ellenwiklund

Alla inlägg under januari 2011

Av ellen wiklund - 31 januari 2011 09:59

rubriken säger allt..

Av ellen wiklund - 31 januari 2011 09:56

hejhej!


sitter i skolan i datasalen med ludwig på ena sidan o dessan o michelle på andra..

vi sitter o dunkar musik ;)


hela helgen har gått åt att flytta, o packa osv.. och nu är allt klart :D

så numera bor jag i västerljung (y)


men kan inte skriva så långt inlägg, måste gå :p

o är hos pappa hela veckan, så de blir nog inget bloggande, förlåt ;/


hejddddåååååååå :)

Av ellen wiklund - 25 januari 2011 19:41

hejhej!


orkar inte skriva nåt längre inlägg.

sitter o spelar gitarr o chattar på msn.. inte särskilt spännande, så behöver inte prata mer om de.. :)


har kollat busstider till o från skolan nu när vi ska flytta..de blir säkert bra, alltihop.. eller ah, de får vi hoppas ^^


nu ska jag fortsätta att spela gitarr, o de blir nog inget mer bloggande idag.


så hejdåååå :)

Av ellen wiklund - 24 januari 2011 19:21

I'm coming home
I've been gone for far too long
Do you remember me at all?
I'm leaving
Have I've fucked things up again,
I'm dreaming
Too much time without you spent,

It hurts
Wounds so sore
Now I'm torn, now I'm sore
I've been far away
When I see your face my
Heart's burst into fire
Heart's burst into fire

You're not alone
I know I'm far from home
Do you remember me at all?
I'm leaving
Do you wait for me again?
I'm screaming
No more days without you spent

It hurts
Wounds so sore
Now I'm torn, now I'm torn
I've been far away
When I see your face my
Heart's burst into fire
Heart's burst into fire

My bed's so cold, so lonely
No arms, just sheets to hold me
Has this world stopped turning?
Are we forever to be apart?
Forever to be apart,

It hurts
Wounds so sore
Now I'm torn, now I'm sore
I've been far away
When I see your face my
Heart's burst into fire
Heart's burst into fire

(I'm coming home)
I've been gone for far too long
(I'm coming home)
Do you remember me at all?

Do you remember me at all?

I'm leaving
I'm screaming
I'm dreaming
When hearts burst into fire

Av ellen wiklund - 23 januari 2011 21:18

hejsan!


nu är jag hemma hos mamma igen..

men är väldigt trött, o orkar inte skriva uppdateringar ikväll.. de får bli imorgon om jag hinner.. de är väldigt mycket som händer, skola, packa, läxor, packa, skola, packa, läxor, packa.. JAG ORKAR INTEEE :( o dessutom ska vi antagligen flytta i veckan som kommer.. så vi får se om jag hinner blogga.. 


men nu ska jag nog snart gå o lägga mig, såååå godnatt :)

Av ellen wiklund - 17 januari 2011 16:54

hej!


satt just o kollade på klockan, sen kollade jag ut, o sen var jag tvungen att kolla på klockan igen.. o nu har jag konstaterat att klockan är snart 5 o de är fullmåne ute?! assååå whooooot? helt stört (a)


men iallafall, imorse hade jag jättebråttom, o det var ASHALT på marken.. uuuh, o klantig som jag är blev jag ganska förvånad över att jag inte ramlade nån gång.. *superstolt* :D hahaha!


nu ska jag göra spanskaläxan o efter de måste jag väl fortsätta packa.. 

imorgon ska jag nog till pappa.. o vara där i veckan, men får nog komma hit ibland o fortsätta med packningen.. o lina ska hjälpa mig att måla i de nya rummet.. fett kul :)


men nu måååste jag tyvärr gå :/


hejdå!

Av ellen wiklund - 16 januari 2011 23:00

imorgon är de ju skolan igen som gäller.. 

o de på både gott o ont.. man får träffa dom man vill träffa, men sen finns de dom som man inte vill se överhuvudtaget.. såna som inte har nåt bättre för sig än att förstöra livet för mig.. moooooget säger jag bara.


om ni nu vill säga dumma saker till mig, skriv inte på bloggen.. utan kom fram till mig i skolan o säg de istället.. eller vågar du inte? men om du inte vågar.. hmm, sluta då :s eller vågar du inte stå för vad du säger, kanske? 

men lägg ner dåååååååå -.-




ville bara skriva de, hejdå o godnatt :)

Av ellen wiklund - 16 januari 2011 22:53

hejhej!


när jag kollade igenom gamla bilder jag har tagit på hundarna hittade jag några på zoe.. aww, lilla hjärtat.. så gullig :)

(fast nu har jag redigerat den lite)

  

Ovido - Quiz & Flashcards