ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 30 augusti 2011 22:00

 

orkar inte mer.

Av ellen wiklund - 30 augusti 2011 08:33

Hej! Har nu suttit o frysit på bt en evighet tills hargbussen äntligen kom. Så nu sitter jag på bussen påväg mot skoolaan. Är ju både profil o syslöjd, alltså är det en bra dag :) o det gillas! Men nu ska jag väl bita ihop o gå ut i kylan igen.... D;

Av ellen wiklund - 29 augusti 2011 17:30

hej!

dagen avklarad trots snuvig näsa o halsont. inget skolfoto blev det heller -.- så kunde lika gärna stannat hemma o kryat på mig.... D:
iallafall.. när vi slutade drog jag till stan o bjöd älskling på en fika. 
vid fyra tog vi båda varsin buss hem. eller nej, jag drog inte hem. jag tog bussen till mammas jobb. så nu sitter jag här o har asont i huvudet o är jättehungriiiig. ska väl gå o handla snart.


ciao.

Av ellen wiklund - 29 augusti 2011 08:00

Godmoooorgooon kära bloggläsare!Imorse när jag vaknade hade jag enoormt ont i helsen. Men tog en strepsils och höll igång halsen med lite sång o nu känns det bättre! Alltså sitter jag på bussen o har precis kollat igenom spanskaglosorna en sista gång. Hur lätt som helst! :) idagg är det skolfoto, o som tur är syns det inte att jag har varit/ är liite sjuk. Lite najs tycker jag. Men det blir nog en hel del halstabletter som går åt idag ;) lär ju oxå bli pigg av att träffa allt najsigt folk i skolan! :) vi hoppas! Tjarrå!

Av ellen wiklund - 28 augusti 2011 20:31

hej! är överlycklig för att jag har fixat strängen på min älskade gitarr! så nu kan jag spela igen ;D

pannacottan blev sådär.. ^^ så ni får ingen bild.. o eftersom att jag känner mig så skruttig så blir det ingen bild på mig heller..men nu ska jag fortsätta spela.
puss! 

.

Av ellen wiklund - 28 augusti 2011 18:27

igår kände jag att jag verkligen ville göra pannacotta nån gång. 
o idag när vi var på affären handlade vi ingredienserna så nu ska jag prova på det.

hehehehhe :3 wish me luck! lägger upp bild sen :) 

Av ellen wiklund - 28 augusti 2011 14:49

nu ska sjuklingen och sjuklingens mamma kolla film o försöka bli lite friskare.

ciao.

   

Av ellen wiklund - 28 augusti 2011 13:28

halloj!
jo, jag lever. typ.... är lite värre än igår. och det är inte mysigt! D:
men nu har jag tagit mig i kragen och fixat bilderna från råbybadet, så här är dom:


                                                   först blev jag aningen blöt, för johan skvätte ner mig..   sen blev jag dyngsur för michelle putta i miiiig med kläderna på D:                 

 


enjoy! :D

Ovido - Quiz & Flashcards