ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2011

Av ellen wiklund - 4 augusti 2011 21:52

hej! jag heter Ellen Maria Johanna Wiklund (för er som har missat det). Jag börjar 8:an nu till hösten, alltså är jag 14 år. Mina föräldrar är separerade o rena motsatserna, själv trivs jag bäst hos pappa. jag har världens finaste pojkvän, världens underbaraste kompisar och en klass, där alla är störtsköna. när det kommer till mig, så är jag en lättsam människa som skrattar väldigt mycket, o det smittar av sig på personerna runt omkring mig. det är nog det bästa med mig, enligt mig själv. för jag har världens sämsta självförtroende annars. självklart finns det en sida av mig som är väldigt seriös o förstående oxå!

det viktigaste för mig är mina vänner, min pojkvän, familjen, hundarna o musik.

musik är nämligen en väldigt stor del i mitt liv. precis som dom andra.


 

Av ellen wiklund - 4 augusti 2011 20:32

halloj! 


junis smsade o frågade om hon kunde komma över. så jag o mamma satte igång o städade. blev hyfsat bra. nu har hon kommit o vi sitter o pratar här. lite mysigt faktiskt. mamma står o lagar mat. blir sallad o kött, nomnomnom :3


som jag sagt tidigare har jag ingenting att skriva om. skriver bara samma saker varje dag. så jag hade tänkt prova på "30 utmaningar" som alla andra har gjort.
ska försöka lägga upp så gott jag kan. för jag tänkte att det kunde vara lite kul. börjar nog ikväll! :) 


Dag 1 - Om mig.

Dag 2 - En person jag saknar
Dag 3 - Det här gör mig glad
Dag 4 - Några bilder jag gillar
Dag 5 - Hur man vinner mitt hjärta
Dag 6 - Sporter jag går/gått
Dag 7 - Saker jag inte klarar mig utan
Dag 8 - Smink jag inte klarar mig utan
Dag 9 - Något jag vill göra just nu
Dag 10 - Platser jag besökt
Dag 11 -En Vana jag önskat att jag inte hade
Dag 12 - Mitt senaste inköp
Dag 13 -En Bild på mig och mina vänner
Dag 14 - En serie jag gillar
Dag 15 - Mina Drömmar
Dag 16 - Mina 5 Favorit Plagg
Dag 17 – En bild som är från när jag var liten
Dag 18 - Min Familj
Dag 19 - I min väska
Dag 20 - En bild på mitt rum
Dag 21 - en bild på mitt första husdjur
Dag 22 - Min Favorit Mat
Dag 23 - Favorit Årstid
Dag 24 - Mina rädslor
Dag 25 - Min Favorit Plats
Dag 26 - Min Framtid
Dag 27 -Det här saknar jag
Dag 28 - om det var min sista dag
Dag 29 - Saker jag inte klarar mig utan
Dag 30 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Av ellen wiklund - 4 augusti 2011 18:19


heeej!


anledningen till att jag inte har lagt in nåt inlägg tidigare idag var för att min dator är helt stööörd.

men iallafall. pratade i telefon med michelle förut. o vi kom fram till att vi skulle dra till stan imorgon. sen snackade jag med matti, o nu ska hon oxå hänga med. har ju inte träffat nån av dom på hela lovet, så det kommer bli hur mysigt som helst att få träffa dom imorgon!   


ska först o främst köpa hårfärg. samma som förra gången för den var jättebra, tycker jag. sen får vi väl se om jag hittar nåt annat. huvudsaken är iallafall att få gå runt på stan med tjejorna o snacka!


nu ska jag ringa till mor min, o höra vart hon har tagit vägen.


puss!

Av ellen wiklund - 4 augusti 2011 01:00

halloj!


pratade i telefonen med älsklingen för en stund sen, men han skulle sova. så nu sitter jag här o lyssnar justin timberlake på hög volym i hörlurarna. kan det bli mycket bättre? nope. 

lyssnar typ på honom hela tiden nu. fett skumt.

men han är väldiiiigt bra, har jag kommit på! :)


har typ inget att skriva om D: 

förutom att johan ringer på skype.. ska kolla vad han vill.

så.. jag skriver sen istället!

Av ellen wiklund - 3 augusti 2011 21:48

min dator är störd, tralalalala!


skrev ett hyfsat långt inlägg nyss, la ut det.. men det försvann!

blir så jävla trött.

o jag tänker inte skriva om det nu!


men iallafall. har spelat typ hela dagen. o ska väl fortsätta med det.

tills mamma kommer in, för då ska jag skjuta sönder henne på mw2! :3

är jättejobbigt att spela snällt mot henne, o låta henne vinna, när hon virrar runt hela tiden.. nu kommer hon!


o ni? förlåt för att jag inte lägger upp några nya bilder.. men orkar bara inte just nu.. så därför blir det en bild på världens bästa o nördigaste pojkvän, bara för att jag saknar honom.


   

Av ellen wiklund - 3 augusti 2011 14:28

hej!


åt frukost för nån halvtimme sen.. lite sent, jo jag vet ;)
och hade tänkt hoppa in i duschen nu. kanske dra ut o sola i det fina vädret sen? antagligen! asnajs!


en sak som inte är särskilt najs är att jag har ont i halsen, inte bra! D:


aja.. får hoppas att det går över. men mot duschen nu!

Av ellen wiklund - 2 augusti 2011 22:46

det enda jag gjort idag är att hicka. väldigt skojigt -.-

o nu ska jag snart sova. är fett trött..


men tänk att det inte är länge till skolan börjar nu alltså.. kommer bli så jävla skoj att få träffa allt underbart folk igen! fast nu kommer inte alla mysiga 9:or vara kvar.. och det är lite sorgligt..   nej, det är mycket sorgligt! 

lär ju inte vara samma sak utan dom.. men man lär väl träffa dom bästa så småning om igen ;)


o jag saknar klassen.. saknar mina kompisar.. speciellt michelle, mathilda o nadja som jag inte har träffat nåt under sommarlovet, vilket är snart 3 månader. asså shit! helt sjukt hur jag har kunnat stå ut :o


men nu måste jag sova.
godnatt followers!

du är mitt allt, jag älskar dig.

Av ellen wiklund - 2 augusti 2011 22:30

haha, söta dom är :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards