ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 18 augusti 2011 12:52

 gårdagen i bilder:

       

snog dom från lina, men det var ju trots allt jag som var fotografen! ;)

Av ellen wiklund - 17 augusti 2011 21:07

tjolahej, tjolahopp!

idag tog jag bussen vid 5 från vrena till nyköping. gick hem till lina o mötte henne typ redan i dörren för hon skulle gå och handla. så vi drog mot coop. vi handlade i typ 2 och en halv timme ^^

när vi kom hem satte vi på ugnen (för vi skulle göra i ordning en pizza :3) o pratade i telefon med hennes syskon, o vi började asgarva.. så gulligt.

nuuuu väntar vi på att dennis o emil ska komma till staden så vi kan möta dom!
tjingeling! :D


Lina: du ser ut som en ko!
Ellen: gör jag? :o


hahaha, men sööt bild ^^

Av ellen wiklund - 17 augusti 2011 13:00

hmm. en serie jag gillar?


kollar knappt på tv när jag är hos mamma....
men simpsons o family guy är ju aldrig fel ;)
eller t.ex bra serier på MTV sitter också fint!


dessutom var jag (är) helt kär i prison break som gick förut.

dock såg jag det inte då, utan kollade alla episoder på dvd! ^^

bild i repris.

Av ellen wiklund - 16 augusti 2011 21:15

       

blev inte precis en bild (a)

Av ellen wiklund - 16 augusti 2011 21:10

halloj!

när jag kom till stan drog jag o kollade i alla affärerna. hittade ett o annat som fick följa med mig hem :) vid halv 1 drog jag ner till bt. där mötte jag cricke. vi snackade en stund men bestämde oss för att kila iväg mot stan igen. precis när vi skulle gå så kom emil stjärnsäter. jag såg honom o tänkte: vem fan är det där? känner igen honom...mm.. vafan! det är ju emil!
o shiiit vad han såg annorlunda ut! helt sjukt..
men iallafall. han hängde med oss.

sen träffade vi massa o till slut kom wall :D aslängesen man såg båda två asså :o

aja. när alla hade dragit stack jag mot bussen o väntade i typ.. en halvtimme D:
sen när jag kom fram så drog vi hem till äikäs place o spelade nåt jävla alfapet på hans iphone. efter de kollade vi klart robin hood. sen har vi inte gjort så mycket. äikäs har kört runt med gräsklipparen o vi har ätit.

nu ska jag göra nåt vettigt. o btw! skriver om dag 13 när jag kommer hem!

pussss!

Av ellen wiklund - 16 augusti 2011 09:33

godmorgon!


har precis fixat iordning mig för att åka mot bussen. sen ska jag hem till älsklingen :) saknat honom! o på onsdag ska jag träffa lina en stund så vi kan prata igenom allt hon hade o säga. kanske lägger in nåt inlägg hos älskling, fast inte säkert. men nu ska jag göra en macka innan jag åker.

puss! 

Av ellen wiklund - 16 augusti 2011 00:12

godnatt.


 

Av ellen wiklund - 15 augusti 2011 19:33

halloj!

väntar på att maten ska bli klar, så man kan äta snaart! ashungrig! D:


ahjuste, på onsdag drar jag nog till stan o träffar lina. kanske sover där? vem vet!
har saknat henne superdupermegamycket! D:


men nu ska jag äntliiiigen äta! :3
ciao! 

   

Ovido - Quiz & Flashcards