ellenwiklund

Alla inlägg under oktober 2010

Av ellen wiklund - 28 oktober 2010 19:20

hejsan!


idag efter lunchen hade vi hål i 1 timme och 20 min. Så jag, nadja, izabella, michelle, molly och sofia kjellberg gick till ica.. Och då kom sofia på att vi skulle köpa en tårta.. så vi köpte en som var helt fryst.. hahah! helt sjukt.. Så vi satt bakom ica och åt fryst tårta liksom.. x)


här är några bilder.. ^^


fia  och molly :D

 

igen.. :D

   

och michelle och iza :D

  



men ska äta nu, sååå hejdå ;)

Av ellen wiklund - 28 oktober 2010 09:45

hejsansvejsan, bloggen!


sitter i skolan och har data med världens bästa klass, 7a! ;)

imorse blev det typ asstressigt til bussen så fick nästan damp..

men nu ska vi skriva en grej på word.. Så bloggar senare.. haha! :D


hejdååå <3


Av ellen wiklund - 27 oktober 2010 18:00

hejhopp!


sitter och lyssnar på musik, har precis tänt pannan och lyckades! x), haha fett bäst jag är! men ska äta nu såå, hejdå ;D

Av ellen wiklund - 26 oktober 2010 19:13

halloooj!


sitter och lyssnar på paramore - misery business.

m-m-m, älskar paramore ;D


väntar på att vattnet på spisen ska koka upp så att jag kan börja med maten ;)

och ikväll blire mkt pluggande, engeska tills imorgon, fysik tills på torsdag och matte tills på fredag..  Sen äre helg, då ska jag till pappa och antagligen handla kläder. Och sen är det ju HÖSTLOV!! fett najs ju! Min gudmors systerdotter Cornelia, som nästan är min kusin ^^, kommer hit, till nyköping och hälsar på. Då hade vi tänkt att jag skulle handla kläder med henne också x) mycket shoppande, och det gillar vi (y)


idag slutade vi 12.55 bara för att vi hade hål sista timmarna! så jag, dessan, nadja, izabella och michelle gick ut i skogen och skulle filma en "parodi" av twilight.. hahahah!! det blev värsta flumm ju! xd

videor kommer sen, men kanske kan lägga upp ett filmklipp som blev oseriöst.. :)

shit vad kul vi hade, men det var iiiiiskallt! :o




älska låten! ♥



och här några bilder från idag :)



mina, dessans, elins, sabinas och linas fötter, visst är dom vackra? xd

  

vi såg en massa änder, som nadja, izabella och michelle var elaka mot.. 

  

och här är min älskling, nadja, lika störd som vanligt :D


   

 


dessan :D

  


izabella :D

  


och michelle.. :)

  


men ska gå nu, hejdå :D

Av ellen wiklund - 25 oktober 2010 14:25

hej bloggen.


hemma från skolan idag, för mitt alarm på mobilen ringde aldrig! så vaknade alldeles för sent och bussen hade gått för länge sen.. duktigt värre -.-


så idag har jag städat, kul? nej!

sitter nu och lyssnar på monday morning ;D





snart ska jag ut och titta till valparna, så hejdåå :)

Av ellen wiklund - 24 oktober 2010 11:27

hej bloggen!


imorse när jag vaknade satte jag på twilight, det var ett tag sen jag såg den.. förra helgen, men ah... ;)

efter det satte jag på new moon, och nu kollar jag på den ist.. Dom är så sjukt bra ju! ;D


idag ska vi fotografera valparna, och en massa annat tråk -.-


ska fortsätta med filmen nu, bloggar vidare sen.. hejdåå :)


     

Av ellen wiklund - 23 oktober 2010 17:16

helluu!


imorse gick jag upp 07.40 och duschade.. för jag skulle till stan med dessan och träffa robin och simon.. så jag gjorde jag mig i ordning och cyklade till kyrkan. På bussen blev det flumm.. ^^


När vi kom till stan gick vi runt och kollade.. Men robin och simon hade inte vaknat. så dessan passade på att handla.. Sen fick jag sms när vi åt, där det stog att dom var i stan. så vi gick runt ett tag till. Efter en stund fick jag ett till sms där de stog att dom var vid bion och lanade.. alltså gick vi dit, fast vi visste inte exakt vart dom var.. Men dom dissade oss totalt.. dom kom inte ens ut och sa hej x) hahaha, och sen gick vi tillbaks till bussen, helt dissade båda två. Och nu deppar man (a)

inte kul..


snart kommer en kompis till mamma hit, så jag måste gå och dammsuga.. 

men här kommer några bilder från idag ;D



fina dessaaaan <3

           




hahaha, hejdååå ;)





btw. saknar min lina ;/<3

Av ellen wiklund - 22 oktober 2010 09:22

Hejsvejs!

sitter i skolan och letar bilder till profilen.

och imorse när jag vaknade var det SNÖ ute!!!! ;o

bläääää!! det var ju alldeles vitt ute, fett stört! x)


läste nyss en grymt fin text på linas blogg, älskar diig enooooormt mycket, hjärtat! du betyder allt för mig. Om du inte fanns, skulle de inte finnas en anledning att fortsätta leva, för du får mig att skratta. När jag är ledsen får du mig alltid på bättre tankar. jag älskar dig verkligen,lina.

och imorgon åker du till skåne, kommer sakna dig sjukt mycket :( <3

hoppas du får det bra, gumman. Men vi får höras på telefonen ;)



hejdå ;D

Ovido - Quiz & Flashcards