ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

Av ellen wiklund - 13 juni 2011 21:57

halloj!


åt för en stund sen och nu har jag beslutat att lägga mig framför tv:n och kolla inception! har sett den några gånger men med tanke på att världens bästa skådespelare är huvudrollen så kan man inte tröttna på den :D

   

Av ellen wiklund - 13 juni 2011 20:04

halloj!


idag har det bara varit filmtittande för min del. asmyyysigt! :)

när mamma kom hem drog vi till affären och handlade mat. 
o nu är vi hemma igen och ska snart äta..

har inte blivit några bilder på mig idag för jag har inte orkat.
dessutom är jag osminkad osv. så orkar inte fixa i ordning mig.


men nu ska jag hjälpa mamma.

pusshej sålänge.

Av ellen wiklund - 13 juni 2011 12:09

godmorgon, godmorgon!
eller... goddag kanske man säger? äh vafan :D

när jag vaknade runt halv elva satte jag på twilight.
har ju geekat eclipse ett tag, så kände att jag ville se dom andra oxå igen. 
nu ska jag bara göra frukost och sen gå in till tv:n o kolla new moon.

har läst böckerna, kollat filmerna typ 10000 gånger o kan dom utantill, är bara allmänt geek.
men det gör väl inget? :3 

brabra.


nu måste jag skynda mig lite.
skriver sen! 


♥ ♥ ♥ ♥

Av ellen wiklund - 12 juni 2011 23:31

ska väl ta och gå och lägga mig nu. eller kolla film typ.
älskling kan inte vara social, för han ska sova. och jobbar till 5 imorgon. kommer typ dö utan honom.. så finns inte mycket att göra. vilket betyder FILMTAJM!

godnatt då. 

Av ellen wiklund - 12 juni 2011 22:51

idag fyller min älskade korvunge, nadja år :D
så stortstort grattis till henne!
älskar dig :)  ♥


     


bilder i repris.

Av ellen wiklund - 12 juni 2011 22:33

           

mobba mig inte för mitt mobbade leende.... D:

men tyckte bilden var lite gullig annars :) 

   

mycket fina flickooor :D älskar er  ♥

Av ellen wiklund - 12 juni 2011 22:12

hej!

i helgen har jag ju varit hos pappa, som ni vet. och lina sopv hos mig från i torsdags tills idag, o vi har haft det awesome! :D


i fredags när vi kom hem grillade vi, o fixade lite i mitt rum. vi slängde ut massa saker i förrådet osv. lina somnade tidigt o det var ganska boooring.... ;)

i lördags badade vi i poolen, sen drog vi till IKEA och köpte en bokhylla o en lampa till mitt rum. när vi kom hem satte vi upp allting. vi var så trötta så vi köpte pizza och kollade avatar istället för att laga nåt. asgooott!

sen hade ju min kära far köpt två cider var åt oss, bara för att det hade vart skolavslutning. så vi öppnade den ena och myste framför tv:n.
efter det gick vi ut och flummade, och när vi kom in igen tog vi den andra cidern ;)

idag har vi badat och kollat tv. sen drog lina hem vid fem och pappa drog till jobbet. så jag städade lite medans jag väntade på att mamma skulle komma och hämta mig. när klockan var ungefär 19.30 kom dom. anna var med och hon hade sina ungar med sig oxå. så fick sitta bak med dom, isabella och romeo.

ingen hade ätit nåt så vi käkade på donken. och izabella (som är 2 år) gick runt och höll mig i handen hela tiden. så gullig.. hon ville bara vara med mig. ursöt verkligen.

och i bilen påväg hem satt hon och höll på med min mobil. eller kollade på den, rättare sagt. och när jag fick sms sa hon: oj! och började skratta. hahaha.. :)


i nästa inlägg ska ni få bilderna från skolavslutningen.men tog kort med mobilen, så bilderna blev urkassa o suddiga. men bättre än inget ;)



  

suddig bild :c




 

Av ellen wiklund - 10 juni 2011 15:51

hejhejhej!

förlåt för att det inte blev nåt inlägg igen, slutade 11, gick på stan, sen drog jag hem till pappa, i ålberga med lina. vi åkte till norrköping och kollade runt, lite lagom stressade ;)
sen käkade vi nån thaimat och drack varsin latte. nomnomnom :)

idag var de skolavslutning, och nu är det sommarlov! kan inte få in det i min tröga hjärna.. det har ju gått sjuuuukt fort. och vi har verkligen haft awesome.. ett år att minnas :) nästa år lär bara bli bättre!

tog lite bilder, men dom lägger jag in när jag kan för är hos lina nu.

dagens outfit fick bli: jeansshorts, pösigt vitt linne, marinblå kavaj och minaa vita converse. funkar bra det med ;)


efter skolan drog jag, lina, matti och linnea till hamnen och åt glass, sen skulle jag o lina gå till tessin och kolla när mattis (barndomsvän) skulle springa ut. hon tog ju studenten! grattis till henne :)
sen gick vi hem och nu sitter man här, helt slut i hela kroppen... D:


nu ska jag gå och äta med lina, sen ska vi packa och åka hem till mig igen, så ska hon sova där en natt till :D så lär inte bli nåt mer inlägg i helgen. ;/


pusshej.


Ovido - Quiz & Flashcards