ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2014

Av ellen wiklund - 14 juli 2014 00:21


STUNDER SOM VARIT.

 

Av ellen wiklund - 12 juli 2014 22:45

Igår för nitton år sen kom världens finaste människa till världen. Han som jag upplevt de finaste stunderna tillsammans med, han som föralltid kommer att vara en extra stor del av mig och mitt liv. Är så jävla lycklig att denna fantastiska människa finns.

Detta är en film ifrån gårdagen, som förövrigt var helt perfekt.


Glöm inte att välja HD-kvalitet längst ner i högra hörnet!

Av ellen wiklund - 10 juli 2014 22:30

Denna eftermiddag/kväll har varit helt fantastisk. Tillbringade den tillsammans med Robin och hans familj, inklusive Mattias. Vi badade, grillade hamburgare, solade och bara njöt av värmen. 

Glöm inte att välja HD-kvalitet längst ner i högra hörnet.

Av ellen wiklund - 8 juli 2014 23:29

Var en sväng ut till kisäng igår med Elin, Matte, Hampus och Robin. Och idag blev jag och Robin sugna på att åka dit igen, så vi drog med Emma och stack dit. Här är en liten video därifrån som  jag klippte ihop lite snabbt.
Glöm inte HD-kvalitet längst ner i högra hörnet !

Av ellen wiklund - 4 juli 2014 17:52

/1. Lyxade till det en solig dag med chokladpudding och frukt /2. Överraskade Robin en förmiddag med pannkaksbrunch /

/3. Åt glass i hamnen en kväll med Elin och Robin och det var mysigt /4. Dagens frukost bestod av massa frukt och nyttigheter /


Ovido - Quiz & Flashcards