ellenwiklund

Alla inlägg under april 2013

Av ellen wiklund - 28 april 2013 16:03

Sitter med Lina i solen och käkar varsin baguette, och det är så sjukt varmt när det inte blåser! Vi har gått runt på stan och jag har fått med mig lite fina grejer hem, har även hunnit träffat papi en snabbis. Snart ska vi cykla till friskis och pumpa, vilket ska bli skönt. Talk to you later!

Av ellen wiklund - 28 april 2013 11:15

Godmorgon!


Har precis ätit min odinarie frukost och ska alldeles strax hoppa in i duschen och fräscha till mig innan jag cyklar och möter upp Lina. Det blev nämligen inget igår, så jag åkte hem till Robin och tog hand om honom, då han hade en kraftig stukning i tummen. Så jag och Lina ska gå en sväng på stan innan vi kör någon timme på gymmet! Haha, känns som om det är det enda jag skriver om, men nu är det dags att ligga i! Ha en fin dag!



Av ellen wiklund - 27 april 2013 16:14

Mötte upp Lina utanför friskis och körde i 40 min innan dom stängde, cyklade till stan och gick runt i affärer tills vi hamnade på Caffe Latte och nu ska vi äta. Efter det ska vi lämna grejer hos Robin innan vi åker vidare till Lina och taggar inför ikväll. Vi ska förhoppningsvis till Stenkulla och träffa folk.

Av ellen wiklund - 27 april 2013 12:35

Dansen gick bra, och alla var jätteduktiga! Är nu hemma och har gjort i ordning mat som jag nu ska käka, pastasallad, smaskens! Senare drar jag nog med Lina till gymmet och kör i någon timme, efter det kanske vi drar till stan och kollar, men det är inget bestämt. 


Det här var vad jag dansade i idag, en stor tröja, en färgglad bh och svarta mjukisar till det.



Och det här är maten jag nu ska äta, pastasallad, stekta champinioner och ett glas vatten till det.


Av ellen wiklund - 27 april 2013 09:29

Sitter nu på bussen påväg till påljungshage med musik i öronen, solen skiner och jag mår allmänt bra. Känner på mig att den här dagen kommer bli riktigt bra!

Av ellen wiklund - 27 april 2013 07:43

Godmorgon! 

Vaknade runt 6 när mitt hjärta pussade mig hejdå, och sen somnade jag om i en timme innan min alarmklocka ringde. Låg och drog mig i sängen i tio minuter innan jag gick upp och tog en dusch. Har nu klätt på mig och äter min frukost med handduken i håret, ska sen göra mig i ordning och ta bussen kvart över 9 härifrån till bt, och sen vidare till påljungshage. Hoppas ni får en riktigt bra dag! Själv ska jag hålla tummarna för Robin, och ha riktigt roligt på scenen mellan citygross och apoteket på påljungshage! Kram.



Av ellen wiklund - 26 april 2013 19:22






/Jeans - Crocker / Tröja - Cubus / Skor - Dinsko / Väska - Köpt i Malta / Armband - Glitter /


Såhär har alltså jag gått runt idag, överlycklig över skorna som äntligen blivit mina, har verkligen suktat efter dom bra länge! Har en exrem träningsvärk i magen efter igår, trots att vi inte körde så himla länge, men är ju lite smått ovan eftersom jag inte tränat sen i höstas, haha. Skönt att vara igång igen iallafall! Snart ska vi käka, kvällen till ära blir det bakpotatis och kött, mums. Imorgon måste jag upp tidigt då jag ska vara på påljungshage kvart i 10 imorgon bitti, efter det hittar jag nog på något med Lina tror jag. Mitt hjärta ska nämligen iväg på tävling, känns lite tråkigt att inte kunna följa med, men så är det ibland. Kram.

Av ellen wiklund - 25 april 2013 22:07

Hej!


Skolan idag var rätt lugn, och när jag slutade åkte jag till stan och mötte upp Lina, köpte mina efterlängtade skor medan hon klippte sig (ska visa bild imorgon!), sen drog vi till friskis och gymmade innan jag åkte vidare till dansen. Vi har kört igenom danserna till uppvisningen på påljungshage i helgen, och även danserna till uppvisningen på culturum nästa helg. Imorgon är det äntligen fredag, som jag längtat! Nu ska jag gosa ner mig i sängen med min man, vi hörs! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards