ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

Av ellen wiklund - 16 juni 2011 15:32

hej..


åkte aldrig till äikäs idag för det blev helt fucked up och nu mår väl ingen av oss särskilt bra antar jag...

så jag tar en liten bloggpaus tills vidare, tills jag mår bättre och är på humör för att skriva vilket jag inte är just nu.



hoppas ni klarar er utan mig nån/några dagar.

kram.



  bild i repris.

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 23:27

halloj.
inte varit på humör idag, så därför har inte bloggningen varit den bästa.
imorgon lär den inte heller bli det. kanske inte blir nåt inlägg överhuvudtaget..
för jag ska sova hos älsklingen :)

har inte träffat honom på jättelänge så ska bli mysigt, för jag har saknat honom jättemycket!


nu måste jag sova om jag ska orka gå upp imrgon. 

pusshej o godnatt.

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 14:54

jag vet inte vad jag vill längre, ellen. jag vill inte lämna dig. men jag vill ändå inte va kvar här.

du är den som inte lämnar mig om vi bråkar, om jag är irriterande eller dum. du stannar alltid kvar. oavsett vad. <3

http://linaapettersson.blogglatsen.se  

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 14:07

när solen kollade fram en stund förut passade jag på att ta lite bilder. 

bara lite random shit.

men ska ut snart igen. fixa till mig lite först och se om det blir några bättre bilder on myself idag ;)

   




       


Av ellen wiklund - 15 juni 2011 13:38

tack för att du får mig på andra tankar <3

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 12:42

kan bara säga att det skulle aldrig bli samma sak igen. aldrig.

jag skulle inte kunna bara fortsätta utan dig i nyköping. fattar du inte?!
asså gud, jag kan inte skriva mer för jag blir bara mig deppig och tårarna börjar komma.

men jag önskar att det jag har skrivit räckte, för att få dig att förstå, att få dig att stanna här med mig. du kanske kommer kunna gå vidare, men det kommer inte jag. för vem ska jag prata med när jag är ledsen, vem ska jag skratta med? 

du säger "nu har jag ingen orka kvar".
Ger du upp så lätt? är det verkligen lösningen?
nej, det blir bara värre.
men jag antar, att om jag älskar dig, ska jag låta dig gå.
låta dig göra ditt egna val. 


säger inget mer nu.

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 12:22

godmorgon!

orkar inte skriva just nu, är på ganska dåligt humör.
det förstår ni säkert varför om ni läser mina tidigare inlägg.
men ja. skriver kanske sen. 

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 11:51

jag trodde du läste vad jag skrev. 
trodde du förstog när jag skriver:
"du tror att du inte är nån speciell, att jag har så många vänner.
men att jag sitter här, och gråter, av bara tanken av att du skulle flytta, försvinna, borde nog få dig att inse att du är en viktigare person än så.." 

ändå sitter du och skriver själv:
"men du har en massa andra kvar. så vad betyder jag för dig då? jag är bara en vanligfluga som alla andra.. " 
fattar du inte alls hur det känns för mig?!
vi är ju som systrar, inget kan ju skilja oss åt? 
jag blir så fruktansvärt sårad när du säger sådär!
och din rubrik:
 

"what are words if you really don't mean them when you say them? what are words if they're only for good times then they don't?"

menar du alltså att du tror att jag inte menar det jag skriver?
tror du jag sitter och ljuger för att du inte ska flytta?
sitter du på fullt allvar och tror att det är lögn?

tror du att DU skulle ta MINDRE plats om du flyttade?
då tror du fel, för det skulle vara det ända jag skulle tänka på..
jag menar, så fort du är sjuk. är det helt tomt.
jag vet att jag har michelle, nadja, mathilda, felicia och izabella.
men dom har jag inte känt sen blöjan.
och det var ju "blöjan till graven", right? 
det är inte samma sak med dom.
självklart älskar jag dom, dom är mina bästavänner och ja, dom kan få mig att skrattta. men inte på sättet du får mig att göra det.
jag älskar dom inte på samma sätt.
för du är mer än så. vet inte hur jag ska förklara eller bevisa det för dig, men du måste tro på mig. när jag gråter får du mig att skratta tills tårarna rinner ännu mer. och det behövs inte så mycket av just dig för att det ska bli så.
du behöver bara vara där och säga nåt random eller skratta sådär sjuukt roligt.

du behöver inte skriva nåt svar. du kommer ändå bara skriva nåt som: men det finns ingen annan lösning. det är så onööödiiiigt..

du verkar ju inte ens VILJA försöka. och det sårar mig mest. 

Ovido - Quiz & Flashcards