ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2011

Av ellen wiklund - 31 mars 2011 09:58

hallå! :)


bad lina att blogga åt mig, o det har hon gjort oxå, tackar stumpan :)

som ni har sett har det hänt en del i veckan, mycket flumm ofc!

pommacen, fotbollsmatchen sverige-moldavien, stan med lina o dessan, ja.. skitkul vecka helt enkelt!

och igår gick jag o lina på stan och köpte lite grejooor ;)

sen hängde hon med mig hem o sov hos mig, myyyysigt :) <3


nu ska jag o dessan göra nån infogrej om james cook på datan. sååå ah.


måste kila nu.


hejdå.

Av ellen wiklund - 29 mars 2011 19:29

Hola! lina här ;)

Ellen är i sthlm och kollar på Sverige-Moldavien eller vad det nu heter. Och imorgon har jag baxat henne :D

Idag när ellen och dessan hade slutat joina vi varandra till ica, blev att vi köpte godis, godis, godis och pommac :D sen skjutsade vi varandra i kundvagen ner för en liten backe och snurrade. haha as kul var det.

         

Av ellen wiklund - 28 mars 2011 18:50

Hejsan, idag så följde Ellen med mig och Dessan på stan. Vi gick till mike & co. för dessan sulle byta byxor, så nu har hon ännu ett par snygga byxor :o, ge mig (a). Sen gick vi och köpte glass på Sandy's, nomnom. jag typ satt o åt upp deras glassar tillslut. haha;) sen gick vi vidare till gina och några fler butiker. fick inte hem något typ, förutom lite extra kilon glass ;)

Ellen och Dessan, kanskse får sakna mig imoron i skolan :( beror på hur jg gör..

  http://linapetterssson.bloggplatsen.se <---------- kopiera och klistra in, o kika vettja :D

Av ellen wiklund - 27 mars 2011 19:01

nu har pappa kommit, och jag har packat. så nu ska jag snart åka hem till honom.

så kommer inte bli nån bloggning i veckan, om inte på torsdag kanske ;)

men bara så att ni vet (y) hatar att inte pappa har nån data -.-


på tisdag har jag och dessan beslutat att hänga med och kolla fotbollsmatch, sverige - moldavien. det kommer bli väääldigt kallt för att vi kommer vara ute och vi ska ha med oss egen matsäck. men det är bara att vi tar på oss varma kläder ;)


nej, nu måste jag kila.

vi hörs! hejdå :)<3


 

Av ellen wiklund - 27 mars 2011 18:48

hej!


har precis kommit hem från min kära gudmor.

vi åt våfflor och pratade, myysigt :)

sen fick jag min födelsedagspresent idag, eftersom att dom har varit bortresta på kanarieöarna.



 

parfym, britney spears - midnight fantasy.

klocka.

halsband från kanarieöarna.

armband.


tusen tack :D



Av ellen wiklund - 27 mars 2011 13:17

sitter och snackar med anna o vickis på fb och nu känner jag verkligen hur otroligt mycket jag saknar dom. det är helt sjukt hur stor saknaden är. :o

jag saknar våra flummiga stunder, och alla craaazyyy grejer vi har gjort tillsammans :') awww, vill träffa er! <3


 


 

2008-05-15 <3

Av ellen wiklund - 27 mars 2011 12:27

idag är de söndag och jag har precis duschat. är trött och mår illa för jag har asont i en tand :c och mamma tjatar om att vi ska städa, men jag orkar verkligen inte.

imorgon är de måndag och då drar jag till pappa, men kan inte ta med mig min gitarr D: 


och nu är jag helt snurrig i huvudet. bloggar mer sen.


 

saknar min linis.. :(<3

Av ellen wiklund - 26 mars 2011 19:18

hej!


nu har jag ätit och är superdupermegamätt, dessutom fryser jag.

så därför ska jag gå och kolla film med täcket och mobilen :D


idag på mammas jobb köpte jag inget, eller jo, men bara ett par trosor och örhängen.

 

örhängen, 79 kr

salmingtrosor, 149 kr


men eftersom att jag fick 25% rabatt på dom så kostade det mig bara 141 kr för båda :)


nej nu ska jag gå, hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards