ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 8 augusti 2011 01:45

halloj! kollade sista filmen av pb förut. - the final break  som jag redan visste slutade den med att han dog, och jag började såklart böla.. jag är ju nämligen sjuukt känslig när det gäller filmer osv, speciellt när det gäller nåt man älskar.


iallafall, när jag kollat klart ringde älskling. o när vi pratade kom jag på att jag måste färga håret innan jag går o lägger mig för jag vägrar åka nån stans o se ut så här. därför gick jag o blandade färg, färgade håret och väntade 40 min på att det skulle bli klart, medans jag fortfarande pratade med honom.. o när jag skulle duscha la vi på. nu har jag precis fönat klart håret och så. det blev väl helt okej. trodde det skulle bli myyyycket mörkare faktiskt. tur att det inte blev det då!


måste skriva inlägget om dag nummer 5 innan jag går oxå. eftersom att jag ska iväg imorgon, lär det inte bli något bloggande.. måste göra det nu, så jag hinner soova.. 


godnatt kära läsare! 


 

en dålig cambild på en trött chey, med en mycket vacker tröja.. ^^

Av ellen wiklund - 7 augusti 2011 23:00

vissa är gamla, vissa är nya. men älskar dom alla på nåt sätt.


     



      



 

Av ellen wiklund - 7 augusti 2011 21:00

nämen hejsan!


imorgon drar jag in till stan o träffar linis. vi ska snacka om det som har hänt. o hoppas att allt löser sig! sen vid 2 tar jag bussen mot vrena! för jag ska sova hos älskling :) läängtaaaar!

men nu ska jag kolla film  med mamsen. pusshej!  

Av ellen wiklund - 7 augusti 2011 16:07

hej! precis kommit hem nu.


internetet på datorn funkade inte, därför blev det inget inlägg.
men allt funkade bra. o nu är jag en tjocktröja o ett paket hårfärg rikare.
fick bli syoss - chestnut brown, så får vi se hur det blir.


nu ska vi tvätta, sen ska vi laga mat.
sallad ännu en gång :3 men det är ju sååå fruktansvärt gott alltså!


och juste! kollade mopeder igår. o hittade typ en crossmoppe på blocket för ynka 2500 kr. den gick fint o såg bra ut. dessutom fann den i trosa! :D så ska höra med papsen, är ju nämligen förjävla sugen! meheheheheheh.


men nu måste jag kila.
skriver senare!  


 

Av ellen wiklund - 6 augusti 2011 23:24

nu har man bytt om till bekvämare kläder o ska kolla film med nektariner o lite annat smått o gott :3 


 


ciao.

Av ellen wiklund - 6 augusti 2011 22:45

halloj!


käkar chips o dricker cider + att jag skypar med emma! så hare väldigt chill här asså! ;D  


ville bara säga det!

puss! ;)

Av ellen wiklund - 6 augusti 2011 21:53

1.vilket är ditt mellan namn? Maria, Johanna

2. vilken tid gick du upp i morse? 6-7. kommer inte ihåg.

3. är du i ett förhållande nu? ja.

4. om ja,hur länge har ni varit tillsammans? -2 månader

5. vem var du tillsammans med senast? Innan alexander, robin.

6. får man fråga varför det tog slut? det blev som det blev.

7. tycker du om någon nu? Ja, enormt mycket!

8. vem vet mest om dig? Mina närmsta vänner och älskling tror jag.

9. vad gör du på fredagskvällarna? olika.

10. bästa filmen du någonsin har sett? inception!

11. har du pussat motsattkön? Japp.

12. har du någonsin varit full? Nope.

13. har du testat droger? nej!

14. röker du? nepp.

15. snusar du? haha nej.

16. saknar du någon just nu? Ja, väldigt mycket.

17. hur mår du idag? Sådär.

18. hur många tabletter tar du dagligen? räknas iprén? ^^

19. vad gjorde du för exakt ett år sedan? var nog med lina.

20. bästa minnet från sommaren? norrland med alexander!

21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? har aldrig varit utomlands.

22. när var du där? -

23. är du rasist? nej.

24. har du helt svenskt ursprung? mjaa. typ. men liite norskt.

25. om nej, vart kommer du ifrån? -

26. föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? spelar ingen roll?

27. ser du fram emot någonting just nu? ja!

28. sköter du skolan? mjaa. måste bättra mig!

29. vad hade du för betyg förra terminen? hade inte betyg. men var klart godkänd i allt.

30. vad är det bästa du fått på ett prov? MVG (undantag av betygsättning)

31. vilket ämne var det i? no.

32. har du fått ig på ett prov? nej.

33. har du spelat/spelar du i ett band? nej.

34. anser du dig vara intelligent? hahahahahhaha!

35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? oj. svår fråga. mesta tiden faktiskt.

37. har du mått jättedåligt psykiskt? Ja.

39. har du haft sömnproblem? Ja.

40. hur ofta gråter du? Ganska ofta faktiskt :s

41. vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på musik, pratar med en kompis eller alexander.

42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? -

43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej!

45. vilken skola? oppeby.

46. har du varit otrogen någon gång? Nej.

47. har någon varit otrogen mot dig? Mmm..

48. är du stolt över dig själv? händer nästan aldrig.

49. vad får du ofta komplimanger för? mitt utseende.

51. har du lätt att få folk att skratta? haha, ja.. det är min specialitet! ;)

52. cider eller öl? Cider!

54. har du några talanger? typ inte. kan spela gitarr? 

55. vet du om någon är kär i dig? Ja.

56. är du bra kompis med ditt/dina syskon? har inga.

58. vad står det i ditt senaste sms? vi hörs sen :) puss älskling :)

59. hur lång är du? 173 cm.

60. Har du svarat ärligt? ja,

Av ellen wiklund - 6 augusti 2011 20:54

halloj!


ätit och gjort i ordning mig. grannarna ringde o frågade om dom kunde komma över. så jag sminkade mig lite lätt, så man ser någelunda normal ut.. 


ahjuste. imorgon hänger jag med mamsen till jobbet. så får bli nåt tidsinställt inlägg medans jag är borta, eller så skriver jag från jobbets dator ;) funkar det med!


men nu ska jag inte skriva mera.

puss! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards