ellenwiklund

Alla inlägg under april 2014

Av ellen wiklund - 29 april 2014 13:29

Oj, oj, oj! Är hemskt ledsen för taskig uppdatering, men har inte funnits mycket att skriva om. Har mestadels legat sjuk, men börjar nu bli bättre, tack och lov. Har ju varit så extremt underbart väder den senaste veckan, så hoppas det fortsätter hålla i sig när jag är frisk, så även jag kan njuta av solen. Mer än så hade jag väl inte tänkt att skriva, ville bara titta in och säga hej!


Av ellen wiklund - 14 april 2014 14:07

Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning för att åka iväg och jobba en sväng i det fina vädret, så jag hör av mig senare när jag kommit hem.


Ni har väl inte glömt att jag finns på instagram? ellenwiklund heter jag där, in och kika!

Av ellen wiklund - 13 april 2014 21:00

// Jumpsuit - HÄR // Bomberjacka - HÄR // Linne - HÄR // Boyfriend Jeans - HÄR // Klänning - HÄR //


Ni har väl inte missat Nellys stora mid season sale där allt ligger på minst 50%?! Ni kan hitta massor av läckerbitar till sjukt bra priser! Här ovan ser ni mina personliga favoriter. Jumpsuiten är jag helt kär i och bomberjackan är bara döläcker. Rean pågår inte länge till, så passa på att gå in och fynda! Rean hittar ni HÄR

Av ellen wiklund - 13 april 2014 19:30

 

Och här har vi lilla mig, "hon bakom kameran".

Jag måste ju påpeka att jag föredrar att vara bakom kameran än framför den.


Foto: Lina Pettersson

Av ellen wiklund - 13 april 2014 19:14

Mina två favoriter ifrån gårdagens fotografering.

Modell är min ursnygga vän Lina, hon brukar få ställa upp när jag vill ut och fotografera.

Av ellen wiklund - 13 april 2014 19:05


 

Gårdagen spenderades som sagt med Lina, då vi tog en sväng på stan och ut i skogen till en jättefin gammal trappa där vi fotograferade lite. När klockan närmade sig halv fem, kom Hannes och Simon, så vi fyra cyklade till Örstigsnäs för att grilla och umgås. Kvällen avrundades hemma hos Lina framför en film, innan jag åkte hem för att sova i min egna säng.

Av ellen wiklund - 12 april 2014 08:59

Godmorgon! 


Det vart ändrade planer igår kväll, så jag träffade Ludwig, Adam och Jesper en stund innan jag åkte hem och sov i fem timmar för att sen ta bussen in till stan. Vaknade 20 minuter innan bussen gick, så det vart lite smått panik, men nu sitter jag på bussen påväg till stan, så jag hann iallafall. Min dag kommer spenderas med Lina för lite fotografering och strosande på stan. Mysigt.


'

Igår var jag hem till mamma en sväng för att hämta hem kameran, och då fick jag äntligen träffa dom här älsklingarna igen, gud vad jag saknar dom mycket.

Av ellen wiklund - 11 april 2014 21:50

Idag kom mitt efterlängtade paket ifrån fotokungen.com, som innehöll min nya batteriladdare till kameran. ÄNTLIGEN!

Som jag längtat efter att kunna börja fotografera igen, min kamera är bland det viktigaste jag har, så fattar ni hur naken jag känt mig utan min kamera?! Nu kan ni räkna med att bloggen kommer komma igång ordentligt igen, med kvalitetsbilder istället för tråkiga mobilbilder. Hur bra?!




I vilket fall som helst ska jag packa ihop mina saker nu för att röra mig in till stan där natten ska spenderas hos min fina vän Lina, och imorgon ska vi hitta på något tillsammans. Tar med mig både datorn och kameran, så att jag kan uppdatera er när jag får tid för det.


  

Ovido - Quiz & Flashcards