ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2013

Av ellen wiklund - 31 juli 2013 13:02

Hej!

Är nu hemma hos pappsen i Ålberga och myser framör tv:n med lite frukt, vilket man aldrig kan få nog av! Idag vet jag inte vad jag ska försöka hitta på, men något blir det väl, kanske en sväng till oxelösund eller fiske?

Av ellen wiklund - 29 juli 2013 16:30

Hej! Haft en bra helg? Min har varit toppen, vilket ni ska få höra om lite senare. Färgade även om håret, en aning mörkare kanske, vad tycker ni? Nu ska jag vänta på att Robin ska sluta och senare ikväll åker jag mot ålberga för att hälsa på kära pappa, som jag inte träffat på läääängelänge! 


Av ellen wiklund - 25 juli 2013 15:08

Vi hittade en mysig liten sjö mitt ute i ingenstans igår. Klockan var tio, det var alldeles vindstilla, jättefint och helt perfekt för att ta ett kvällsdopp.



 
 

Av ellen wiklund - 24 juli 2013 21:13

Idag har jag varit med Emma vid sjön ett par timmar och solat och badat och helt enkelt bara umgåtts då vi inte träffats på länge. Vi köpte med oss lite gott och låg i solen och bara njöt av värmen. Vi har precis käkat klyftpotatis och kyckling och nu ska vi ta en sväng med moppen och kanske blir det ett kvällsdopp, vemvet?


Av ellen wiklund - 22 juli 2013 11:49

Godmorgon!


Vi åkte ju till Gotland för Robins skull, men jag har ju glömt bort att berätta hur det gick för honom! 

Första dagens resultat blev en femteplats, en vändning och en heatseger. Dag två blev det en femteplats, en fjärdeplats, och i sista lyckades han rulla två och ett halft varv. Han skadade sig inte, men bilen gjorde. Det fick riktas, rutan fick bytas, kylare och termostathus likaså. Stolen fick dammsugas och flera kilo grus fick sopas ut ur bilen. Tredje dagen kom vi tillbaka och Robin satte sig i bilen igen, han började med att ta en andraplats, följt av en fjärdeplats och tog sig tyvärr inte till final. 


Förövrigt är det hans framruta som flyger iväg på den översta bilden, så då förstår ni  varför den inte är kvar.




Av ellen wiklund - 21 juli 2013 22:21

Cardigan, långkjol, top och halsband köpt på h&m, vilket jag vandrade runt i till mina converse.

 

Slapp outfit kan man säga, men det enda jag har gjort idag har varit att sitta i bilen och på färjan hem till fastlandet igen. Alltså är jag äntligen hemma hos Robin nu, och får äntligen sova i en riktig säng igen, som jag längtat! Imorgon åker jag hem till mamsen, och nu ska jag sova. Godnatt.

Av ellen wiklund - 18 juli 2013 22:38

Här kommer bättre bilder på kepsen jag äntligen införskaffat mig. Är helt kär. Obey.

Ovido - Quiz & Flashcards