ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 27 augusti 2011 12:32

Förlåt,förlåt,förlåt! Har uppdaterat urdåligt, jag vet! Är superledsen över det.. :( men det har varit mycket med skolan och dessutom har jag ju sovit hos lina från onsdagen tills igår. O då drog jag hem med älskling, o sov där. så nu sitter jag med honom o kollar film, shutter island. Första veckan i skolan avklarad, o det har varit toppen, verkligen! :) fast en sak som inte är så bra är att jag håller på att bli sjuk.. Ont i halsen, snorig osv. O det är inte kul! D: så har fått knarka halstabletter hemma hos älskling. Vid 3 åker hans familj mot nynäshamn så dom skjutsar in mig till stan då, lär får vänta på bussen ett tag men kanske jag träffar nån där? :) nej nu ska jag kolla vidare på filmen. Bloggar nog när jag kommer hem eller imorgon. Ahjuste! "30 utmaningar" ger jag nog upp med. Lär aldrig hinna nuu när skolan har börjat.. Sorry.. Pusssss! :)

.

Av ellen wiklund - 24 augusti 2011 17:14

Hej. Blir ingen bildbomb eller nåt långt inlägg idag. Är hos lina o ska sova här inatt. Vi får se imorgon om det blir nån ordentlig uppdatering istället.

Av ellen wiklund - 23 augusti 2011 21:33

hej. mår inge vidare just nu. 
bloggar imorgon om jag orkar. o då får ni en bildbomb från dagens "utflykt" till råbybadet. 

Av ellen wiklund - 21 augusti 2011 19:38

Hej! Kvällen/natten igår var lite upponer.. Orkar inte skriva allt eftersom att jag bloggar från telefonen. Men läs på linas blogg! Http://www.linaapettersson.bloggplatsen.se ! Iallafall. Idag var vi o kollade på en moppe till mig i enstaberga. Blev lite småkär men pappa har inte bestämt sig än D; när vi hade kollat på den så åkte vi o hämtade lina, som ska sova här inatt. Myyys! O imorgon är det skola. Kommer bli båda ganska kul, men ändå tråkigt... D; Nu ska vi kolla vidare på filmen. Ciao!

Av ellen wiklund - 20 augusti 2011 14:15

mina föräldrar är separerade. men innan dess bestog min familj av mamma, pappa o lilla jag :) 

nu bor pappa i ålberga, mamma bor i tvästerljung, utanför trosa.
hos pappa är det bara vi två i en lägenhet mitt i ålberga.  
hos mamma är det vi två o fyra hundar i ett hus ute på landet.

dom flyttade ifrån varandra när jag var 7-8 år tror jag. nu är jag 14 o jag lever. 

tycker inte det är särskilt jobbigt att dom inte bor tillsammans, det är ganska skönt.
det enda som är lite jobbigt är att dom bor 1904012394894812 mil ifrån varandra typ. o det är jättejobbigt att åka bussen 1 timme till bt för att sen missa bussen till harg så jag kommer försent pga den andra bussen när jag ska till skolan...

menmen. så är det. finns inget jag kan göra åt det.

 

Av ellen wiklund - 20 augusti 2011 13:00

nejmen tjaaa!


tog inte bussen vid 7...^^ utan jag somnade om så vi gick upp vid 11. nu fixar lina håret medans jag sitter osocial vid datan o lyssnar Adam Tensta. älskaar'n!

snart drar vi till elgiganten o sen coop. lina ska köpa en plattång, o om jag har tur får jag tillbaka den andraaa... som en gång var min (a) mahahahhaahha!

men ah! sen drar vi till typ en festival ikväll igen, vafan!

tjarrå!


    såhär blöt var lina igår!

Av ellen wiklund - 20 augusti 2011 01:47

Halloj! Hur har eran kväll/natt varit? Min var amaaaaziiiing! Blöta kläder o regn för det mesta, men med härligt sällskap blir allt toppen snoppen! ;) kl 11 stack vi hem o lina bytte om. Sen drog vi tillbaka precis i tid för att se Adam Tensta. 40 oförglömliga minutrar gick när vi hoppade runt med armarna i luften och han stog på scen. När han gått av scenen o allt var slut gick/cyklade vi alla till bt o snackade en stund, o efter det begav vi oss hemåt. Nu har man tvättat bort sminket o gjort sig i ordning för sängen, dessutom ska jag upp kl 7.... så nu äre sleeping time. Puss godnatt!

Av ellen wiklund - 19 augusti 2011 19:12

Halloj igen! Sitter nu på bussen påväg in till stan. Var jättenära att jag missade den ^^ men pappa skjutsade ner mig, så jag hann. Kul att det spöregnar ute.. Men vill man dra till festivalen o hänga med härligt folk är det bara att bita ihop o ta paraplyt vafan! ;D hoppas iallafall att det regnar lite mindre senare mot kvällen/natten! Annars får man väl ställa sig under taket ;) ellernåt! Aja! Finns inte mycket mer att skriva. Så vi hörs imorgon eller nåt. Puss ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards