ellenwiklund

Alla inlägg under september 2011

Av ellen wiklund - 30 september 2011 16:53

tjallå!

kom hem till linis för en stund sen, efter att träffat älsklingen. saknat honom!
o nu packar lina inför en helgs övernattning i ålberga med lilla mig :D
kommer bli sjuuuukt najs asså!
nu ska vi snart cykla till coop o köpa lite smått&gott som vi kan smaska på sen :3 

så det blir inget bloggande förrän på måndag elr nåt!

ha det bra, tills dess!
pussn!

du&jag, vi är bättre än allt!

Av ellen wiklund - 29 september 2011 21:36

halloj!

innan mamma kom hem förut hann jag städa lite, diska o laga mat. så när hon kom hem käkade vi, sen ringde älskling, efter det pratade jag en stund med michelle som ska åka till spanien imorgon. o det betyder att jag inte kommer träffa henne på jättelänge :< 
sen åkte mamma o jag in till vagnhärad o fyllde på mitt busskort så jag äntligen kommer till skolan imöra! ;D fyfan vad jag har längtat! 

i helgen har jag o linis bestämt att vi ska träffas! äntligen säger jag bara! 
lycklig chey!
så nu sitter jag o lyssnar musik o taggar!
ciao!

 ska nog fan ha såhär imorrn! eller?


 

Av ellen wiklund - 29 september 2011 16:32

heejsan mina allra bästa followers! :D
ja det är jag som skriver!
frisk som en nötkärna o uppspelt för att jag ska få träffa alla mina älsklingar imoooorgon!! :D

förut duschade jag o gjorde mig i ordning för jag tänkte lägga upp korten på grejerna jag köpte. och så kom jag på att mamma har ju ett stativ, så tog med det ut, o fotade massa! men ni får bara nååågra bilder ;)

           


 

bild nr 1: skjorta cubus, 249 kr.
bild nr 2: skjorta ginatricot, 199 kr.
bild nr 3: jacka monki, 400 kr.
bild nr 4: blus monki, 300 kr.

är extra nöjd med jackan o mest med bluseeeen 8D
nu ska jag snart ringa upp liniiiiiiis :3
pusshej! 

Av ellen wiklund - 29 september 2011 10:50

godmorgon! är jättetrött o har ont i huvudet, så tänker inte sätta mig o skriva värsta långa inlägget. hade bara tänkt lägga in bilderna från helgen! 
(dålig bildkvalité! min mobilkamera suger D:)

                          

Av ellen wiklund - 26 september 2011 20:36

Hejsan alla! Jag, Lina hade tänkt att skriva lite här :)
Har hört att Ellen min sötis inte mår bra, vilket inte var kul. Så idag i skolan gick jag runt o letade efter henne sen smsade jag och hon stannade hemma :(
Men efter skolan så svimmade jag nästan (läs mera här: http://linaapettersson.bloggplatsen.se/2011/09/26/6319381-110926/  ) så nu kan man säga att vi är två små sjuklingar. 

hoppas bara att vi båda blir friska snart. för jag saknar min lilla skrutt massvis!


min huvudvärk tar kol på mig och ellens öron tar kol på henne. usch usch.. jag ska typ sova nu (a) hehe ..

Hoppas ni alla har det bra! och inte är sjuka som vi är!!

http://linaapettersson.bloggplatsen.se  kolla in vet ja!

Av ellen wiklund - 26 september 2011 11:12

Hejsan vänner. Inatt har jag vaknat Flera gånger av att det har gjort ont o vridit o vänt på mig. Några timmar kändes som flera ååår. Vid 2 kunde jag inte somna om så jag gick upp o tog värktabletter. Fick sitta i en halvtimme för att örat skulle kännas bättre, o jag skulle kunna somna. Har frysit jättemycket, tyckt det varit jättevarmt, o fram o tillbaka. När alarmet ringde kl 06.00 bestämde jag mig för att skolan fick klara sig utan mig idag. Jag skulle stanna hemma o friskna till först. Så pappa stannade hemma för min skull. Åker hem till mamma ikväll tror jag, o då ska ni få bilder på mina nya inköp :) om det blir nån skola imorgon vet jag inte.. Men en sak vet jag: o det är att jag saknar mina kompisar o min älskling jättemyckeeeeet D; dessutom vill jag ju inte missa skolan, men det här är första gången den här terminen som jag stannar hemma, så det är nog lugnt. Nu ska jag ta nåt att äta. Ha en bra fortsatt dag!

Av ellen wiklund - 25 september 2011 15:44

Hej! Igår när jag hade kommit hem glad o nöjd med dagens inköp, testat kläderna igen, ställt upp boxarna osv o satt mig framför tv:n kände jag bara hur örat började bulta o huvudet började kännas som om det skulle gå i tusen bitar (för er som inte vet, jag har haft ont i ena örat i några veckor nu. Lite till och från lixom). Tänkte att det skulle gå över. Jmen icke sa nicke. För när jag skulle sova brast jag ut i gråt. O jag kunde inte somna på säkert 2-3 timmar. Men till slut så. Dock vaknade jag ett antal gånger av att örat dunkade. Imorse kändes det likadant. Fortfarande ont. Så vi bokade tid hos vårdcentralen. Alltså blev det ingen lunch på östermalma, istället blev det ett besök på vårdcentralen för min del. Och slutsatsen blev: öroninflammation. Så dom skrev ut ett recept åt mig, vi tackade för oss o sen drog vi till påljungshage o hämtade kåvepenin. Nu ska vi handla mat o sen åker vi hem. Hoppas eran dag har varit bättre än min! Kram.

Av ellen wiklund - 24 september 2011 17:47

Heej!Vaknade vid kvart över åtta och gick upp o åt frukost. Sen duschade jag o gjorde mig i ordning.Tjugo över tio satte vi oss i bilen o åkte mot marieberg. Vi stannade till vid vingåker factory outlet, men hittade inget. För dom hade inge viita converse! Hmpf! Då blev jag sur D; eftersom dom kostade 500 D; Aja. Vi rullade vidare o väl vid mariebergsgallerian köpte jag två skjortor :) den ena hade jag suktat efter faktiskt (a) men vi hittade inte så mycket mer där. Så vi fortsatte mot "rosalis deli", en pastaresturang, där jag tog en pasta med champinjon-och fläskfilesås. Nomnomnom! När vi käkat åkte vi mot stan, där vi gick in i en galleria som hette vågen. Där gick jag direkt in till monki o köpte en jacka och en blus (som jag velat ha läänge!). Alltså gick jag därifrån nöjd. Vi kollade vidare i stan o pappa köpte en ny vinterjacka. Vi drog vidare till örebros vattentorn "svampen" där vi åkte upp och fikade. Mumsigt! När vi fikat o kollat utsikten åkte vi tillbaka till marieberg och till IKEA. Där köpte jag "tidsskriftssamlare", förvaringsboxar, en fotoram o två ljuslyktor. O nu sitter vi i bilen och är äntligen påväg hem, för jag är jättetrött i både kropp o huvud.. Dessutom har jag asont i benen sen gympan igår D; ikväll när vi kommer hem ska jag bara chilla framför tv:n o ha det mysigt. Imorgon åker jag o pappa till öster malma, där vi ska bli bjudna på middag med släkten för min gammelfarmor fyller år. Så det blir god mat o trevligt sällskap. Kommer nog bli helt okej. Men nu ska jag vara social med pappa eller ta en tupplur kanske (a) ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards