ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2011

Av ellen wiklund - 28 februari 2011 11:00

hej!


sista februari idag då.. men jag vill ha mars :D


sitter antagligen i skolan nu med mina älskade vänner som jag har saknat så oerhört mycket och flummar som vanligt.. :P  allt är som vanligt här i skolan.. förutom att vi är en person mindre, då.. som har lämnat oss :/ det är ju hemskt. även fast man själv inte kände honom blir man så berörd, o det är så många som har blivit det. o tänk på hans kompisar? hans familj? hans klass.. det måste ju kännas tomt.. usch.. vill inte tänka på de.


men iallafall.. det är så lugnt i skolan nu när man slipper tänka på att man ska behöva stå ut med vissa personer, right? ni fattar nog vad jag menar ;)

dessvärre är det över om några dar, kanske en vecka :/ men ahja.. så äre. får stå ut.


här får ni en mycket vacker bild på mig, HAHAHAHAHAHA XD


  


tjingeling.

Av ellen wiklund - 27 februari 2011 17:43

jag kände att jag var tvungen att fixa en ny header innan jag åker till pappa.

såå.. jag tog lite bilder idag, o det fick bli en enkel. hoppas den funkar att kolla på iaf   



  

sen har jag skrivit ett tidsinställt inlägg som kommer upp vid 11 imorgon :)


hejdå <3

Av ellen wiklund - 27 februari 2011 14:50

hej!  idag drar jag till pappa o är där nästa vecka. möjligtvis veckan efter oxå.

o om 12 dar fyller jag år :D o dessan 2 dar innan, de kommer bli feeetttt naaaajs :) självklart har jag en önskelista :


-pengar

-presentkort

-kamera

-vita converse

o massa andra grejer, för liiiite privat måste man väl få va? (a)  


ska snart gå o packa, o får inte glömma min plattång! har lovat att lina ska få låna den tills hon har fixat en ny.. för hennes gick sönder :/ men vad gör man inte? :)


  

Av ellen wiklund - 26 februari 2011 18:54

dagens diss:

sportlovet. visst är det skönt, men det suger att jag har varit sjuk HELA sportlovet! dessutom saknar jag mina underbara vänner o min klass som är helt awesoooome :(


dagens hiss:

ludwig o desiree är två personer jag vill hissa idag :) det är dom som får mig att orka med lektionerna, oftast. man skrattar alltid med er! som förra onsdagen när vi gick till kondiset, o hade lite kul med snöhögen. fast jag o dessan failade XD


  

älskar er <3

Av ellen wiklund - 26 februari 2011 12:21

hejhej!


är ensam hemma idag. 

har spelat gitarr en stund o nu ska jag kolla film. fortfarande inte några pengar på mobilen så kan inte vara social. men jag har den med mig ifall att nån ringer, låter bra va? ;)


vi får se om de blir nåt mer bloggande idag. antagligen.

Av ellen wiklund - 25 februari 2011 11:21

hej bloggen!


idag känner jag mig lite friskare faktiskt :)

så jag har bestämt att jag ska följa med mamma o gudmor till vagnhärad o handla lite.. o hon är påväg nu o ska snart hämta oss. har precis duschat o måste göra mig färdig. 


bloggar kanske mer sen. vi får se.


  

Av ellen wiklund - 24 februari 2011 15:25

kände dig knappt, men vi gick på samma skola. o nu läser man överallt att du har lämnat jorden. de är helt sjukt. du var ju så ung. man såg dig för en vecka sen o du verkade helt frisk. o nu? jag kan inte förstå att du är borta, för alltid.

vi kommer minnas dig.


Vila i frid, Joakim Norrman.

1996 - 2011

Av ellen wiklund - 24 februari 2011 12:13

Lina o dessan. 


om ni ser de här.. :

jag har inga pengar på mobilen o den har legat på mitt rum hela dan o vart på ljudlöst. därför har jag inte hört när ni har ringt. o nu ska jag ut, såå.. kommer inte kunna svara.


Ovido - Quiz & Flashcards