ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 10:10

halloj!


vaknade kvart i tio, och märkte att mitt alarm inte hade ringt. kuuuuuuul.

jag skulle gått till bussen halv elva, och på en halvtimme hunnit käka frukost, duscha, göra mig i ordning, hitta kläder osv osv.

hur fan ska jag hinna det lixom? asssååå gaaaaaaaah! D:

så vet inte hur jag ska göra, för affärerna stänger ju mycket tidigare idag eftersom att det är röd dag. så vi lär ju inte precis hinna kolla så länge.. därför kanske det är bäst om vi kollar kläder imorgon efter skolan? så kanske jag kan sova hos henne....
det vore ju bäst egentligen.
får väl snacka med henne om det, fast hon svarar inte på mina sms.. D:
aja.. hon sover väl..


nu ska jag göra frukost :)

pusshej.



Av ellen wiklund - 6 juni 2011 10:01

ha en bra nationaldag allesammans!  

Av ellen wiklund - 5 juni 2011 23:54

nu ska jag sova.


godnatt folket :)

Av ellen wiklund - 5 juni 2011 23:45

sitter och lyssnar på panic, som vanligt. men kan lixom inte rå för deet, för jag bara älskar det bandet :D

funderar på att gå och lägga mig snart.. men vill lixom inte dissa folket på msn.

då får jag dåligt samvete (a)
men om jag ska orka gå upp i skaplig tid imorgon, måste jag nog det snart... D:

jaja.. skriver väl ett sista inlägg när det är dags.


hejdå sålänge ;) 

Av ellen wiklund - 5 juni 2011 23:07

bästa klassen ever, SERIÖST!


när man började 7a kände man sifg som hemma direkt. alla pratade med alla. 

och även fast vi bara var typ tre pers från ålberga fick man fort vänner att vara med. alla skrattar och är helt sjuka i huvudet egentligen. världens sjukaste humor dessutom! och jag älskar helt enkelt den här klassen :D


                                 

ojojoj, nu blev det väääääääärsta bildbomben, men det får ni stå ut med :D

Av ellen wiklund - 5 juni 2011 20:02

nu har jag ätit klart (a)

imorgon kommer min uppdatering antagligen bli halvdålig för jag ska in till stan och träffa lina. kanske ska sova där, men vet inte riktigt än. det får vi se.

iallafall, vi ska kolla kläder till avslutningen som är redan på fredag :o
lixom shiiiit! det har ju gått sjuukt fort det här läsåret. det var typ ett år sen jag började 7:an ju. och om 2 månader början man 8:an. lite wierd.. 


funderar på om man ska göra ett inlägg med massa bilder från 7:an.. 
vad tycker ni? jo, ska nog göra det. vore lite kul faktiskt :D

men då kan jag ju inte sitta här och skriva.


ciao sålänge :) 

Av ellen wiklund - 5 juni 2011 19:37

nu ska jag käka. 

orkade inte göra i ordning nåt, så det fick bli nudlar o ett glas mjölk till de ;)

   

Av ellen wiklund - 5 juni 2011 17:03

05-06-11 ♥
~the day it came true~

Ovido - Quiz & Flashcards