ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

.

Av ellen wiklund - 22 juni 2011 18:23

hej igen.

duschade istället för att äta.. ^^
så måste göra i ordning nåt nu, sen ska jag ringa michelle.

saknar henne D: och alla andra....


sen blir det nog filmtajm. vilken det blir får vi se.

nyduschad o osminkad. menmen, det duger.
 

tjarrå.
 

Av ellen wiklund - 22 juni 2011 17:38

halloj!


kom hem för en stund sen.

gick från bussen och det blåste jättemycket D:
aja. 
förlåt för att jag inte har bloggat sen i söndags, men i måndags åkte jag till älsklingen och sov där tills idag :)
var huuuur mysigt som helst verkligen!

har ju saknat honom superdupermycket, så det var skönt att äntligen få träffa honom igen!
vi har mest kollat film, kollat tv, pratat, skrattat, spelat (fast han vann alla gånger D: menmen, jag ska ta igen :D) och bara haft det allmänt underbart :)

blir ingen bild, är osminkad osv. så tar det kanske senare.
men nu måste jag verkligen ta nåt att äta, för det känns seriöst som jag kommmer dööö! och det vill vi ju inte, right? ;)


så bloggar mer sen!
kram sålänge :)

Av ellen wiklund - 19 juni 2011 23:09

hej!


förlåt för ännu än dag med dålig uppdatering. men ni vet varför.

nu har jag suttit och spelat gitarr ett tag och ska kolla film.
sen blir det sova och vakna upp imorgon, sen till Äikäääääs :D ♥
äntligen! inte varit med honom på flera veckor typ. och det är väldigt illa! 
saknat honom sjuuuuuuuuukt mycket verkligen. ska bli så mysigt att träffa honom igen :)  


innan jag drar till honom imorgon ska jag träffa lina en stund och prata.
för en del saker har hänt, och vi har tjafsat helt utan anledning egentligen.
eller mja.. killproblem heter det väl.
så imorgon ska vi prata igenom det lite. för det är väl onödigt att tjafsa över sånt?
tycker jag iaf.

aja, eftersom att jag ska till Äikäs imorgon så lär jag inte kunna blogga nåt.
sorry for that!
men ni får klara er utan mig imorgon :)

kramkram, o godnatt! 


Av ellen wiklund - 19 juni 2011 16:42

hej.


humöret är inte på topp, idag heller.
det var till en början, men alltid är det ju nåt.
när det är något mellan honom och mig, är det lugnt mellan oss.
men när det är lugnt mellan honom och mig, är det alltid något mellan oss.

jag är så trött på det här.
trött på att jag ska få alla må dåligt, få saker att låta fel.
jag orkar vekligen inte längre.


kanske borde jag ge upp er båda?
eller fortsätta kämpa vidare?
ge upp er, vore lättast, antar jag.
men jag vill inte det.
så jag fortsätter må dåligt.
och hoppas på att det får ett slut.
för det gör jag, hela tiden.
 

Av ellen wiklund - 19 juni 2011 01:20

dags att sova nu eller?
mjaa. är inte såå trött, men får väl kolla film ett tag till.
för så fort jag lämnar tv:n och sätter på spotify, är det ända jag tänker på, dig. 

och jag behöver inte skriva här en gång till hur jag mår. för det vet du redan.

ni, bloggläsare, vet redan.och det blir tjatigt om jag skriver det igen. så säger inget.

kniper igen och döljer smärtan, för det är jag ju sååå bra på.. 
ska försöka blogga bättre imorgon. lägga in mer bilder osv. men lovar inget. 

för jag bestämmer inte själv hur jag ska må, vad jag ska tänka.
så, vi får väl se.


skriver godnatt sålänge. även om jag inte går och lägger mig stänger jag av datorn.

så, godnatt.    

Av ellen wiklund - 18 juni 2011 21:14

hej igen.


dagen har väl varit sådär..

haft ont i huvudet hela tiden, och tankarna har snurrat i mitt huvud. 
mår seriöst inte bra av allt det här. orkar inte gå runt och tänka på samma sak, 24 timmar om dygnet. orkar inte sakna, så det gör ont. så jag mår illa.

jag vill inte göra det, vill inte må dåligt. men man mår som man förtjänar.
så får helt enkelt skylla mig själv, right?

nu ska jag o mamsen kolla prison break, o jag ska försöka tänka på lite annat.
länge sen hon och jag kollade film tillsammans, så det ska bli mysigt.

   

vet inte om jag orkar skriva nåt mer inlägg ikväll, med tanke på allt.
känns nästan som om jag börjar bli sjuk, för är trött hela tiden, och har nästan ingen ork kvar. hoppas verkligen på att jag inte blir det...    

kram.

Av ellen wiklund - 18 juni 2011 18:20

hej.


som jag sa behövde jag komma bort från allt. och det gjorde jag.
lina sa åt mig att vi skulle göra nåt så jag kom på andra tankar.
så vi cyklade och mötte nicke o lucas, o sen drog vi alla hem till lucas i råby. 

det tog typ 2 timmar att cykla dit.. jag och lina skjutsade varandra på hennes cykel som det inte var nån luft i däcken på. dessutom vägde våra väskor tooon, så det var segt. menmen. när vi kom fram var klockan runt tio och vi gjorde i ordning en brasa vid tältet som vi skulle sova i. fast egentligen hade vi tänkt dygna. menmen, det var sjukt mysigt att sitta vid brasan och snacka om allt och inget och grilla marsmallows.

saker och ting hände lina.. och hennes kväll blev inte precis som hon förväntat sig. den blev mycket värre  


själv hade man ett hellokittyplåster i pannan hela kvällen/natten för jag fick ett stort myggbett! D:  

iallafall. det blev typ invasion av pissmyror, och självklart blev man biten... -.-

så vi bytte platser. och lina somnade typ på mig.. så jag, lucas o nicke fick snacka vidare. när klockan var runt 4 och det var ljust ute ville dom sova.. så vi gick in.

jag o lina sov i sängen med typ alla kläder på oss. nicke som sov på madrassen, o lucas som sov i soffan gjorde likadant.

sen vaknade jag typ vid 10. nicke var oxå vaken. 
och vid kanske 11, halv 12, vaknade lina o lucas.

så vi typ pratade, medans lucas o nicke spelade gitarr.


runt halv 1 cyklade jag o lina hem, i spöregn och motvind.

det var sjuuuukt kallt och tog 2 timmar sammanlagt.. 

så när vi kom hem var vi iskalla och genomblöta.
uschusch.


men jag tog bussen hem direkt och tog på mig varma kläder. sen la jag mig o kollade film. mamma var borta till 3 på natten. 
så var själv med hundarna hela kvällen.

och imorse vaknade jag typ jättesent! men det var jättemysigt att kunna sova länge  


nu sitter jag o spelar gitarr.

har inget bättre för mig.

orkar inte lägga in nån bild. sorry for that.

kanske skriver sen.

hejdå sålänge.




Ovido - Quiz & Flashcards