ellenwiklund

Alla inlägg under november 2010

Av ellen wiklund - 30 november 2010 20:58

väx upp.

Av ellen wiklund - 30 november 2010 18:32

rubriken säger det mesta.. 


inget längre bloggande just nu.. dagen har varit lite för mycket.. :/


hejdå

Av ellen wiklund - 29 november 2010 16:07

hej bloggen!


förlåt för att jag inte har skrivit sen i torsdags, jag åkte ju till pappa i fredags.. 

och när jag kom hem till pappa, såg jag att han hade ngt fuffens för sig (a)

Så jag gick in i vardagsrummet och såg att han hade köpt en platt-tv och surround-ljud.. fett najs juu :D Sen gick vi och åt tacos, mums.. Och när vi hade ätit klart sa han: gå in på ditt rum, mellan.. Jag bah: vaaa? :s då sa han: ja, leta! mellan... 

jag bah: eeh okeeej? så jag gick runt i rummet o kollade.. Och när jag lyfte på täcket i sängen låg det en låda där.. Och i den var det en experia x10 mini pro!! 

Så jag gick in till pappa och sa: vad är det här? då sa han: GOOOD JUUUL :D

och jag bah: eeh, pappa.. Det är inte jul förrän om en månad!? och till svar fick jag: men du kan ju inte vänta i en hel månad! det hade inte jag klarat av iaf... :o

-hahah, så snäll han är.. o knäpp (a)


nu sitter jag o kollar på glee, sen måste jag plugga so:n -.- usch vad tråkigt, men ahja.. det måste ju göras... 

o nu ska jag ladda ner lite musik t mobilen :D


hejdååå :p


  

Av ellen wiklund - 25 november 2010 10:13

hejhopp!


blir ett kortkort inlägg, vi har data.. Och vi slutar om 5 min typ.. (a)

sen äre syslöjd, jag o dessan gör likadana förkläden.. moahahaha :3

dessan kollar runt på fb just nu.. om ni bryr er, vilket jag antar..

öööh, eller jag vet inte..


och nu sa läraren att : det är dags att avsluta..


så hejdåå gott folk :D

Av ellen wiklund - 24 november 2010 20:13

hejsansvejsan.


Idag när vi hade slutat tidigt skulle jag, dessan o lisa gå till expeditionen och fixa en lapp till mig. Så när vi kom ut och skulle gå mot bussen, åkte den iväg.. -.- lyckat, värre.. (a) så vi gick till ica, o när vi kom tbx till skolan satt vi o pratade. När lina, elin o sabina hade slutat gick vi ut till bussen. På bussen var det flumm, haha ;p


nu sitter jag o kollar på "bonde söker fru", höhöhö.. (a)

sen måste jag plugga kemi, usch..  Fattar typ ingenting.. menmen.. ska göra ett försök. Wish me luck! ;D


hejdååå (:


  

Av ellen wiklund - 23 november 2010 20:10

tjabbatjenahallå!


inget bloggande igår. jag var med lina.. Det var ett tag sen, men mysigt var det.. och väldigt flumm som vanligt XD älskarhenne <3

och när hon hade åkt hem städade jag, och möblerade mitt rum.. Blev ganska nöjd faktiskt.. Sen var det biggest looser och the good wife så jag hann inte.. (a)


Idag är det tisdag.. 

väldigt rolig dag, i stort sett :)

särskilt när vi slutade.. ska väl inte skriva mer om det *host*

SKADEGLÄDJE <3


just nu lyssnar jag på musik och messar.. snart måste jag plugga, tråkigt :p

Sen blire house på tv :D


hejdå :*


  




Av ellen wiklund - 21 november 2010 11:43

hejhopp!


inget blogggande igår.. 

För jag kollade på film tills 4 o sen åkte vi in till stan o handlade mat. När vi kom hem gjorde vi pizzaa... mums! (a)

Efter det åt vi den, ofc o sen kollade jag på tv resten av kvällen.. ;) och gissa vem som skrev till mig på msn? man blir ju nästan lite äcklad av det.. :s hahahha!!! XD ahja.. hon är ju lite *host* speciell... ^^


och idag ska vi åka o kolla på ett hus, får se om det är bra.. För då kanske vi ska flytta dit.. Vilket jag inte vill, men ja.. så är det ju ;(

som tur är bor ju pappa kvar här ;D och när vi kommer hem ska jag väl hjälpa mamma med valparna -.- tråkigt, tråkigt.. 


idag är det söndag, och tråkigt väder.. inte kul.. hatar söndagar! ;/


men nu måste jag gå, för nu ska vi snart åka.. Sååå hejdåå :D

Av ellen wiklund - 19 november 2010 17:03

hejsvejs! 



Hoy es viernes

Hoy es viernes, Hoy es viernes, Hoy es viernes!!! :D fett najs ju! (a)


sitter och lär sophie spanska just nu, hahaha .. 


vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. är typ astrött.. ikväll ska jag nog titta på idol och mysa i soffan.. kommer nog inte orka ngt annat.. 

imorgon ska jag nog hjälpa mamma att ta kort på valparna. usch vad tråkigt.. -.-

men det måste ju göras, o på söndag ska vi antaglien åka och kolla på ett hus.. (a)


men nu ska jag o mamma åka och handla.. Så bloggar vidare imorgon..  hadetbäst.. Ja, dom som förtjänar det iaf.. och ni vet vilka ni är.. :)



btw. du är dum i huvudet.



Ovido - Quiz & Flashcards