ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

Av ellen wiklund - 30 juni 2011 22:52

halloj!


sitter o kollar PB som vanligt...

ska snart sova för jag måste upp tidigt imorgon.

ska hem till äikäs, och sova där hela helgen.

kommer bli supermysigt  


så min bloggning kommer inte vara den bästa. antar att jag inte kommer blogga förrän på söndag kväll eller nåt. menmen, ni får stå ut!


nej, nu ska jag borsta tänderna sen krypa ner i sängen.
godnatt, kram.


   

vet att ni älskar bilden!   

Av ellen wiklund - 30 juni 2011 18:05

varit ute och fotat idag. väldigt mysigt!   


o nu ska jag o mamsen åka till affären och handla mat!
så bloggar när jag kommer hem!
puss!


 

Av ellen wiklund - 30 juni 2011 16:40

hej igen!


färgen blev faktiskt bra. tycker jag iaf, men det kanske är viktigast, eftersom att jag ska trivas i det?  

det syns inte så bra på bilden kanske menmen.
som ni ser går jag runt i bikini, för det är sjukt mysigt väder ute!
så sitt inte inne och tråka. gå ut i det fina vädret! för det är exakt vad jag ska göra nu igen   


kram!  


 

Av ellen wiklund - 30 juni 2011 15:41

när jag hade skrivit klart inlägget förut och skulle gå tillbaka till tv:n kollade jag ut och såg att det är ju jättefint väder ute! så tänkte jag: varför inte göra i ordning sig och fota?

det är exakt det jag hade tänkt nu.
så jag ville färga håret först. eftersom att jag hade hårfärg hemma.

men det såg typ ut att vara orangeröd färg :o

aja. jag hade i hårfärgen iaf... hmm. undrar hur det blir..
nu ska jag bara vänta i 20 min så jag kan skölja ur det, o sen se resultatet.


 
kram.

 

Av ellen wiklund - 30 juni 2011 14:51

halloj!


kunde inte hänga med lina till num idag, skulle passa hundarna h'är hemma istället.. :/

så då blev det prison break!   

har kollat  säsong 1 typ hela morgonen och ska fortsätta med säsong 2 nu. så blir inte särskilt social idag heller.. men ska försöka lite senare.
nu har iaf bilderna på linas blogg kommit upp!
sitter och flinar när jag kollar på dom..  


värt att kolla på tycker jag,

så besök -----> linaapettersson.bloggplatsen.se nu!


men nu ska jag kolla vidare på PB. 
pussen! 


Av ellen wiklund - 29 juni 2011 19:52

hej!


förlåt,förlåt,förlåt för att jag inte har bloggat sen i fredags! 

åkte ju inte hem i söndags vilket ni kanske märkt, utan kom hem idag.

men skriver en uppdatering från dagarna som gått.


i fredags när pappa hade kommit och hämtat mig åkte vi in till stan och handlade mat. så vi firade midsommar hemma med lite mat osv. men det var mysigt det med   senare på kvällen ringde äikäs, trevligt som vanligt. och efter det kollade jag film.


i lördags vaknade jag jättesent, så vi åt senare. o sen åkte vi till söderköping och käkade glass.

det var supergott, men man blev ju asmätt, så orkade inte äta upp den...  

efter det drog vi hem och kollade film som vanligt.. och självklart ringde äikäs igen   


i söndags drog vi till norrköping o pappa var såå snäääll och köpte ett ps3 o mw2 till mig!!   

efter det åkte vi och åt, sen åkte vi hem och jag satte mig och spelade i 2 timmar. fick asont i huvudet. menmen. pappa drog till jobbet vid 8. 

sen ringde linis. och hon skulle sova hos mig, så vi kunde prata igenom sakerna som hade hänt. och allt blev bra igen, så himla skönt! 

vi spelade mw2 till klockan var 5. 


i måndags tog jag och lina bussen vid halv 2 och åkte in till stan. vi kollade runt lite o sen åt vi på rhodos. men det kom typ värsta getingen och vi blev sjukt rädda D: senare mötte vi emil, jonas o dennis. men jonas o dennis drog efter ett tag. så jag, emil och lina cyklade runt och hade det asflumm. 
sen mitt i natten cyklade vi till råby och skulle snacka med *** men han vägrade. så när vi kom fram till honom efter 2 timmar fick vi vända och cykla tillbaka. 

sen cyklade vi runt osv hela natten. klockan 5 cyklade vi till statoil och köpte frukost. och vi satt där till 6, halv 7. oshit vad vi skrattade. haha, askul ju!

alltså var det tisdag.
sen cyklade vi till bt, och somnade där en stund. det var nog det lodigaste jag nånsin gjort. sen drog vi hem till lina o packade. efter det tog vi bussen hem till mig igen. vi badade, och sen sov vi i typ 7 timmar. 
sen gjorde vi inte mycket mer. typ åt, kollade film o cyklade lite.


idag när jag vaknade hoppade jag i poolen. sen har vi solat.

kl halv 4 drog lina hem och jag åkte in till stan och träffade cricke, marcus, danne o bauhaus. men cricke o marcus åkte hem direkt. så jag hängde med danne o bauhaus. sen kom det typ två till. så vi gick runt lite. bauhaus mobbade mig hela tiden! D: ahja. vid halv 7 åkte jag hem. o nu sitter jag här med världens huvudvärk!
gudmor är här och fikar oxå. trevligt  


imorgon skulle jag kanske hänga med lina till num och fixa en grej.


men nu ska jag ta det lugnt o kolla film. ska kolla klart sista avsnitten från prison break. sen blir det 8 mile. bilder från dan/natten/morgonen med mig, emil o lina lägger lina upp när hon har tid. hon är hos sin pappa just nu, men kolla och vänta på -----> http://www.linaapettersson.bloggplatsen.se


jag har lite bilder på mobilen. men vi får se när jag lägger in dom. för är sjukt trött..


skriver kanske senare!
kram! 


 

nyinköpt tröja, cubus. 
asmysig verkligen!

Av ellen wiklund - 24 juni 2011 15:45

hej! 


gick och la mig runt 5 imorse, var inte alls trött. men somnade ändå tillslut    


sen vaknade jag    runt 12 och gick upp o duschade.
sen kollade jag prison break (ovanligt? nej, inte särskilt.. )
efter det gjorde jag mig i ordning. har dammsugit också. duktig man är! 


nu ska jag dammsuga lite till, sen ska jag packa. 
för pappa kommer och hämtar mig runt 4.
ska bli skönt att komma ifrån allt det här.
och speciellt komma ifrån datorn. slipper man påminnas hela tiden.

så vill bara att pappa ska komma så fort som möjliiiigt!!!  


nej, nu måste jag skynda mig, så jag hinner.
och så jag inte glömmer packa ner nåt.


kramkram, och glad midsommar    


kameran är hos gudmor, så fick bli en bild med min cam som är helt fucked up.

Av ellen wiklund - 24 juni 2011 03:33

som rubriken säger: Joar dissade i skype.
han skulle kolla film.
så jag gör nog samma sak, för är inte så jättetrött än..   

skriver godnatt iaf...  
godnatt!   

Ovido - Quiz & Flashcards