ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 1 december 2014

JULKLAPPSTIPS

Av ellen wiklund - 1 december 2014 15:00

Nu när december är här är det inte långt kvar till julafton och allt därtill. Det absolut roligaste med julen är att inhandla julklappar till alla nära och kära, men det är inte alltid lätt att komma på vad man ska köpa och till vem. Därför tänkte jag hjälpa er lite på traven.


Föräldrar blir egentligen glada för minsta lilla de får, eller så säger de "du behöver inte köpa några julklappar till mig", men det är väl självklart att våra älskade föräldrar ska ha julklappar precis som vi. 

Skäm bort din mamma med snygga vinglas, en läcker klocka, skönhetsprodukter, inredning, en morgonrock eller nya kaffekoppar.

Till pappa kan du köpa en snygg slips, en parfym att lukta gott i, whiskey och tillhörande glas, en snygg skjorta, en moronrock, snygga accessoarer eller varför inte en rakapparat?


 

Något som folk ofta brukar tycka är extra svårt däremot är att köpa något till sin partner. Man är rädd för att det man köpt inte ska räcka till, eller att ens partner kanske köpt en finare present än en själv har gjort. Men vi är precis som våra föräldrar när det gäller sånt. Det spelar ingen roll vad man får, det är själva tanken som räknas. 


 

Jag vet att killar oftast tycker det är svårare att köpa julklappar än tjejerna, men det är inte så svårt som man kanske tror. Smink, väskor, snygga och gärna matchande underkläder, söta accessoarer och parfymer som doftar gott brukar alltid gå hem. Något som tjejer däremot är svaga för, är ett halsband med partnerns namn ingraverat på, så hon får visa världen att hon är din.

 

Killar brukar oftast vara tydliga med vad dom gillar, om inte är kalsonger, ett par snygga skor, en skjorta, parfym, deodorant, hårvax eller liknande alltid ett säkert kort!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards