ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 17:09

har precis käkat tidig middag för mami var hungrig när hon kom hem från jobbet. så jag ställde mig och gjorde i ordning tacos.

nomnomnom.



                                                      


                         

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 15:01

kände att det blev väldiigt varmt ute, och jag blev fett sugen på glass.
så bestämde mig att göra i ordning lite :)

nomnomnom (a)
    

sitter och väntar på att mamma ska komma hem snart så vi kan åka och bada med hundarna, för det är jag värd som har varit sååå duktig idag :)

menmen, får se vad hon säger..

snart ska jag nog gå och hämta gitarren och spela lite. 
för det är sjukt mysigt i det här vädret! 

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 14:30

 


vill bli bruuuuuuuuuuuun :D

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 13:48

ÄNTLIGEN är jag klar :D

men har sjukt ont i armen nu.. det är inge bra!


så funderar på om jag ska ta med mig laptopen ut och kolla film i solen. då får man ju lite solbränna på köpet lixom ;)
yepyep, så gör jag!

 

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 13:06

asså det är verkligen sjuuukt varmt ute :o
och nu har jag nästan klippt klart allt, men den la av, så jag fyllde på bensin.
och nu vill den inte start D:
så gick in och tog ett glas vatten, medans den får vila lite.

   


nej, nu måste jag ut igen ;)

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 12:15

mamma ringde och påminde mig att jag hade lovat att hjälpa henne idag. 

kuuul... så ska ut och klippa gräset nu och hoppas på att lina kan imorgon istället :D

gräsklippare + vaaarmt = shorts och bikini.
  +       


=   !

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 11:40

jag åker till lina iallafall :) så ska hoppa in i duschen nu och sen fixa mig, tar bussen vid 1 istället. och sen har man ju variiiit sååå duktig och diskat. applåder, applåder! ;)

Av ellen wiklund - 6 juni 2011 10:54

panic, skinkmacka, omelett och ett glas mjölk. yummie! :D

   


är sjukt stolt att jag kunde göra omeletten sjäälv (a)

Ovido - Quiz & Flashcards