ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2014

Av ellen wiklund - 28 februari 2014 16:24

Bomberjacket - Bikbok / Peplum - Vero moda / High waist jeans - Dr. Denim / Docs - Eurosko / Guldkedja - H&M /

 

ÄNTLIGEN HÄNDER DET!! Såhär ser jag ut när jag just nu sitter i bilen påväg upp till Stockholm med musiken på högsta nivån, känner basen i hela kroppen och taggar ihjäl mig inför avicii vi ska se på tele2 arena kl 18.00 ikväll. Kommer bli en fet kväll med Robin, som jag längtat! Kameran är med, så bilder från kvällen kommer så småning om dyka upp här SÅ JÄVLA TAGGAAAAD! 

Av ellen wiklund - 21 februari 2014 19:57

  

Hej, mycket har hänt sen jag skrev här sist och det är anledningen till att bloggen blivit bortglömd. Har ingen ork till att sitta och skriva här som om ingenting hänt, när allt egentligen går åt helvete. Jag kommer tillbaka när jag mår bättre, tills dess hoppas jag att ni har det bra.

Av ellen wiklund - 16 februari 2014 20:04

Är just nu på bowlinghallen i nyköping och spelar med Robin och pappa. Ett bra avslut på denna söndagen! Lateeer.

Av ellen wiklund - 16 februari 2014 16:00

 

Såhär såg min alla hjärtans dag ut. Fylld av mat och massa gott. När vi slutade tidigt i fredags åkte jag, Julia & Amela till stan och tog en fika på coffehouse by george och efter det gick vi en sväng på stan. När klockan närmade sig två kom pappa och hämtade mig och vi mötte upp mamma utanför skolan för att gå in och ha ett möte med skolan. Efter mötet åkte jag, mamma och pappa till rhodos för att äta lunch, vilket var mysigt då jag knappt umgås med dom båda samtidigt. När vi ätit åkte jag och pappa och handlade lite småsaker jag skulle ha till kvällen, sedan åkte vi hemåt och jag ställde mig och gjorde i ordning jordgbbar dobbade i mörk choklad med vit choklad ringlad över. Sen hoppade jag in i duschen, sminkade mig och gjorde mig i ordning innan Robin kom och hämtade upp mig för att åka till Norrköping och äta middag. Vi åt på en thairesturang, och det var sjukt gott allting. Efter maten tog vi en liten promenad hand i hand innan vi åkte hemåt och åt jordgubbarna jag hade gjort i ordning. Dom blev helt gudomliga. Efter att vi varit i hemma i en timme åkte vi till oxelösund och hämtade upp Robban, Johnny och deras kompis och åkte runt i några timmar tills allt blev kaos och alla åkte hem. 

 

Igår vaknade vi när klockan var halv 4 (på dagen alltså!!), vi åkte en sväng till skroten och till gnesta för att fixa nya däck till Robins bil, och efter det åkte vi hemåt igen för att äta innan vi gjorde oss i ordning för att åka, han till sina vänner, och jag till Robban. Var med Robban till klockan visade sig vara fem på morgonen, och i sju timmar hade vi suttit och pratat om allt och inget, vilket var så jävla skönt. Han är bra han.

Av ellen wiklund - 14 februari 2014 09:29

 

Två bilder från veckan som gått. 1. Jag i min favoritmyströja på skoltoan. 2. Sextonmånadersfika med min andra hälft.


Kom till skolan när klockan var strax efter åtta, fick då reda på att våra två sista lektioner är inställda, vilket betyder att vi slutar 11.40 idag. Dessutom hade vi spanskaprov på morgonen, och dom som var klara fick gå. Så när klockan närmade sig nio var jag klar, och det betyder att jag har rast fram till psykologin börjar, 10.20 Så sammanlagt har jag lektioner på 1 timme och 50 min idag. Hur najs?! Efter skolan ska jag ta en sväng till stan med tjejerna för att äta våra efterlängtade mackor på coffehouse by george.


SEN ÄR DET FAKKIN SPORTLOV!

Av ellen wiklund - 11 februari 2014 15:19

Sitter just nu i skolan och skriver på en inlämningsuppgift samtidigt som jag vill att de sista tio minuterna ska gå fort, så jag får ta en fika med han som jag tycker så mycket om och fira våra sexton månader vi har haft tillsammans. 



Av ellen wiklund - 9 februari 2014 22:40

Tre svartvita ifrån igår. 


Igår kväll gjorde jag och Robin oss i ordning för en kväll full av festligheter. Vid sjutiden blev vi hämtade av Jimmy som skjutsade oss till Gnesta där en stor lokalfest ägde rum i Elektron. Det var min vän Nathalie och hennes bror som hade anordnat festen med över hundra inbjudna, vakter, dj, lysband och garderob, en välanordnad fest med andra ord. När vi kom dit vid niotiden kramade jag om mina fina vänner och en kväll fylld av dans, glädje och mycket skratt väntade oss. Allt blev inte som vi hade tänkt oss, men fram tills problemen uppstod var det en av dom bästa kvällarna i hela mitt liv. Tack alla inblandade för en kväll, jag sent kommer glömma. 

Av ellen wiklund - 7 februari 2014 19:47

Idag fyller våran äldsta bruna dobermanntik, Smart Wood Hills Jar-Ptitsa nio år. Vilket resulterade i att jag och Mamma satte oss och gjorde i ordning en söt men ändå lite larvig video till hennes ära. Grattis älskade Java på födelsedagen.  


Detta är jag och Java år tvåtusenåtta, när jag var elva och hon tre. Bästa gammeltanten.

Ovido - Quiz & Flashcards