ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 15 augusti 2011 14:04

har lagt upp inläggen på dom dagarna dom skulle vart på egentligen.
så ni får gå tillbaka o kolla!


   

Av ellen wiklund - 15 augusti 2011 13:45

senaste inköpet tolkar jag som kläder osv. 

och det senaste jag köpte var:

   

Av ellen wiklund - 15 augusti 2011 11:16

halloj!

jo, jag lever!

har precis duschat o kom på att jag inte har fortsatt med "30 utmaningar" på flera dagar :o så ska skriva in dom idag, o sen måste jag ju berätta om gårdagen. men först ska jag bara torka håret osv.

puss sålänge! 

Av ellen wiklund - 14 augusti 2011 12:15

varje dag håller jag mig alltid inne. jag sitter vid datorn, spelar eller kolla film. och jag önskar att jag vore en människa som är ute mer. cyklar, springer, går. vad som helst. men inte bara vara inne varje dag. 
fast jag är ganska lat.. så jag orkar aldrig ta mig i kragen o gå ut. lite synd faktiskt... ;/

Av ellen wiklund - 14 augusti 2011 00:22

hej..

har varit o käkat middag med trevligt folk sen klockan 19.00
så är äckligt trött nu o har bestämt mig för att sova nu, med detsamma!

godnatt!  

Av ellen wiklund - 13 augusti 2011 16:30

hallooooj! 


som ni vet ställde jag ut vanilla o gunnar.
gunnar kom fyra i sin klass med ett "excellent". och det var hans första.
vanilla fick också ett "excellent", kom först i sin klass o därmed blev bästa juniortik. 
blev otroligt nöjd!


men inte bara det.. 
mamma ställde ju ut dimma.
det började med att hon fick ett "excellent" o en bästa tik. 
sen gick hon vidare o blev bästa öppenklasstik.
så hon gick ju vidare ännu en gång för att tävla om BIR:et.
och självklart kammade hon hem det med ett CK.
blev så jävla glad så jag fick tårar i ögonen!


dimma hade aldrig ställts ut förut, och första gången hon gör det blir hon BÄST I RASEN. alltså, hon vann hela skiten! :D:D:D


             

 

Av ellen wiklund - 13 augusti 2011 12:15

jag har inte besökt så många platser. inte utomlands iallafall.
hållt mig till nyköping, norrköping, skåne, göteborg o stockholm. så det är väl inget kul att skriva om.

men jag kommer ihåg när jag o lina drog till brahehus med mamma för hon skulle sälja en valp.


det glömmer jag aldrig.
   

Av ellen wiklund - 13 augusti 2011 10:16

godmorgon solstrålar!
här är det ingen sol... 
men det är hundutställning nu vafan! ;D

skriver seeen!
tjiing! 

Ovido - Quiz & Flashcards