ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

förlåt för urusel uppdatering!!! D:

Av ellen wiklund - 29 juni 2011 19:52

hej!


förlåt,förlåt,förlåt för att jag inte har bloggat sen i fredags! 

åkte ju inte hem i söndags vilket ni kanske märkt, utan kom hem idag.

men skriver en uppdatering från dagarna som gått.


i fredags när pappa hade kommit och hämtat mig åkte vi in till stan och handlade mat. så vi firade midsommar hemma med lite mat osv. men det var mysigt det med   senare på kvällen ringde äikäs, trevligt som vanligt. och efter det kollade jag film.


i lördags vaknade jag jättesent, så vi åt senare. o sen åkte vi till söderköping och käkade glass.

det var supergott, men man blev ju asmätt, så orkade inte äta upp den...  

efter det drog vi hem och kollade film som vanligt.. och självklart ringde äikäs igen   


i söndags drog vi till norrköping o pappa var såå snäääll och köpte ett ps3 o mw2 till mig!!   

efter det åkte vi och åt, sen åkte vi hem och jag satte mig och spelade i 2 timmar. fick asont i huvudet. menmen. pappa drog till jobbet vid 8. 

sen ringde linis. och hon skulle sova hos mig, så vi kunde prata igenom sakerna som hade hänt. och allt blev bra igen, så himla skönt! 

vi spelade mw2 till klockan var 5. 


i måndags tog jag och lina bussen vid halv 2 och åkte in till stan. vi kollade runt lite o sen åt vi på rhodos. men det kom typ värsta getingen och vi blev sjukt rädda D: senare mötte vi emil, jonas o dennis. men jonas o dennis drog efter ett tag. så jag, emil och lina cyklade runt och hade det asflumm. 
sen mitt i natten cyklade vi till råby och skulle snacka med *** men han vägrade. så när vi kom fram till honom efter 2 timmar fick vi vända och cykla tillbaka. 

sen cyklade vi runt osv hela natten. klockan 5 cyklade vi till statoil och köpte frukost. och vi satt där till 6, halv 7. oshit vad vi skrattade. haha, askul ju!

alltså var det tisdag.
sen cyklade vi till bt, och somnade där en stund. det var nog det lodigaste jag nånsin gjort. sen drog vi hem till lina o packade. efter det tog vi bussen hem till mig igen. vi badade, och sen sov vi i typ 7 timmar. 
sen gjorde vi inte mycket mer. typ åt, kollade film o cyklade lite.


idag när jag vaknade hoppade jag i poolen. sen har vi solat.

kl halv 4 drog lina hem och jag åkte in till stan och träffade cricke, marcus, danne o bauhaus. men cricke o marcus åkte hem direkt. så jag hängde med danne o bauhaus. sen kom det typ två till. så vi gick runt lite. bauhaus mobbade mig hela tiden! D: ahja. vid halv 7 åkte jag hem. o nu sitter jag här med världens huvudvärk!
gudmor är här och fikar oxå. trevligt  


imorgon skulle jag kanske hänga med lina till num och fixa en grej.


men nu ska jag ta det lugnt o kolla film. ska kolla klart sista avsnitten från prison break. sen blir det 8 mile. bilder från dan/natten/morgonen med mig, emil o lina lägger lina upp när hon har tid. hon är hos sin pappa just nu, men kolla och vänta på -----> http://www.linaapettersson.bloggplatsen.se


jag har lite bilder på mobilen. men vi får se när jag lägger in dom. för är sjukt trött..


skriver kanske senare!
kram! 


 

nyinköpt tröja, cubus. 
asmysig verkligen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards