ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2011

Av ellen wiklund - 31 juli 2011 17:08

Älskling har åkt hem o nu är det sjukt tomt här.. Men 9 mysigt dagar har vi iallafall hatt tillsammans :)Åker hem till mamma idag eller imorgon o då får ni upppdatering med massa bilder!Pussen!

Av ellen wiklund - 30 juli 2011 10:04

Godmorgon!Tänkte bara skriva ett inlägg Och berätta att MW3 är beställt o betalat! :DMin kära mor fixade det åt mig igår över telefon. Längtarrrr! :3Mahahahahah!Puss!

Av ellen wiklund - 29 juli 2011 17:18

Heeeeeej!Sitter i bilen påväg hem med en påse polly och läser ur level, en speltidning som äikäs köpte förut.Satt o läste om MW3 som kommer ut i november. Visst har jag funderat på om jag skulle beställa det.. Men nu när jag läst lite om det MÅSTE jag beställa det direkt när jag kommer hem! Eller smsa mamma o be henne fixa det åt mig medans jag har pengar på kortet (a) snacka om att äikäs har fått mig att bli geek.. ^^Iallafall.. han ska nog sova hos mig tills på söndag.. Så då ska vi kolla massa film! Myysigt! O äntligen får jag kolla inception igen :D älskar rubriken btw. Som dom säger flera gånger i filmen ;)Nu ska jag vara social med älskling!Puss! :)

Av ellen wiklund - 28 juli 2011 23:10

Hej!Vi har precis varit ute med båten o fiskat. Fick 5 abborrar o 2 mörtar ^^när vi kom in tog vi varsin macka o oboy. Nomnomnom :3 O nu ska vi väl snart gå o lägga oss för imorrn måste vi upp hyfsat tidigt eftersom att vi åker hem då. Vet inte när vi kommer hem, o vet inte heller när jag drar hem till mamsen o kan ladda in bilderna på bloggen..Vill egentligen inte hem D:Det har ju varit superdupermysigt dom här dagarna. Men kanske inte så konstigt eftersom att dom spenderades med världens bästa pojkvän! :)<3Nu ska jag vara social med älskling ett tag. Puss!

Av ellen wiklund - 25 juli 2011 22:52

Halloj! Jo, jag lever. Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg från älsklingens iphone medans han var på toa. Men nu är han tillbaka... så jag hann inte riktigt. Men allt är bra med oss :) i fredags när äikäs hade kommit så pratade vi nån timme, sen när klockan var runt 1 satte vi oss i bilen o det blev en lång bilresa. Vi var framme runt 9-10. Första dagen låg vi typ bara i sängen o halvsov. På söndagen kom Rut, en GUMMA (enligt äikäs ^^) som jag inte har träffat på 6 år men som jag älskade när jag var liiiten. Gulligt ^^ och idag fiskade vi, och självklart drog jag upp dom två första bäcköringarna! Stolt (a) linan på mitt metspö hade jag av oxå! Lite mindre stolt kanske....Göteborg blev inte som tänkt för vi drog hem andra dagen efter vi varit på liseberg för det blev fuckat D; menmen. Så kan det bli. Nu har vi precis käkat efterrätt med dom andra. Vi är 8 pers, 9 med wille, min lilla syssling + 3 hundar.. en labrador o två dvärgschnauzrar. Väldigt mysigt har vi det! :) Imorgon kanske vi hänger med pappa o fiskar igen. Vem vet? Inte jaaaag (a)Nu vill äikäs nog helst ha tillbaka sin iphone, så ska vara snäll o ge tillbaka den ;)Ha det underbart!Pusspuss!

Av ellen wiklund - 18 juli 2011 13:54

Ellen är nu på väg hit. hon är nog snart framme på Bt så jag måste strax dra mig neråt! Conny sa att det regna så jag har ingen lust att cykla i det vädret nu när jag har fixat mig och allt D;

   http://linaapettersson.bloggplatsen.se    !!!!! glöm inte !!!!!

Av ellen wiklund - 18 juli 2011 00:26

hej!


sitter o kollar gamla avsnitt av pb, eftersom jag kollat klart 3:e säsongen nu. 
o snart ska jag sova. börjar faktiskt bli trött.

magen gör fortfarande lite ont, hatar det.
men vi får hoppas att det går över om några dagar...


har inget speciellt allt skriva. så ska stänga ner datorn nu.

godnatt followers! 

Av ellen wiklund - 17 juli 2011 22:46

hejsvejs!


varit ute med hunden precis, och det regnade.. så blev alldeles blöt.. skojigt. 

menmen. gick ut o skulle kolla om man kunde fixa cykeln, för den var helt fuckad. men det behövdes tydligen bara pumpas :o fett weeeird. men då slipper jag iaf gå till bussen, och det är bra det!   


ska väl snart gå o packa lite, kolla pb o sen försöka gå o lägga mig ganska skapligt idag.. så jag orkar gå upp hyfsat tidigt och slippa stressa...  


sen kan jag inte skriva här på ungefär 2 veckor. det är ju sjuuukt länge.

astråkigt verkligen att ni måste vara utan mig så länge.. men sen när jag bloggar igen har jag förmodligen massor med bilder att dela med mig av! och det är det värt! 


nu ska jag göra lite nytta o vara social med älskling. 
puss!



Ovido - Quiz & Flashcards