ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2010

Av ellen wiklund - 31 augusti 2010 18:53

hejhej!!

medans mamma gick och hämtade kaffe smög jag och snodde hennes data en stund..  internetet är fortfarande inte som vanligt.. 

Tisdag idag och en helt okej dag i skolan men som alltid var den jätteflumm! inget speciellt hände väl.. allt var som vanligt. Men ingen robbie, och ingen kram.. Han kom inte till skolan idag.. men imorgon gör han :D  Lina ser man mindre och mindre.. och det är väl typ botten.. Men så är det. Onsdag imorgon och vi slutar tidigt, wihuue! :D

nu måste jag kila iväg och tvätta, tråkigt värre..
hahaha, men hadet bäst!

pusss 

Av ellen wiklund - 28 augusti 2010 17:07

hej igen, älskade blogg.. och älskade läsare!
som ni kanske har märkt går det jättesegt med min blogg just nu.. så jag ska förklara varför.. vårat internet strular, så jag använder mitt egna mobila bredband.. MEN det är jättesegt! så jag kommer knappt in här på bloggen.. vi har ett till mobilt bredband.. fast det använder mor min.
och internetet vet jag inte när det blir bra igen.. 
så om jag flörtar med henne får jag låna hennes data,
och det är tack vare henne jag skriver nu.


Men nu ska ni få lite uppdateringar..
idag är det lördag och helg, jag klarade av hela veckan i skolan, wihuue! Det har varit ganska roligt.. och flummigt..  dessutom har jag fått kramaar, fett mysigt! 
men som sagt va: veckan har varit super!


igår kväll kände jag mig askonstig.. jag visste ingenting.. varken hur jag mådde eller hur jag kände för vissa personer.. det va jätteskumt.. 
Men till slut blev det bättre.. fast jag typ frös sönder.. 

idag när jag var på mitt rum med datan i knät kom mamma in och bah: kom nu, ellen! nu ska vi ut i skogen, och vi ska.... PLOCKA SVAMP!! 
usch! jag hatar att plocka svamp, men hon tvingade med mig ut..
vi hittade ganska mycket.. fast det var askallt.. 

så! nu har ni fått veta lite mer.. 
Och igår var det en person som jag har skrivit en del om förut.. han ville att jag skulle skriva ett helt inlägg om honom.. och vad jag tyckte om honom osv. men en sak: det orkar jag inte göra nu.. Får bli senare..
hahaha, sorry for you.

här kommer en gammal bild jag hittade på mig och min kompis 2008 :')


saknart.. Y
  

Av ellen wiklund - 25 augusti 2010 18:04

hej bloggen, och förlåt.. förlåt för att jag lägger in tråkiga inlägg och inte bloggar lika mycket.. men det e så mycket med skolan.. och man är trött osv.. men som sagt var klassen är fett sköön, asså.. älskar'n ;)) 
typ alla är roliga och har humor.. och man blir själv glad av dom xd.
Och nu funkar inte internet på min data.. så kanske inte bloggar imorgon. men då vet ni varför ;< imorgon är det torsdag.. snart äre fredag.. shiet vad veckan har gått fort!! ;o helt sjukt.. 

som jag skrev igår vet ni hur det går för mig.. typ asdåligt? men allt har varit bättre idag.. jag har inte kunnat undvika att tänka på en person som jag måste försöka glömma. men det är inte så lätt när man typ träffar dom hela tiden? xd hahahaha! helt stört.. nu ska vi snart äta.. så måste gå nu.. men jag bloggar vidare, så småning om..

hejdå :)







kolla vilken cepebild jag hittade nyss på en gammal klasskompis på klassresan x))
   

