ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2013

Av ellen wiklund - 30 juni 2013 16:06

Gårdagen spenderade jag med min älskade pojkvän. När jag kommit hem igen från att varit hos mamma ställde vi oss tillsammans i köket och gjorde i ordning tacos, som vi sedan tröck i oss snabbt innan vi gick ner till Richard. Vi åkte några sträckor inför nästa helg då det vankas rally och när vi var tillbaka hemma tände vi ljus och gjorde i ordning popcorn som vi åt till flera omgångar av kortspel. Vi gick sen och la oss och pratade igenom saker som gjorde oss ledsna och om folk vi saknar tills vi somnade i varandras famnar.



Nu har jag precis kommit hem från att ha tagit en tripp på stan med Anna i några timmar och ska lägga mig och kolla några avsnitt av Gossip Girl som jag numera är helt kär i tills jag ska gymma senare. 


   


Av ellen wiklund - 29 juni 2013 17:22

Den här dagen har gått åt att tvätta fönster och att ta kort på de fyra osålda valparna vi har kvar. 

Nu ska jag ta moppen tillbaka till nyköping för att spendera natten med mitt hjärta, vilket kommer bli fint. Kram.


Plura, Povel, Petter och Peps, världens sötaste,

Av ellen wiklund - 28 juni 2013 12:46

Godmorgon!


Gårdagen bestod av träning, och kvalitetstid med min pojkvän. Vi lagade mat tillsammans, åkte till garaget och när vi kom hem gjorde vi i ordning jordgubbar i mjölk och jordgubbar doppade i choklad. 

Idag ska jag ta en sväng förbi gymmet och solariet och sen ska jag till västerljung och putsa fönster innan jag åker tillbaka hit och sover ännu en natt själv med mitt hjärta, myspys. Ska även försöka ta tid till att träffa min annapanna som jag inte umgåtts med på veckor nu, saknat henne.

 

Av ellen wiklund - 23 juni 2013 17:54

Den här helgen kan beskrivas med tre ynka ord: bästa på länge.

Jag har haft det så himla bra, och allt har varit så himla lyckat verkligen.


Midsommarfirandet i fredags var grymt, grillning och massvis av skratt tillsammans med mina finaste vänner. Vi var uppe och höll på tills himlen började ljusna, då jag somnade i min kärleks famn. På morgonen plockade vi ihop och jag, Robin och Linus åkte sen vidare till donken för att käka. När vi sen gått hem la vi oss i sängen och degade innan vi gjorde oss i ordning för att dra ner till garaget och fixa med gotlandsbilen, vilket vi gjorde i några timmar. Vi åkte sen hem och ensamma hemma som vi var lagade vi i ordning god mat som vi åt till tända ljus och Lars Winnerbäcks underbara röst.


När vi ätit klart lockade vi hit Tom, Emma och Linus för att dra ut och åka en sväng på mopparna. Vi åkte en runda förbi hamnen, genom stan, till oppeby och hämtade upp Andreas sen vidare till harg och efter det donken. När dom andra sen drog efter några timmar, åkte jag, Robin och Andreas till nyköpingsbro och tillbaka för att handla popcorn. Sen somnade jag i min älsklings famn.


Idag har vi varit i garaget och käkat, mycket mer än så har vi inte hunnit med, haha.


Av ellen wiklund - 21 juni 2013 18:06

Midsommarafton är här och ikväll vankas det grillning och massor med tid till att umgås med fina vänner, vilket var ett bra tag sen jag gjorde. Har saknat dom alla, men ikväll ska vi alla träffas igen och göra den här kvällen till en av dom bästa. Ha en riktigt fin kväll allihopa.


 

Av ellen wiklund - 16 juni 2013 21:21

Mycket har hänt, och det är en av anledningarna till varför jag inte skrivit här. Imorgon åker jag hem till mamma och får äntligen komma bort lite från allt, och alla människor som tror dom vet mer än dom egentligen gör.



Jag blir både upprörd, sårad och ledsen över hur någon kan påstå sig veta allt och tro sig kunna behandla mig som om jag ine är värd något bättre än så. Hur folk kan gå runt och prata bakom ryggen om saker de inte ens har att göra med. Irriterad är vad jag blir. Låt mig bara vara ifred.

Av ellen wiklund - 14 juni 2013 23:06

Haha, krokiga fingrar osv..


Såhär gick jag klädd idag, för sista gången i 9:an på oppebyskolan. Det blev en hel del kramar och tårar mot slutet, kan jag lova och det var knappt så jag kunde slita mig därifrån. Kommer sakna min klass så sjukt mycket, världens bästa 9a. Bilder från dagen får ni imorgon. Har precis kommit hem ifrån att ha firat min kära barndomsvän Axel, som tog studenten idag. Grattis!





Ovido - Quiz & Flashcards