ellenwiklund

Alla inlägg under december 2011

Av ellen wiklund - 31 december 2011 23:39

hej kära bloggläsare!


nu börjar året dra ihop sig mot sitt slut, själv avslutar man 2011 med cider, poker och trevligt sällskap.
det duger det med!

för många är det viktigt med nyårslöften, och jag har faktiskt kommit på två som jag ska försöka hålla så gott jag kan. förra året gjorde jag mycket jag ångrade, och mycket jag inte ångrar. och jag har mina vänner att tacka för det.
jag älskar er så sjukt mycket!

nu ska jag mysa vidare med mitt trevliga sällskap. '

vill tacka er för allt stöd, och passa på att önska er ett gott nytt år, och en trevlig början på 2012.
massvis med pussar och kramar till er!
vi hörs nästa år!

 

Av ellen wiklund - 31 december 2011 01:39

jag älskar ellen jäääätte jäätte mkt! ♥♥

puss på dig

/Emma! 

Av ellen wiklund - 31 december 2011 01:25

heej!

at emmasplace nu!
och vi snackar skype o flummar.

min dag har varit gaanska awesome.
först drog jag hem till filip. och vi kollade mest film faktiskt ^^
sen snackade vi lite, åt osv. vid 9 gick vi mot bussen och stog o snacka där tills min buss kom.
då åkte jag mot emma och ska sova här :3

vid 12 blev jag hungrig, och det bästa emma kom på var att äta chokladpudding... ehehe..
så när hon skulle vispa grädden blev det typ smör för hon glömde att hon vispa :o 
hihihih,gullig min älskling ääär :*

nu ska jag o emma ut o springa runt huset.
pusshej.

                 

Av ellen wiklund - 28 december 2011 22:03

hemma nu efter en dag i norrköping city.
först åt vi wokbuffé på nån resturang, sen gick vi lite åt olika håll.
självklart hamnade jag i monki, för det är klart bästa affären ever ^^
och där köpte jag en tröja för 400 kr, som jag länge suktat efter. så nu är den äntligen min :3
sen köpte jag hårfärg på åhléns, inte mycket mer än så.

sen köpte vi lite nödvändiga stuffs, typ örngott och duschdraperi.
kom hem runt halv 9, och då provade jag tröjan en gång till, som jag alltid gör när jag köper nått^^, seen gjorde jag i ordning chips o dip och nu myser jag i soffan framför tvn samtidigt som jag är social via mobilen.

imorn drar jag hem till mami och på fredag blir det att dra till filip :)
kommer bli najs. han har lovat att vi ska kolla sons of anarchy för han typ älskar det. och jag bah: whoot?
så han skulle visa vad han var så beroende av, haha!

men nu ska jag fortsätta kolla film.










               

Av ellen wiklund - 28 december 2011 15:05

hej.

har duschat och gjort mig iordning för en tripp till norrköping.
måste ju passa på att handla lite nu i mellandagarna. 

såå vi hörs senare.


   

saknar klassen 

~

Av ellen wiklund - 27 december 2011 18:25

Mår inge vidare, hörs imorn istället..

Av ellen wiklund - 26 december 2011 23:06

promenaden gick vi på 40 min, och det var skönt att komma ut och röra på sig lite.
men det blåste sjukt mycket, så vi blåste ju nästan bort. haha!

men nu blir det mys framför tvn med popcorn, sen går jag och lägger mig!
ciao! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards