ellenwiklund

Alla inlägg under april 2012

Av ellen wiklund - 28 april 2012 19:00

hej, hello, hola, bonjour! 


först ska jag berätta lite om gårdagen:

efter skolan igår drog jag, anna o dennis hem till pontus för att dom skulle meka med hans epa, och sen cyklade vi en sväng till stigtomta skola och hade kul, sen brottning i gräset typ o vid 7 tog vi bussen till oppeby och gick till fritidsgårn. där var det helt okej, lite segt, men det funkade, som vanligt. pappa hämtade mig vid 23.15 och sen drog jag hem och sov.

och nu tillbaka till idag.
haft en bra dag? min har varit toppen!

blev väckt av papsen vid 10 och då gick jag upp och duschade, gjorde mig i ordning och sen åkte vi mot norrköping city för att handla lite. var tänkt att vi skulle handla mat men efter några timmar gick jag där med flera påsar i händerna som innehöll allt annat än mat. det var en hel del rea så blev nöjd med inköpen. sen gick vi till intersport för att kolla mina fötter, och det slutade med att jag fick hålfotsinlägg gjutna speciellt för mina fötter, då det visade sig att jag antagligen hade början till hälsporre och även problem med hålfoten.. så tur att vi drog o kollade. det var en hel del också rea så blev nöjd med inköpen. vi käkade kinabuffè och sen tog vi en fika, och efter det drog vi hemåt. 


det var tänkt att jag, anna o vickis skulle sova hos louise, men anna fick inte, jag mår inge bra då jag har huuvdvärk och magont o vickis struntar väl i det då också kan jag tänka mig. så vi skulle förhoppningsvis dra till henne nästa helg istället! 


nu ska jag slappa framför tvn och kanske vara social med fölket.


     

övre bilderna: / grått & vitt linne - bikbok, 99 kr st/ (riktigt snygga i sommar med en färgglad tubtopp under)
nedre bilderna: /hålfotsinlägg - intersport, 420 kr ord. pris 600 kr/ plattång - åhléns, 209 kr ord. pris 299/ adidas träningsbyxor - intersport, 315 kr ord. pris 450 kr/ spraybalsam björn axén, 110 kr/

Av ellen wiklund - 26 april 2012 21:36

hej. 

skolan har varit ganska seg idag.
fast den började bra med 1 och en halv timmes hål från profilen, följt av hördiagnos på engelskan som gick riktigt bra, en tråkig spanskalektion, so, lunch, so, svenska i datasalen och al-tid.
efter skolan drog jag och emma till stan och sen vidare mot friskis för ett spinningpass.
dock var det fullt, så vi bytte om och tränade på gymmet istället.
kändes riktigt bra, då jag inte tränat sen jag blev sjuk, och nu när jag äntligen får träna igen ska vi skärpa oss.


pappa hämtade mig vid 18.15 och vi åkte hem för att käka lite mat, sen ringde jag mamsen och nu ska jag nog gå och sova alldeles snart så jag orkar gå upp imorn.

gonatt, dröm sött!


   

Av ellen wiklund - 25 april 2012 19:51

hej!


kom nyss hem från stan, där jag varit med anna, dennis och matti. 
jag klippte mig dessutom, fyfan så fult det blev..


dagen har varit seg för min del, gått runt och mått dåligt med musik i öronen.
gjort ett matteprov, lagat mat på hkkn o gjort en elmotor på no:n. 


nu kollar jag vampire diaries som jag gjort hela kvällen igår och det går inte att vara utan juu.
det får mig dessutom att tänka på annat än mina jävla problem..


   

Av ellen wiklund - 23 april 2012 18:04

   

    

    

     


haha hej, la upp en bild från varje månad sen ett år tillbaka, och ja.. lite har man ju förändrats x)
tack och lov för det, ska jag väl tillägga, haha!


annars så går allt uppåt för mig just nu, älskar mina kompisar och mår allmänt bra!
löst problem med människor som betyder tonvis för mig, löst problem med människor som missförstått mig, och nu är allt lugnt, så himla skönt!

ska slå en signal till min kära mor och se hur hon har det, sen ska jag ligga och jäsa i soffan resten av kvällen!

pusshej. 

 

Av ellen wiklund - 22 april 2012 22:23

hej!


dagen har varit lång & tråkig, inte gjort ett skit. 
full av tankar har jag gått runt i lägenheten med musik i öronen. 

sitter här ensam framför datan och pappa är i örebro för att jobba där i stort sett hela veckan, så kommer sova här själv. skojigt värre, men anna kommer väl o håller mig lite sällskap då & då ;) 

nu har jag inget mer att skriva, så aop. 
hejdå!


 

ful jävla bild, men hade ingen annan, så nöj er med den.
 

Av ellen wiklund - 22 april 2012 17:02

följ mig på instagram! @ellenwiklund


 

Av ellen wiklund - 21 april 2012 18:40

hej!


i torsdags hängde anna med mig hem efter skolan. vi gjorde inte så mycket egentligen..pratade i telefon med dennis, och pratade om lite allt möjligt med varandra, men vid 8 skjutsade vi hem henne. 


igår var en riktigt seg dag i skolan för mig. gick med musik i hörlurarna, tänkte och mådde inge vidare. var inte särskilt social, vilket mina kompisar märkte, och som alltid fanns dom där och ville få mig på bättre humör. 
älskar er.

efter skolan kändes det bättre, då jag, dennis, anna och jonas drog hem till dennis. dennis och anna låg o halvsov medans jag och jonas satt vid datan, åt godis, piskade varandra med skärp (helvete vad ont det gjorde) och dunkade musik (:
när klockan närmade sig 8 drog jonas hem och vi andra drog till gårn.
var glada och mindra glada miner där, och vid 12 drog vi alla hem. kom hem och la mig i sängen med kläderna på, lampan tänd och slocknade direkt.


vaknade vid 10, somnade om, vaknade vid halv 2 igen och gick upp. kände mig helt seg så åt frukost och hoppade sen in i duschen och stog där ett bra tag. har städat, dammsugit, lyssnat musik o tänkt sen dess. och nu orkar jag inte skriva mer, såå ha det gött! 


  

Av ellen wiklund - 18 april 2012 23:22

You see that girl? She looks so happy, right? 

Telling jokes, smiling, having a great time and...

Dying inside. She's hurt. And tired. Tired of all the drama,

tired of not being good enough, tired of life. 
But she doesn't want to look dramatic, week and attention seeking.
So she keeps it all inside. Acts like everything's perfect but cries at night.

So everybody thinks that she's the happiest person they know.
That she has no problems and her life is perfcet.

If only they knew the truth.... 

Ovido - Quiz & Flashcards