ellenwiklund

Alla inlägg under december 2013

Av ellen wiklund - 31 december 2013 14:28

Hej! Idag är en bra dag, och den ska spenderas med fina vänner. Ska senare göra mig i ordning, och efter det beger vi oss ut till bergshammar för att fira in det nya året. Lääängtaaar. Talk to you lateeer.

Av ellen wiklund - 30 december 2013 18:35

Han som jag tycker så mycket om, han som bara är min.

Av ellen wiklund - 27 december 2013 21:16

Hejhej! Allt bra med er? Själv är det toppen! Har fått ännu mer julklappar idag, och ätit gott tillsammans med min pojkvän. Nu sitter vi i biosalongen och väntar på att filmen ska börja, Hunger games - Catching fire. Vo båda har sett första filmen, och hoppas på att denna är lika bra! Hörs senare!

Av ellen wiklund - 27 december 2013 00:01

Imorse gick jag upp rätt så skapligt för att göra mig i ordning innan Robin kom och hämtade mig. En hel dag i huvudstaden väntade oss, i jakt på en nyårsklänning till mig. Hittade dock ingen, men fick med mig två andra godingar hem från mellandagsrean. Alltså får jakten på den perfekta klänningen fortsätta här hemma i nypan. Vi tog även en fika med Rasmus och Johanna som också var där. 


 1. Selfietime i bilen påväg mot huvudstaden. 2. Julstämning. 3. Ännu mera julstämning, så himla fint! 4. Ett mysigt litet café där jag åt en jättegod brownie.

Av ellen wiklund - 26 december 2013 01:49

Hej! Min jul firades med min mamma hos min gudmor. Hennes två barn, hennes brorsdotter, hennes pappa och hans tant var med, även våran granne och goda vän var där. Vi började med att äta mat, följt av lite julklappsutdelning, sen åt vi godis i flera timmar framför tvn och bara umgicks, vi gjorde även ris ala malta som vi smaskade på framför en kärlekskomedi. När klockan närmade sig elva kom min pojkvän och höll oss sällskap. Senare åkte jag och han hem till mig och bara spenderade tid med varandra, vilket var perfekt. Bild på alla julklapparna får ni nästa vecka då jag inte har fått alla än, hehe.

 

Det enda som inte var perfekt var att någonting saknades. Och det var min pappa. Pratade inte med honom överhuvudtaget då jag är så extremt besviken och ledsen på honom. Senare mot kvällen kunde jag inte hålla emot längre, det bara rann över och jag kunde inte hindra tårarna från att komma. Att bli bortvald av sin egna pappa gjorde alldeles för ont.

Av ellen wiklund - 23 december 2013 00:43

Det är två dagar kvar till julafton och julstöket här hemma är igång för fulla muggar. Vi har pyntat granen och fått julstämningen att bli på topp. Imorgon ska jag och mamma fixa det sista, vi ska bla till skärholmen för att inhandla de sista julklapparna, men även köpa hem den sista julmaten. Talk to you lateeer.


Av ellen wiklund - 21 december 2013 00:29

Idag kom äntligen min efterlängtade decemberbox hem i brevlådan, som jag längtat. Ännu bättre var alla produkter jag fick med, bara välbehövliga tillkomster på skönhetsfronten, haha. I boxen låg lösögonfransar, ett vinrött nagellack, en mascara, en creme för att reducera mörka ringar runt ögon och en hårprodukt som tillför volym till håret. Älskar allting.


Av ellen wiklund - 20 december 2013 23:06

 


1. Selfietime. 2. I väntan på bussen under en eldfärgad himmel. 3. Han som gör mig så himla lycklig.



4. Månadens glossybox kom äntligen! 5. Jag som aldrig får dricka mitt kaffe ifred. 6. Min pojkväns nya tatuering.


7. Dom trivs bra ihop, han och hundarna. 8. Frukost. 9. Älskade kaffe, vad skulle jag göra utan dig?

Ovido - Quiz & Flashcards