ellenwiklund

Alla inlägg under april 2011

Av ellen wiklund - 29 april 2011 18:14

hej!


gårdagen med lina var awesomeeee!    

och nu sitter jag o ska snart in till centrum och handla.

vi ska antagligen grilla ikväll.

imorgon är det valborg och jag ska förhoppningsvis dra in till stan med lina och dessan och kolla brasa. kommer bli ganskaaa najs, right? 

funderar på om jag ska dra in till stan lite tidigare så jag kan gå på stan med dom innan oxå  


men nej, nu måste jag gå. hejdå.


brillorna köpte jag igår btw. snygga, huh? schteeeeeeeek.


 



Av ellen wiklund - 28 april 2011 20:33

halloj!


sitter nu hemma hos lina vid datan medans hon diskar 8D snäll man känner sig (a)

har varit på stan och flummat runt hela dan, vi tog lite bilder.. får se om vi laddar in dom senare kanske.. men kul har vi haft :D

och sen kom kricke och vi tog en buss till ica helt random, gick in, köpte en redbull och sen drog vi tillbaka hem, hahaa.


den här datan va fett svår att skriva på :o

så får nog ta och sluta skriva.. mahaha.

har ändå inget att skriva om..

såååå, ja..



hejdå? ;)


Av ellen wiklund - 28 april 2011 07:18

hej!


har precis käkat frukost, gjort mig i ordning och målat naglarna. 

ska dra till bussen om några minuter. som  jag sa igår är det bara soft lektioner. förutom den första -.-

spanska, data, slöjd, lunch, no (dubbelt idag, så blir ingen so), gympa.

och sen drar jag till lina, awesome, huh? :D och vi funderar på att ha fotodag, så vi får se om det blir några bilder sen ;)


nej nu måste jag kila och ta på mig skorna, hejdå!


 

Av ellen wiklund - 27 april 2011 17:27

hej!


kom hem för en timme sen ungefär. har fått lite bilder av lina sen vi var. och dom är väldigt vackra ;)

imorgon ska jag sova där. så vet inte hur det blir med uppdateringen då.. menmen.

och imrgon är det torsdag, det betyder bra dag.. bara bra lektioner.. förutoooom spanskan. usch. och på no:n ska vi grilla korv ute :s 



lite bilder på mig o finaste:


       

 

och denna bjussar vi på... (a) 


 




tjarråååå.

Av ellen wiklund - 26 april 2011 21:55

finns det åldersgräns på att få lämna livet? 





godnatt.

Av ellen wiklund - 26 april 2011 20:16

hej!  skriver ett snabbt inlägg innan jag gör annat.


det var helt underbart att komma tillbaka till skolan! har saknat alla oerhört mycket. och när alla flummade kändes allt som vanligt igen, mysigt :) jag, michelle o dessan skippade dansen idag för jag var tvungen att göra kommundiagnos och dom hade inga kläder. så vi kollade lanlampan och sen filmade vi in lite själva.. hahahhaha XD


efter skolan drog jag och lina till stan och träffade tobbe o linus. vi snackade lite och sen drog vi till hemköp. det var det enda jag hann med, för sen kom min buss. och nu ska jag spela gitarr och vara social på mobilen. så bloggar sen ;) tjarrå!


 


random bild :o

Av ellen wiklund - 25 april 2011 22:03

imorgon är det skola igen. så härligt att få träffa alla igen, har längtat som fan!

så måste sova nu om jag ska orka upp imorgon kl 06.00 som vanligt.. -.-

men vad gör man inte? :D


godnatt :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards