ellenwiklund

Alla inlägg under oktober 2011

Av ellen wiklund - 27 oktober 2011 22:47

hej!

dagen har varit sisådär faktiskt
först vaknade jag av mammas alarm som ringde 20 min innan vi skulle åka mot bussen. men ändå hann jag duacha, sminká mig, välja kläder, torka håret o allt det där ^^
för min mobil var helt urladdad (därav inte alarmet ringde) så lämnade den hemma. kändes inte bra D:
men mina kära vänner gör den alltid bättre, så även en helt okej dag idag :)
dessutom fick jag b på svenskauppsatsen så är väl nöjd! trodde de skulle gå sämre.
efter skolan åkte jag till stan som vanligt med emma o kollade runt medans jag väntade på bussen. sen kom älskling o skrämde mig (trodde han hade åkt hem) så vi hann oxå träffas en stund. sen drog jag hem o märkte att nån hade bytt lösen på min fb.. skojiiigt. så fick fixa det, o sen har jag bara pluggat..

nu ska jag sova, är dötrött D:
godnatt! 

   

random bild från idag.

Av ellen wiklund - 26 oktober 2011 19:25

hej!

min dag idag har varit helt okej!
matte, no, lunch och hkk.
på hkk:n gjorde vi bullar o man fick göra en egen sats. 
antingen kanel, eller vanilj. och jag och mathilda var lite smarta förstår ni, så vi gjorde varsin, matti med kanel, jag med vanilj o sen delade vi upp det så man fick båda :D det var najs!
men man fick asont i magen efter all deg o smet D;

efter skolan stack jag o mathilda ner till stan för att fixa en grej, o sen kom emma.
vi hade det trevligt som alltid förstås ;)
sen kom älskling o vi träffades en stund innan båda åkte hem.

nu ska jag hjälpa mamma med maten. är jättehungrig! 
o förut i affären köpte vi med oss lite goodiiis. mehehhehe :3 

         

Av ellen wiklund - 25 oktober 2011 20:44

halloj!

allt bra med er?
själv är det inte på topp.. är jättetrött och har väldans ont i magen.. D:

igår i skolan jobbade vi i arbetslag 1 med FN hela förmiddagen, så det va chill!
o efter skolan drog jag till stan med nadja o matti, eftersom att vi slutade 13.20 för vi hade hål sista timmen :D
iallafall, vi åkte till stan o kollade runt lite sen när älskling hade slutat träffades vi o bestämde att jag skulle följa med honom hem. när vi var hemma gjorde vi läxor o åt lite mellanmål sen slöade vi. och sen fick jag ju en jättestor toblerone som hans mamma hade köpt när hon var i spanien eller nåt. fett snäälllt ^^

idag har det varit helt okej i skolan. inget speciellt som hänt, men efter tog jag o emma bussen till stan och kollade runt lite. när klockan var halv sju o det typ var kolsvart ute stack vi båda hem :)
så nu har jag ätit och ska läsa hkkläxan tills imorgon. sen ska jag sova! för mår inge vidare D: 

men nu ska vi inte klaga för idag fyller ju världens bästa mathilda åååår :D
superdupermegajättegrattiiiis till hennne! :D

     

Av ellen wiklund - 24 oktober 2011 07:31

godmorgon!

sovit gott? det har inte jag..
men nu ska jag dra till skolan så ska skynda mig bort mot bussen!
ha en bra dag!

puss!

   

Av ellen wiklund - 23 oktober 2011 20:53

hatar att bloggen blivit bredare.. därför måste jag ändra headern, men det orkar jag inte nu..
nu har mamma äntligen kommit hem :) saknat henne såååå!
 o hon var så snäll o köpte med sig mina älsklingsnötteeer :3
så nu ska jag smaska på dom o lira lite på gitarren.
sen ska jag sova!

godnatt :)

 

 

Av ellen wiklund - 23 oktober 2011 19:39

hej.

städat hela dan, o är helt slut. fast städade inte så mycket, tog badrummet, vardagsrummet o lite av köket. så nu får det va nog. mamma kommer väl hem om en halvtimme eller så.

förut när pappa o jag var i stan köpte han äntligen en "heatprotecting spray" till miig :D blev superglaad! eftersom att mitt hår blir slitet så lätt, så behövdes den verkligen! 

nu ska jag sitta kvar här o göra absolut ingenting.
hejdå.

   

 

Av ellen wiklund - 23 oktober 2011 16:31

halloj!

varit hos papsen i helgen o har därför inte kunnat blogga.
har inte gjort så mycket, mest chillat o ritat en hel del. passade också på att städa lite smått i mitt rum, dock behövdes det typ inte, men är man rastlös, är man.

pappa skjutsade hem mig till trosa så jag var här ungefär vid tre.
mamma är borta o därför tänkte jag att jag skulle ta mig i kragen o städa.
så nu har jag dammsugit o torkat golvet i vardagsrummet, medans det torkar tar jag en liten paus.

men ska väl typ börja igen.
hörs ikväll, kära vänner!

ciao!

   
ful som stryk? jao!
men städar ju så, äh vafan! 

Av ellen wiklund - 20 oktober 2011 22:26

tjingtjing!

som rubriken lyder ska jag snart gå o lägga mig. ska bara gå igenom spanskaglosorna en gång till o sen läser jag no:n imorgon på bussen!

idag var det engelskaprov o det gick sådär. det var ju massa saker med som vi inte ens fått veta :o skumt faktiskt...
och spanska provet som vi hade för några dagar sen fick jag ju alla poäng, 107/107 o därför fick man ett starkt A. skitnöjd över det! :D

nu måste jag gå.
sov gott, godnatt!

   här är vi positiva!

Ovido - Quiz & Flashcards