ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

Av ellen wiklund - 24 juni 2011 03:03

skrev lixom godnatt för typ 2 timmar sen? 
sitter fortfarande och skypar, men bara med joar o sofia.
fast Joar är mest social, och helt random!
men är lixom inte ett dugg trött    

och det är ljust ute, o fåglarna kvittrar som fan. KÄFTEN!    

menmen, ska fortsätta vara social med dom nu.
tjarrråååå! (sålänge iaf   )

Av ellen wiklund - 24 juni 2011 01:23

hej!


förlåt för att uppdateringen har varit som den varit idag.
när mamma kom hem vid 5 gjorde vi oss i ordning och åkte o handlade.
vid 8 kom junis och vi fixade med bilen.
sen när vi kom in åt vi.
efter det ringde älsklingen, mysigt att prata med honom    


imorgon åker jag till pappa, och är där tills på söndag, därför kan jag inte blogga nåt. men ska bli trevligt att träffa honom, för det var ju typ 2 veckor sen.. D:

o nu ringde joar och ante o några fler på skype.
hahaha, dom är så störda XD
ahja.. men ska snart sova sen dårå.
efter att jag har pratat klart med dom   

men godnatt sålänge :D 

Av ellen wiklund - 23 juni 2011 21:59

du läste inte ens det jag skrev.
jag skyller inget på dig.
men du gjorde oxå fel, lika mycket fel som jag.
jag visste inte att han drog in ditt ex i det här? :s

så det kan du sluta skylla på mig!
och det är inget annat än RÄTT att han får försvara sig själv. 

och är det konstigt om jag visar min kille smsen du skickar som handlar om honom?!
allt elakt du skriver om honom? fattar inte problemet med det.
att du tar in din syrra i det här är konstigt.
visst, inte konstigt att du säger allt till henne, menmen.
hon behöver inte klaga på mig om nåt jag inte gjort.
bara onödigt.

jaja. du gör som du vill, du har gjort som du vill oxå.
men du ska ändå veta, att jag väntar.
även om du tycker det är onödigt.
kommer alltid att vänta på dig. 

Av ellen wiklund - 23 juni 2011 15:33

du vet att jag älskar dig mest av allt.
du vet oxå att du betyder allt för mig. innerst inne vet du det.
ja, jag lovade. och ja, jag bröt löftet. men det är inget jag är stolt över.
jag är sjukt ledsen över det. men hur ska du kunna veta det? du var inte där.

du såg inte när jag satt o grät inne på toaletten, för att *** inte skulle se. 

vill bara påminna dig, att löften har du också brytit. spelar ingen roll vad det handlar om, för ett löfte är ALLTID ett löfte.
jag ville inte dra in nån i det. ingen.
men att du valde att skriva på msn till honom, var ditt egna val.
alltså var det du som drog in honom i det.
han läste smsen efter det.
till en början ville jag inte att han skulle se dom.
sa att det inte var nåt, och låtsades som ingenting.
men jag lyckades inte.
för han märkte på mig att jag inte mådde bra, att jag satt med tårar i ögonen.
det kan jag inte rå för.
så jag visade honom det du skrivit.
eftersom att det handlade om honom, varenda sms i stort sett.

så han valde att försvara sig själv, jag bad honom inte att göra det.
det gjorde han när jag hade åkt hem. okej?

men du måste förstå oxå, att jag är sjukt ledsen för att DU min bästavän och syster, skriver om *** hur han är. det behöver du inte göra. 
du behöver inte skriva som du tror att det är. för det sårade mig så sjuuuuuukt mycket, när du skriver massa saker om honom, som inte ens är sant.
som bara är fel. som känns fel att läsa.
även om du tycker att det är för mitt egna bästa. sluta, jag vet redan hur han är.
jag känner honom ju. 
ett tag fick han mig att tänka på annat, men så fort jag fick ett sms av dig kom tankarna tillbaka. och jag har fortfarande dåligt samvete.
du tror att det här inte berör mig alls. men du har så otroligt fel.
du tror oxå att jag vill trycka ner dig?! asså, nej! absolut inte!
Jag vet redan hur du mår, att du mår dåligt för allt annat som händer.
och jag tyckte synd om dig, jag tycker synd om dig.

det här berör mig verkligen, på riktigt.
du tror mig säkert inte. o finns inget jag kan göra åt det.

jag vill inte att det här ska få våran vänskap att ta slut, och jag hoppas hela tiden att du ska ändra dig. vilja ha mig tillbaka.
för jag sitter inte och tänker: 
"åh, jag har ju såå många andra vänner, så det gör inget".
även om du tror så, du tror fel. återigen.
du vet vilka knappar du ska trycka på, du vet vad du ska säga för att få mig ledsen. få tårarna att rinna.
och om det inte vore för att du hade sån enorm stor plats i mitt hjärta skulle jag inte må förjävligt, och bara känna att livet inte är nåt att ha utan dig.
för så känner jag.
hon överdriver, tänker du säkert.
jag vet inte, men det är så jag känner.
allt vi hade, alla minnen tillsammans, alla stunder, alla bråk, alla resor.
och GO:TEBORG, vill inte slänga bort allt för det här.
vi skulle åka till göteborg i år.
och jag vill fortfarande åka dit med dig, och ingen annan.
det är bara du som följer med, annars skiter jag i göteborg.
följer inte du med, är det inte värt att åka. då är det inte kul.
tänker inte ens fråga nån annan, för det är bara du som får följa med.
alla bråk vi har haft har varit svåra för mig, och alla har berört mig lika mycket. förutom det här.

det här kan jag inte jämföra med nåt annat.
har aldrig varit lika sårbar som nu.
aldrig nånsin. aldrig, aldrig, aldrig!


som jag skrev i början, jag älskar dig.
sjuuuuuukt mycket, verkligen.
och du tänker väl att du är mitt andrahandsval.
nej! fel igen! du är inte det.

och du vet ju det där inne, allra innerst vet du hur det är.

jag vill ha dig tillbaka. göra nåt extra kul, och träffas, prata igenom allt. och bara få vara dig nära igen. för det är allt jag önskar.

att allt blir som förut.
förstår om du inte vill, inte orkar efter allt. allt svek.
men du ska veta, att jag är sjukt ledsen över det här.
besviken på mig själv. att jag bröt löftet jag gav dig.
jag ångrar det verkligen!
mer än nåt annat. för det var det största misstaget jag gjort.
och jag vill inte att du ska tycka synd om mig när jag skriver det här.
vill bara att du ska förstå.. 

så snälla, läs. och snälla, försök att tro på mig.

för du vet att jag älskar dig.
 

Av ellen wiklund - 23 juni 2011 15:09

hej,

skrev inget inlägg igår innan jag skulle sova för jag orkade verkligen, var helt förstörd.. det är jag fortfarande.. kul alltså..
nej inte särskilt..
har inget speciellt att skriva. inte på humör. 

.

Av ellen wiklund - 22 juni 2011 22:21

nu får det vara slut på det här.

Av ellen wiklund - 22 juni 2011 20:45

pratat med michelle.
så skönt att höra hennes flummiga röst igen :)
nu ska jag kolla film, The Karate Kid.


 

Ovido - Quiz & Flashcards