ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

.

Av ellen wiklund - 8 juni 2011 21:30

nu ska jag gå och vara social med gitarren. 

pusshej. 

Av ellen wiklund - 8 juni 2011 19:49

huvudet gör så ont så jag sitter här med tårar i ögonen. och inget hjälper.

men fick min "pretty odd"-skiva idag och är överlycklig :D trots huvudvärken.
 


 

väntar på få pengar på kortet så jag kan köpa "vices and virtues" och "a fever you can't sweat out". det kommer bli awesome.

men nu ska jag käka, kött och nån sallad, och hopppas huvudvärken går över. 

Av ellen wiklund - 8 juni 2011 19:34

vet inte vad jag ska ha på avslutningen som är om 2 dar!

och jag hittar seriöst ingenting.. får verkligen panik.


och nu mår jag typ skit.

huvudet dunkar som bara den.

känner bara att man har lust att typ gå och dö nånstans.
gaaaaaah. 

Av ellen wiklund - 8 juni 2011 18:30


Asså gaaah! längtar, längtar, längtar!

vill se nuu! D:

Av ellen wiklund - 8 juni 2011 17:17

heej!

som ni vet, sov jag hos lina igår. och därför blev det inget blogginlägg, för vi orkade helt enkelt inte ;)


idag har det varit fotbollsturnering i skolan enda från kl 9 imorse tills runt 2 ungefär.
dom som inte var med och spelade satt i gräset och hejade på sin klass o sina klasskamrater. jag var en av dom. och det var huuuur mysigt som helst. i flera timmar satt man bara i solen med sina kompisar och hejade.

sjääälvklart var ju våran klass bäst (enligt miiiig iallafall)..

vi kom delad 3:e plats med 8a. inte illa asså!! :D
innan finalen blev man blöt. väldiiigt blöt... tack för det, äikäs o conny.... :) 

väldigt snällt av er... nooot..

fast vi får väl skylla oss själva lite... bara lite..  menmen. 

nu gör jag i ordning nudlar, som vanligt. för jag är sjukt hungrig.


tobbe o lina hade båda mitt namn på deras magar idaaag, awesooomeee 8D

          



 


Av ellen wiklund - 6 juni 2011 22:30

hej!


var ute och sprang förut, när jag kom in gjorde jag i ordning en sallad.
nu har jag borstat tänderna och ska alldeles snart gå och lägga mig.
är väldiiigt trött faktiskt.. och man vill ju inte försova sig imorgon!


min mycket vackra sallad.. och det är salladskrydda om ni undrar vad det är för prickar ;)
   


imorgon sover jag nog hos liniiiiis, som jag har saknat väldigt mycket! D:
så min uppdatering blir nog inte den bästa, dessvärre. men ska försöka slänga in nåt inlägg iaf :)

nu ska jag sova, godnatt! 

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 19:48

det blev inget bad för mig, eftersom att det var typ massa yngel som var fett scaaaryy D: så jag våga inte (a)

java ville inte gå i själv först, men det är bara att kasta i en pinne så följer hon efter. fast hon är ganska fjompig när det gäller att bada, men det är enbart för att hon inte kan simma. annars älskar hon vatten.


många bilder blev det, dock var det bara ett fåtal som var okej..
så lägger upp dom.


     


  

haha klockren ju :D


äckligt D:

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 18:29

o kameran följer med ;)

Ovido - Quiz & Flashcards