Av ellen wiklund - 24 augusti 2010 21:35

hej. 
idag har 7:orna varit ensamma på skolan.. och det har varit värsta flumm xd.
klassen är ju so fucking best :))
men en del saker har varit konstiga. och nu är allt skit! 
jag lyckas med allt och jag HATAR det!! ;<
skola imorgon.. och det kommer ju bli kul att träffa klassen och lina ofc.. och en massa annat folk.. men det finns ju dom man vill undvika.. eller "bör" undvika.. 

orkar inte blogga mer nu.. tjarååå :)

Av ellen wiklund - 23 augusti 2010 16:19

skola idag, ganska kul faktiskt :)) typ helt flumm hela dan.. xd klassen är ju värsta skön (y)
först vare bara papper, busskort osv som vi fick..  sen fick vi en liten rast.. efter det var det papper osv igen. och prat..  sen vare lunch.. åt inte så mkt.. sen raast :) spanskan here we come.. hahhaa, och efter spanskan engelska.. och till slut matte.. som sagt var dagen var helt okej :)) och fick ju träffa lina en hel del, myyys!! älskardig <3


nu är jag hemma och är typ astrött.. sov bara fem timmar p.g.a en viss person som messade med mig inatt.. -.-
nu ska jag ta något att äta.. 



"gud så omoget" du är ju helt sjuk i huvudet.. har du inget annat för dig än att gå runt och förstöra för andra!? ;o 

Av ellen wiklund - 22 augusti 2010 13:59

TJALLÅÅÅÅ!!


Som ni vet var ju jag och lina på "typ en festival" igår.. hahha fett kul. xd
Vi såg Medina, Adept, Blue Fondation, Timo räisänen och några mer :D
hahahaha, jag och lina låg på gräset och flummade, vi skrattade tills vi knappt inte kunde andas.. så då tog vi av hennes astmamedicin och blev helt skakiga i benen XD.. Men gårdagen var ganska bra, trots vissa saker som var skit.. och sabbade allt.. ;<

Men nu sitter jag här och flinar när jag tänker på lina och mig när vi blev attackerade av ankor typ.. dom kom asnära när jag och lina satt på en bänk.. så vi tog upp fötterna och typ var asrädda.. Men lina reste sig upp och jagade iväg dom , HAHAHAHAHA!  ni skulle bara ha sett hur det såg ut.. jag filmade en liten snutt.. kanske lägger ut den senare ;)

imorgon är det skola.. måste typ gå och lägga mig astidigt.. ska upp kl 06.00 och duscha osv.. usch!! -.-
vi får se hur det går.. bloggar och berättar imorgon när jag kommer hem :))

hejdå sålänge ♥ 

Av ellen wiklund - 21 augusti 2010 14:37

tjatja, bloggen!! xd

ikväll blire tyyp en festival med lina.. vilka ska dit?
Nu sitter vi och har precis snackat med kp.. robin svarar inte på mina sms som vanligt, förvånad man blir  ... -.- Vi skulle ha träffat honom, men han kunde inte träffas mer än en kortis.. och då skämtade jag och lina om att vi inte skulle komma.. då så blev han sur och säger att jag "förlorar på't".. ;s
Nu kom käraste lina in i rummet igen.. :)) jag ringde henne typ tio i tolv och då sa hon att hon skulle komma NU på en gång!! Jag bah: shiiiet!! Och in i duschen fort som faasen,.. xd fast jag hann göra mig i ordning.. ^^
Men nu ska vi äta mat, så bloggar vidare sen :))

hejdå 

Av ellen wiklund - 20 augusti 2010 22:21

hejhej, bloggen :) nu sitter jag hemma hos pappa och snackar med kp.. Imorgon blire tef med lina, antar jag, kommer bli kuul :D Någon mer som ska diit? 
Pappa sitter och tittar på sagan om ringen.. ska väl hålla honom sällskap snart.. eftersom att vi inte kommer kunna träffas på två veckor ;<
nej, nu ska jag prata vidare med kp.. vi hörs!

bloggar vidare imorgon,
hejdå!  ♥

Ovido - Quiz & Flashcards