts, en snygg virkad tröja och en ryggsäck.

Av ellen wiklund - 7 juni 2014 11:00

Jag är extremt nojig när det kommer till att vara ensam hemma på kvällar/nätter. Jag tror jag hör och ser saker hela tiden, och springer och låser dörren in till mitt rum när jag har släckt i resten av huset.


Jag var inne väldigt ofta på akuten som barn, då jag var extremt klantig och gjorde ofta illa mig. Dock gjorde det mig ingenting eftersom att jag ÄLSKADE att åka till akuten, det var det absolut bästa jag visste.

Jag kommer få börja om ettan i höst med 98:orna, inte för att jag var för dålig, utan för att jag hade missat för mycket under tiden på Enskilda. Ska dock gå samma program igen.

 

Jag har förmodligen världens skönaste föräldrar, som inte bryr sig om vad andra föräldrar gör, utan kör sitt egna race och bara muppar sig. Ska försöka övertala min mamma om att få lägga upp en video här på bloggen, så kommer ni förstå vad jag menar.

 

Jag kan sitta och lyssna på samma låt trettio gånger i rad utan att tröttna, bara för att lära mig texten.

Jag spelar gitarr och skriver egna låtar. Finns bara två personer som har hört mig sjunga eget, inte ens mina föräldrar har gjort det.


När jag kom hem ifrån BB hade vi elva Dobermann hemma. Sen dess har vi alltid haft Dobermann, så när jag flyttar hemifrån kommer jag definitivt ha en egen.

 

Som liten fotograferades jag för omslaget av den italienska dobermanntidningen.

 

Jag är naturligt blond, men färgar brunt då jag personligen anser att jag passar bäst i brunt.

Ovido - Quiz & Flashcards