ellenwiklund

Alla inlägg under maj 2011

Av ellen wiklund - 31 maj 2011 22:10

nu ska jag sova.
imorgon är det skola, o på torsdag o fredag är vi lediga. sen är det helg. och på måndagen är vi lediga. najsnajs. 
men gaaah! måste gå till skolan i orange hår! D: uschusch. kommer bli mobbad juu..

godnatt. 

   

.

Av ellen wiklund - 31 maj 2011 22:05

tillfällig header på plats. hoppas den duger.

Av ellen wiklund - 31 maj 2011 21:07

hej!

imorgon är det första juni!  

det betyder att det är sommar, snart sommarlov och en underbar månad :)
fast.. snart slutar ju 9orna och det kommer bli helt dött utan dom..
tråkigt värre.. D:

lina och jag har iallafall haft världens mysigaste dag idag :D
tack för att du är du, och för att du är min älskade systeryster.
för vad skulle jag varit utan dig?

uhm....
stendöd! ;) 

vi hade fotodag.. eller. ja.. typ. vi flummade mest, men lite bilder vart det.. host.

okej.. det blev väldigt mååånga bilder. 

så linis laddar över dom nu. får se om hon skickar några snart :)

annars får ni kolla hennes blogg: http://linaapettersson.bloggplatsen.se   :D

tjarrå sålänge! 








Av ellen wiklund - 31 maj 2011 14:05

hej!


har orange hår... lina med.... kulkul!
och jag måste gå med det i skolan imorgon -.-


snart drar vi ut och ska fota, fika och prata lite :)
mysigt kommer det bli iaf!

bilder kanske kommer sen :)




pussen.

Av ellen wiklund - 31 maj 2011 13:02

du vet vem det här handlar om. du vet vem du är.
så försök förstå, även om det inte är så lätt.

försök förstå att det känns fel. totalt fel.
känns bara onödigt om du ska låtsas.
för det är så det känns, som om allt är lögn.

det är inte så jag vill att det ska kännas.
men vi kan ju inte göra nåt åt det, för du tänker inte som jag.

ingen tänker som jag. och det är det värsta.

hur ska jag kunna förklara? jag vill ju att du ska veta, samtidigt som jag inte vill säga nåt. det kanske är bäst så? att jag håller det för mig själv, och kniper igen.

antagligen..

jag vet inte hur du tänker när du läser det här.
men lär väl få förklara för dig, så småning om.

orkar jag idag? vet jag inte


för nu ska jag vara social med linis.

och försöka bli glad igen.



hejdå.


Av ellen wiklund - 31 maj 2011 10:02

nu drar jag o lina till åhléns.
tjohej :)








tänkte att ni ville veta lixom ;)

Av ellen wiklund - 31 maj 2011 09:32

godmorgon!


sov hos lina inatt, och det var bäst som vanligt.
vi skrattade som fan. och vi kan inte vara tillsammans utan att göra de.

när vi ska prata i telefon med nån och försöka vara seriösa, så går det inte. lite jobbigt ibland.. men en grej som är bra är att vi knappt kan vara sura på varandra. för så fort vi ser varandra börjar vi flia. lite skoj faktiskt :)

       BRA FÖR ATT JAG ÄLSKAR ATT HA PÅ MIG LINAS BYXOR, OKEJ?! BRA..
vi var trött och flummiga på bilderna, nytvättade i håret och osminkade.
kan inte bli bättre (Y)

du är ju bara för gullig, lina.. :)




Av ellen wiklund - 30 maj 2011 19:22

   

         

det här är bara ett fåtal av alla bilder vi tog. men orkar ju inte lägga upp alla ;)


älskar dig

Ovido - Quiz & Flashcards